AryaOrhan diliyle ağzımı turlamaya başladığında kendimi Orhan'a sürtmeye başladım. Orhan üstümdeki elbiseyi çıkartıp iç çamaşırımla kalmamı sağladığında vücudum da gözlerini gezdirmeye başladı.
"Her şeyin çok güzel" dediğinde parmakları göğüs ucumda gezmeye başlamıştı. dokunuşları beni bir yandan sakinleştirirken bir yandan kalbimi sıkışıyordu. Orhan dilini ilk gerdanlığımda Sonra da pembe uçlarımda gezdirmişti. Kalbim kasılmaya başladığında içimden sakin olmamı söyleyip duruyordum.
Orhan eliyle penisimi okşayıp
iç çamaşırımı aşağı çektiğinde onu durdurup onun da soyunmasını söyledim.Orhan karşımda soyunduğunda hafifçe yutkundum. Yanıma geldiğinde gözlerimin aletine takılı kaldığını fark etmiş olacakki "dokunmak ister misin" dedi.
Utançtan domates gibi olsam da elimi aletine sarıp elimi oynatmaya başladım. Orhan kulağıma doğru nefesini verdiği zaman titrememe neden olmuştu.
"Yeter bu kadar" diyip iyice beni yatağa uzandırdı. Bacaklarım arasına girip bacaklarımı havaya kaldırdığında bu pozisyon utanç vericiydi.
Orhan parmaklarını dudaklarım üzerinde gezdirdiğinde ağzımı açıp dilimi parmaklarında gezdirmeye başladım. Şimdi o kadar güçlü bir şekilde parmaklarını emiyordum ki Orhan'ın yüz ifadesi değişmeye başlamıştı.
Hemen parmaklarını ağzımdan ayırıp bakir deliğime sokmaya başladığında sadece elimi sıkıyordum. Orhan daha fazla dayanamıyorum diyip kondomu penisine geçirdi. İçime girdiğinde ellerimi ensesinde birleştirdim.
Burnuma burnunu dayayıp içime darbe atmaya başladığında ilk defa hissettiğim bu duygular aklımı kaybetmeme neden olurken Orhan burnunu burnumdan çekip ellerini çarşafa dayadı . Ardından da içimde daha hızlı hareket etmeye başladı. Orhan'a baktığımda şuanki terlemiş surat ifadesi onu içimde daha fazla istememe neden oluyordu.
Daha hızlı Orhan dememe kalmadan, Orhan'ın deliğime yaptığı vuruşlar hızlanmaya başlamıştı. "Seni seviyorum" diye inleyip boşaldığım da Orhan'da biraz sonra aynısını diyerek kondoma gelmişti.
"Tekrar yapalım mı" dedi saçlarımı okşarken. Kafamı salladığımda beni ters çevirmeye çalıştı. Ama ben yüzünü göremiyorum diye itiraz ettiğimde tamam diyip pozisyonu değiştirdi. Penisindeki kullanılmış kondomu çöpe attıktan sonra yenisini geçirip geldi.
Beni tekrardan kucağına otutturduğunda aletini tutup içime soktu. Kalça yanaklarımı birbirine bastırmaya başladığında fazla derecede zevk almaya başlamıştım.
Benim ellerimin tekrardan ensesinden birleştiği gibi Orhan'ın elleride belime yerleşmiş, belimi hafifçe okşuyordu.
"Hareket eder misin güzelim" dediğinde yanaklarım tekrar yanmaya başlamıştı. Beni nasıl utandıracağını iyi biliyordu.
Bende onun inadına kucağında yavaş yavaş zıplarken , Orhan dudaklarımızı birleştirdi. Dudaklarımı o kadar hafif öpüyordu ki uçuyormuşum gibi hissediyordum.
İlk defa birinin sıcaklığını bu kadar hissetmem sonucu tekrar gözlerim dolmuştu. Duygusal olmaktan nefret ediyordum ancak yapabileceğim bir şey yoktu.
Ona iyice sarılıp "beni bırakma olur mu" dediğimde "bırakan en adi şerefsiz" diyince gülmeye başladım.
Orhan bu sefer boynuma öpücüklerini kondurdurmaya başladı. Bir insan nasıl bu kadar güzel öpebilir ,şuan tek derdim oydu.
Orhan yatağın birleşik olduğu
duvara beni yaslayıp dizleri üstünde durduğunda tekrar içime penisini sokmuş geçen kinden daha hızlı hareket ediyordu.Öpücük isteğimde dudaklarımı dudakları arasına alıp emmeye başladı.
Yaptığı son hareketlerin sonucu boşaldığımda o kendini tutuyormuş gibi gözüküyordu.Son kez deliğime sert vuruşlar yaptıktan sonra kondoma boşalmıştı. Ancak aniden içimde hissettiğim sıcak sıvıyla korkuyla Orhan'ı ittiğimde neler olduğunu sordu.
"Menin içimde bırak temizlenim" dediğimde "hamile kalacak halin yok ya gel yanıma uzan sevdiğim" diyince kuru boğazımla tekrar yutkunmuştum.
"Hadi" diyip kolunu boynuma atarak beni yatırdı. O an sadece gözlerimi kapamak istedim. Hamile kalırsam da ikimizin çocuğu olması beni daha çok mutlu ediyordu.
Tamam diyip yanına uzandığım da "ne olursa olsun beni sevmekten vazgeçme" diyince "sende beni" diyip dudaklarıma onun dudaklarına bastırdım.
Saçlarımı okşamaya başladığında bu hareketini çok seviyordum. Uykum gelmeye başladığında tam yatıcaktım ki Orhan "bu senin ilkindi değil mi " dediğinde "evet" dedim. Onun ilkinin olduğunu düşünmüyordum. otuz beş yaşında adamdı.
"Benim de ilkim" lafını duyduğumda sevinçle yerimde zıpladım. "Ciddi misin" sorduğum soruyla kafasını salladığında Orhan'ın göğsüne başımı koyarak gözümü kapattım. Dalmaya yakın "seni seviyorum" sözünü duymamla mutlu bir uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Espoir B×B (Mpreg)
FanfictionSonu bazı insanlara göre mutsuz son olabilirdi ama onlar için bu son mutluluktan ibaretti.