Part 11

81 5 0
                                    

Dani su prolazili i prolazili. Sat po sat minuta po minuta te sekunda po sekunda. Draco se nija javljao . Odlučila sam otići opet do njegove kuće i provjeriti što se događa.
~~

Kada sam došla ispred kuće imala sam što i za vidjeti. Voldemort i njegovi podanaci sijede za velikim stolom i smišljaju nešto. Uočila sam cijelu obitelj Malfoy za tim stolom. Prije nego sam se sakrila Draco me uočio kroz prozor. - Oprostite moj gospodatu ali moguli molim vas otići po svoj štapić jer sam ga slučajno ostavio u svojoj sobi- Dobro idi ali sljedeći put da se to nije dogodilo jer znaš kako će se to završiti.- rekao je Voldemort, a Draco umijesto da je otišao po navodni štapoć došao je po mene. -Što radiš tu Lejlani?Znaš da je opasno!- reako je tihim ali povišenim tonom- Nisam se mogla prestati brinuti za tebe. Nisi se ni javljao,ni dolazio. Nigdje te nije bilo.- Znam ,oprosti. Voldemort je izvukao mog oca iz zatvora ali sam ja morao pristati na rad sa njima isto kao i moja  majka. Nismo imali drugog izbora.- reko je tužno spuštajući glavu prema tlu.-Razumijem ali sad se moraš požuriti natrag prije negoli posumnjaju gdije si otišao.- Znam. Upozori ostale da smrtonoše pripremaju napad na hogwarts te ne samo na Harrya nrgo i na tebe. Ostatak ću ti napisati.- Prije negoli sam ga pozdravila on je već otišao a ja sam se vratila i da bih upozorila ostale kako Voldemort sprema napad.

U mom životu postojiš samo ti i nitko drugi D.MDonde viven las historias. Descúbrelo ahora