Jungkook právě seděl v jeho pokoji a po jeho tvářích se kutálely horké slzy, které padaly na jeho mobil, když se snažil psát Taehyungovi. Sice nic neslyšel, ale podle vibrací dokázal říct, že dole v obýváku se něco děje. Věděl to, protože jeho rodiče se v jednom kuse hádají. Jeho otec je alkoholik, co Jungkooka věčně mlátí za to, že je hluchý a tlustý. Jeho máma se tomu snaží jen marně bránit a jeho bratr radši dělá, že není, nebo je každý večer s jinou. Každý večer cítí, jak bratrova postel naráží do těch tenkých zdí a on jen čeká, kdy to ta zeď nevydrží a zboří se. Na chvíli vše utichlo a věděl, že otec přijde k němu do pokoje, a tak se i stalo. V minutě byl v pokoji a už mu začal dávat ránu za ránou a křičel na něho ošklivé nadávky, i když věděl, že ho Jungkook neuslyší, ale to mu bylo jedno, hlavně že si má na kom vybít svůj vztek.
Po několika minutách konečně vše ustalo a on ležel schoulený na zemi a ignoroval zprávy co mu oznamoval mobil. S bolestmi se zvedl a nějak došel do koupelny kde se zamčel. Vysvlékl se a pohlédl do zrcadla na dveřích. Nesnášel pohled na sebe. Všude viděl jen tuk, jeho pořezané zápěstí a toho kluka, kterého nikdo nebude mít rád. Proto to taky Taemu neřekl. Že je jiný. Bojí se opuštění a odmítnutí. Bojí se, že až Tae zjistí, jaký je, odejde a už se nevrátí. Tohle pomyšlení způsobil další nával slz. Otočil se od zrcadla a napustil si teplou vodu do, které následně vlezl.
Nesnášel se. Nesnášel, že je tlustý a hluchý. I když mu Jimin milionkrát říkal, že je hezký a, že mu to vůbec nevadí. Často Jiminovi závidí, že má Yoongiho. Jungkook si taky přeje někoho kdo by ho tak miloval, že by pro něj udělal cokoliv. Jenže se bojí otevřít Taemu, jinak už by taky někoho měl. Častokrát přemýšlí nad smyslem života a, i když má jen Jimina, nebyl by schopný se zabít, protože Jimin by to psychicky nezvládl. Přece jen jsou nejlepší kamarádi od dětství a Jungkool by mu nedokázal, jakkoliv ublížit.
ČTEŠ
Zobrazeno /vkook/ •|czech|•
RandomZačíná to "Ahoj." Končí to "Zobrazeno." Přepsaná verze moji starší fanfikce z jara 2017 Start: 2/4/2021 End: 15/4/2021