Siaubingo pusmečio 1 pusė.

11 3 0
                                    

Pradėkime pasakojimą nuo to kas vyko namuose. Ką tą pusmetį išgyvenau namuose.

Pirmiausia tikriausiai turėčiau pasakyti, kad tikrai buvau kvaiša. Nu tikra kvaiša.

Nuo patyčių namuose, mokykloje. Bandžiau ieškoti prieglobščio pas drauges. Ir tuomet tik su Gabriela normaliai bendravau, kadangi gyvenom tam pačiam name. Gruodžio pradžioje. 7 klasėje.

Vakarais eidavom pas du vaikinus, žymiai vyresnius, pašėlti, išgerti "Gerai praleisti laiką" ir susilažinom su Gabriela, jog iki mano 13 gimtadienio turim prarasti nekaltybes. Ir ko gi man nesutikus.

Viena naktį iš gruodžio 3 į gruodžio 4. Pabėgdama iš namų, nukeliavau pas viena iš tų vaikinų. Ir jis pasakė, kad mane išmokins kai ko naujo.

Tą naktį praradau nekaltybę. 12 metų. Žinoma už valandos man suėjo 13 metų.

Tada iki pat naujų metų bent į savaitę tris kartus, naktį bėgdavau iš namų pas jį. "Pasismaginti" su Gabriela kartais eidavom ir dieną pabūti pas jų.

Ir žinoma tada mes su Sese turėjom išsikraustyti, nes sese susirado naiją vyruką. O aš įsimylėjusi ta vyruką turėjau jį paleisti. Bet žinokit pasirodo buvo į naudą. Nes jis vasario pradžioje išskrido į Vokietiją.

Tada pradėkime nuo to kas vyko toliau, kai persikrausčiau.

Pradėjau bendrauti su Gabrielos buvusiu vaikinu. Kuris už mane buvo vyresnis 6 metais. Susirašinėdavome su juo.

Jei aš nuvažiuodavau pabūti pas Gabriela susitikdavau su juo. Žinoma nebuvo jokių santykių, susirašinėjimas ir susitikus seksas.

Labai jį įsižiūrėjau. Dar net dabar pasiilgstu jo.

Pravarde buvo man įdėjas Paukštytė. Dabar pagalvoju ką? Kas taip vadina mergina.?

Ir mano sesė sužinojo, jog bendraujam. Leido su juo bendrauti. Sakė jis puikus vaikinukas. Ir tada smeigė durklą ir jis ir ji man į nugarą. Nors mano sesė buvo už jį vyresnė 9 metais. Jie bendravo ir susitarė susitikti pasimylėti. Žinoma sesė buvo girta. Ir iki jo nenuvažiavo. Pakliuvo tada į kažkokią tešlyne. Užklimpo ir jo nepasiekė.

Bet kai gryžo perskaičiau jo ir jos žinutes. Ir man taip skaudėjo. Nu blemba man 13 metų. Nepasitikiu savimi, keikiu save už viską kas vyksta. Ir štai dar tai.

Bet su juo mano santykiai nesibaigė dėl to.
Aš su juo dar bent pora savaičių bendravau po to įvykio. Apsimečiau, jog nieko nežinau.

Ta naktį žinoma sesė buvo baisiai susipykuso su tuo nauju vyruku. Ten ant skyrybų slenkščio buvo. Padraugave 3 menėsius.  Jis irgi apie ta jos išdaiga nežinojo.

Bet mes su tuo vaikinu nustojom bendrauti. Nes jo mama pastebėjo mane su juo. Ir jam pradėjo moralizuoti, jog aš jauna. Kad man tik tiek metų. Jis gali susirasti geresne. Tuo ir nutrūko mūsų 4 mėnesių bendravimas.

Namie buvo užknisimas, sese gerdavo, mes važiuodavom pas gimines. Su kuriais ji gerdavo. Jos buvęs daužydavo mašinų langus.

Todėl meilės ir džiaugsmo ieškojau kitur. Atsirado dar vienas vaikinukas. Jam tada buvo suėje 18 metų.

Jis buvo iš miesto, kuriame aš tuo metu ėjau 7 klase. Ir jis mane labai spaudė, jog sutikčiau su juo bendrauti. Draugauti. Liepdavo su juo susitikti. O aš jauna kvaila mergikė. Bėgiojau paskui jį. Kol jo tuometinė mergina man nepradėjo rašinėti į Facebook. Pasakoti, siusti screen su kiek dar jis merginų susirašinėja ir jog aš ne vienintelė. O tada ant galo šovė, jog ji nuo jo laukiasi.

Jai buvo tada 15 metų. (Dabar ji augina nuostabia dukryte ir puikiai gyvena, bet ne su juo)

Aš vėl buvau pamesta kaip šiukšlė. Ir vėl susimoviau. Ne ten papuoliau.

Galvojau apie savižudybę, ir kokia aš sumauta. Sutrypta. Ir kokia kvailė.

O maždaug po 7 mėnesių nuo mano nekaltybės praradimo sužinojau, jog Gabriela nekaltybe buvo praradusi jau Vasara su tuo vaikinu, su kuriuo aš bendravau ( Gabrielos buvusiu). Tai tada kaltinau dėl visko ją. Nors pati kalta buvau. Ji melavo man, nes norėjo, kad aš prarasčiau nekaltybe. Jog ji galėtų pasikalbėti su manimi apie tai. Kad suprasčiau, apie ką ji kalba. Ji tik norėjo draugės su kuria galėtų pasidalinti patirtimi.

Su nekaltybės vaikinuku bendravau dar ilgai žinutėmis. Tikriausiai beveik du metus. Vajei kaip jis sakydavo, jog gryš į Lietuvą, jog manęs pasiilgo. O aš jo laukiau, laukiau beveik du metus. Tik vienas žmogus privertė persigalvoti.

Dar dabar tas pusmetis man kelia šiurpa. Buvau pasileidusi. Susidėjau su netinkamais vaikinukais, kurie mane sutrypė. Bet vis dar iki dabar pasiilgau jų. Norėčiau pabendrauti su Gabrielos buvusiuoju, sužinoti kaip gyvena, ar jam viskas gerai. Ar turi panele. Dar ir dabar kartais įeinu į mūsų žinutes paskaityti susirašinėjimo. Jis buvo ta švieselė tam pusmetį. Kol žinoma viskas nesibaigė šūdinai.

Life is dead? Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora