Pt10

126 7 4
                                    

Prošlo je tijedan dana od kada je Dracov otac stopirao udaju. Sve više vremena smo počeli provoditi skupa. Više se zabavljamo s drugima i više izlazimo. Bili smo par puta kod mojih na večeri i par puta kod njegovih. Za sad mi se činu sasvim okay ljudi.

~~~

Danas sam se probudila i Draca nije bilo pokraj mene. Krenula sam ga tražiti . Nakon nekig vremena sam ga našla pokraj prostorije s izgubljenim stvarima. Što je radio tamo.-Draco! Draco!-vikala sam ali me ignorirao. Okrenuo se,pogledao u mene a zatim reko-Nemam vremena. Odlazi sada!- Gledala sam ga u čudu. Mislila sam nešto reći ali sqm šutjela.- No što čekaš? Odlazi !- Otišla sam od njega i krenula prema Luni.-Luna- Lejlani . Jesi li vidjela možda Nevilla? Trebao mi je donjeti neke biljke za pokus koji moram napraviti  za ocijenu. Nigdje ga ne mogu naći.- Oprosti ali nisam ga vidjela. Nego, znaš li možda što se događa sa Draco? Nekako je čudan u zadnje vrijeme.- A ti nisi čula Lejlani? Otac mu je završio u zatvoru jer se smatra da radu za ZNAŠ VEĆ KOGA!- nakon što je to rekla sve su mi stavri pale na tlo i trčeći sam išla prema Draco ali on je već ot8šao svojoj majci.

~~~

Dani su prolazili. Nije mi odgovaro na pisma koja sam mu slala a kada bih došla i pokucala na vrata njegove kuće, nikad nikog nije bilo. Što se događa? To mi se pitanje vrtilo po glavi iz minute u minutu.

U mom životu postojiš samo ti i nitko drugi D.MWhere stories live. Discover now