Poglavlje 4

142 7 0
                                    

Kada se Draco digao s poda bio je jako bijesan.-,,Zato si pristala na to?! Zato?!"- blago je vikao. -,,Zato je tebe uopće briga? -,, Zato to.. zato to..-pribliavao mi se i suzbio me uz zid te me počeo ljubiti.-,,to to radi?- tiho sam progovorila dog je on nastavio-,,Ono to sam trebao odavno"- pribliio se vratima te ih zaključao. Počeo mi je skidati majcu ali sam ga zaustavila.-,, Stani! Ne moemo ovo mi se mrzimo i ne podnosimo."- gledao je u čudu i zatim je otkličao vrata i otiao.

Dracov Pov

Kako sam mogal biti tako glup? Zato mi se ovo događa? Ja ju moram izbit iz svoje glave. Najbolje bi bilo da ju izbriem iz sjećanja. Da napravit ću to.(*stavlja si tapić uz glavu i zastaje*) ne. Ne mogu to učiniti. Ne elim. Ne elim je izgubiti.

Dola sam u common room. Tamo si bile Astoria i Pansy.
-"Hejj. to radite?"- " Hej. Evo nita Astoria ima neto da nam kae"-" Znači ovako. Mislila sam sutra da napravim zabavu i da zavedem Draca da bude moj. to kaete?"- nisam joj mogla pokvariti sreću pa sam samo utila dok su njih dvije nastavile razgovarati. Morala sam razbistriti glavu pa sam otila na Astronomy  Tower. 
Razmiljala sam o svim događajima. Nakon nekog vremena sam otila na teren za metloboj da odradim uslugu. Zato su danas ba trening morali imati i Slytherinci? Draco će se ubit kad me vidi. Joj idemo samo hrabro. Dola sam i sjela na tribine. Kada je netko bacio loptu ja sam padala sa tribina i Oliver me uhvatio.-"Ja sam Wood, Oliver Wood. A ti si?"- "Black .. Lejlani Black . Drago mi je i hvala na spaavanju"-" Nita nego da li si ti slobodna moda poppdne"-"Jesam zato"-"Bi li htjela sa mnom u etnju moda?"-"Moe vidimo se"-ja sam otila a Draco je gledao i pucao od ljubomore.

~~~

Krenula sam u etnju. Nita se posebno nije dogodilo već je samo lik previe dosadan. Ovo je zadnji put da nekome radim uslugu. Bila sam do Rona on je rijeio svoj dio i ja svoj. Sad imam svoj mir. Napokon. Dola sam u sobu, zaključala vrata i otila pod tu. Kada sam se vraćala bila sam omotana samo u pekir i nota drugo. Čim sam iz kupaonice koraknula u sobu osjetila sam miris mente.-"Kako si uao ako sam zaključala vrata?"-"Zna postoji tapić, a i mogu ti reć da ti lijepo stoji taj pekir"- počeo mi se pribliavati. Bacio me je na krevet i krenuo ostavljati vlane poljupce po mome tijelu. Nisam se mogla oduprijeti. Otkopčao je svoju koulju, a potom i ostatak odjeće te je maknuo moj pekir. -"Molim te budi njean"-"Nije ti valjda prvi put?"-"Paa...i je"--"Uredu ne brini se"-samo sam kimnula glavom u potvrdnom smislu. Krenuo je polako a zatim je krenuo ubrzavati sve do trenutka kada zavrio. Prvo se on otuirao a zatim ja.Legli smo u krevet i zaspali.

//______________/////
okey dio je malo kratak. Nadam se da vam se sviđa priča i hvala to čitate💙

U mom životu postojiš samo ti i nitko drugi D.MTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang