stiles stilinski

1K 57 19
                                    

Selam nasılsınız?

Umarım hepiniz iyisinizdir

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnn iyi okumalar

beacon hillste şerif tarafından bir aylığına sokağa çıkma yasağı ilan edilmişti nedeni halka açıklanmamıştı bir ay boyunca evde tıkalı kalmak sıkıcı olsa da kuralları uymanız lazımdı.

bu bir aylığına derslerinizi online olarak işleyecektiniz sen sabah ki derslerini yatağından çıkmadan açıp  sesini ve görüntünü kapatıp tekrar uyurdun.

bugün yine saat 9 da olan matematik dersine girip tekrar uyumaya başladın sen horlayarak uyurken telefonuna bildirimler gelmeyey başlamıştı sese uyanıp telefonuna baktığında sınıf arkadaşın stiles dan mesajlar gelmeye başlamıştı

stiles:

-s-a salyalarını sil istersen

-hoca sana sesleniyor 

-çok komik görünüyorsun 

-sınıftakiler fotoğrafını çekiyorlar

sen:

-ne?

-kameramı açık unuttuğuma inanamıyorum

-ben harbiden de rezil bir insanım kendimden utanıyorum

Hemen görüntünü kapatıp kafanı yastığa gömdün cidden utanıyordun başına ne gelirse gelsin uyku sevdan yüzünden geliyordu. 

İyi ki yasağın kalkmasına 10 gün vardı belki 10 günde unuturlardı eğer unutmazlarsa da elbet unutacaklardı sonsuza dek seninle dalga geçemezlerdi herhalde.

10 gün sonra

Sonunda bir ay bitmişti bugün okulun ilk günüydü ve sen hem utanıyordun hem de unutmuş olmaları için dua ediyordun evden kahvaltını ettikten sonra okula doğru yürümeye başladın karşı kaldırımda stiles'ı görünce kafanı yere eğerek hızla adımlama başladın seni görmemiş olması için dua ediyordun ki stiles sana seslendi arkanı dönmeden yürümeye devam etmiştin ki seni kolundan tutup durdurdu " hey salyalı gel birlikte gidelim okula" dedi utanarak kafanı salladın ve sessizce onunla birlikte okula doğru ilerlediniz aslında sadece sen susmuştun tüm yol boyunca stiles seninle dalga geçmişti ilk başlarda susmasını söylesen de pek etkili olmamıştı.

Okulun bahçesinden içeri girdiğinizde sınıf arkadaşlarından bir grup seni görür görmez horlamaya başlamışlardı .

 Lanet olsun ki hiçbiri unutmamıştı sen sessizce  utanarak yanlarından geçip gidecekken stiles onlara doğru yürüdü  sende durup onu bekledin  sadece onların duyabileceği bir şekilde bir şeyler söyledi stiles senin yanına dönerken diğerlerinin yüzü kızarmıştı ve sessiz kalmışlardı  stiles'a onları susturduğu için teşekkür ettin ve onunla birlikte sınıfa geçtiniz.

okul çıkışında stiles tekrar senin yanına gelmişti eve birlikte dönecektiniz sen stiles'a bakarak bir şeyler anlatırken önünde ki taşı görmemiştin ve yere düşmüştün stiles hem gülerek hem de endişe ile yanına çöktü ve seni yerden kaldırdı dizin acıdığı için koluna girmişti.

stiles seni evine kadar bıraktı tam sen evine girecekken stiles seni durdurdu ve yanağını öptü sonra da koşarak senin yanından uzaklaştı sense elinle yanağını tutarak arkasında baka kalmıştın.

stiles seni evine kadar bıraktı tam sen evine girecekken stiles seni durdurdu ve yanağını öptü sonra da koşarak senin yanından uzaklaştı sense elinle yanağını tutarak arkasında baka kalmıştın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bölüm uzasın diye bir şeyler ekledim ama yine de kısa oldu erindim her zaman ki gibi

umarım beğenmişsinizdir iyi günler

TEEN WOLF İLE HAYAL ET (bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin