Nasılsınız
Umarım iyisinizdir
İyi okumalar
_______________________________________
Bugün sevgilin ısaacı ailen ile tanıştıracaktın uzun bir süredir çıkıyordunuz ama ailenle tanıştırmamıştın ve tanışma vaktinin geldiğini düşünüyordun ve bugün herkes için uygun olduğundan bugün tanıştıracaktın .
Isaac yarım saat sonra burada olurdu sende üzerini değiştirip aşağıya indin.
Yemekleri babana hazırlatmıştın o cidden mükemmel yemek yapardı mutfağa girince yemek masasını donatılmış bir halde buldun cidden bakmak bile yutkunmana sebep oluyordu babana sarılıp ona teşekkür ettin sizi öyle gören annen size kızgın kızgın bakınca kollarınızı arasına onuda aldınız.Kapı zilinin çalmasıyla birbirinizden ayrıldınız derin bir nefes alıp kapıyı açtın ısaac cidden çok iyi gözüküyordu kapının önünden çekilip onu içeriye aldın o da en az senin kadar heyecanlı gözüküyordu.
Annen ve babanla selamlaştıktan sorna yemek masasına geçtiniz ısaac hala çok gergin duruyordu babanda anlamış olmalı ki ona zamanında kendisinin annenin ailesi ile tanışma hikayesini anlatmıştı babanın bu kadar samimi davranması ısaac'ın bütün gerginliğini almıştı hep birlikte gülüşerek yemeklerinizi yediniz yemekten sonra hep birlikte masayı toplayıp oturma odasına geçtiniz.
Ailene ısaac ile yaptığınız üniversite planlarını anlattınız anlatırken baban sürekli başka bir şehire gitmenizi istemediğini belirtiyordu ama sen ileride onu ikna edip başka bir şehre gitmeyi kafana koymuştun.
Biraz daha ailenin yanında durduktan sonra ısaac ile odana çıktınız ısaac sana sürekli yanlış birşey deyip demediğini soruyordu sende ona sürekli iyi olduğunu ve onu sevdiklerini söyleyip duruyordun
Isaac'ı scott aramıştı ve gitmesi gerektiğini söyleyip yanınızdan ayrıldı.
Umarım beğenmişsinizdirİyi okumalar