Maila tate-Hale

609 28 23
                                    

Selam nasılsınız?

istediğiniz karakterler varsa buraya yazar mısınız? çünkü benim aklıma gelmiyor veya karar vermekte zorlanıyorum uhguıgwruıwhıd

İyi okumalar

Ailen seni  sürekli halüsinasyon gördüğün gerekçesi ile eıchen evine yatırmışlardı.

 sen halüsiansyon görmüyordun gördüğün her şey gerçekti onlara dokunabiliyordun ama kimse sana inanmıyordu ve bu hastane denen bataklıkta ağır haplar ile sürekli uyutuluyordun.

bu sıralar sakin durduğun için sana sakinleştirici vermiyorlardı  elini yüzünü yıkayıp hücrenden çıktın yemekhaneye doğru yürümeye başladın yemekhaneye girdiğinde  buraya geldiğin ilk gün tanıştığın malia tate seni görünce elini salladı sende gidip onun yanına oturdun ama tek değildiniz stiles adında buraya yeni gelmiş birisi daha vardı onlar void denilen bir şeyden bahsederken sen sessizce yemeğini yiyordun sen yemeğini yemeye odaklanmışken birisi seni bileğinden tutup sürüklemeye başlamıştı  kim olduğuna baktığında onun malia olduğunu gördün.

senin elinden tutmuş stiles'ı takip ediyordu bodrum katına indiğinizde malia stiles'a orada olan bir kapıyı gösteriyordu sen onlara burada ne işinizin olduğunu sorduğunda malia " bizi dinlemedin mi s-a? buradan kaçacağız ve sende bizimle geliyorsun." demişti kafanı sallayıp sessizce onların kapıyı açmasını bekledin fakat ikisinin de gücü yetersiz kalmıştı malia birden gözlerini parlak bir maviye dönüştürüp kapıya tekme attı fakat kapı açılmamıştı sen şaşkınlıkla maliaya bakıyordun.

kapıdan çıkan yüksek sesi duyan  bütün görevliler aşağıya geliyordu malia senin elinden tutup sizi başka bir koridora soktu.

bir şekilde görevlilerden saklanmayı başarmıştınız sen maliaya gözlerini nasıl öyle yaptığını sordun aldığın cevap ise ben bir çöl kurduyum olmuştu artık ailenin haklı olduğuna ve senin deli olduğunu düşünmeye başlamıştın. 

yaşananlar üzerinden bir hafta geçmişti ve malia ile stiles buradan gidiyordu ikisine de çok alışmıştın sana bütün doğaüstü varlıklardan bahsetmişlerdi hatta sana senin bir ölüm perisi olduğunu söylemişlerdi.

stiles ve maliaya sarıldın malia sana "sende bizimle geliyorsun s-a bunun için mükkemel bir planım var ve sen sadece bana uy " dedi.

çıkmıştın sonunda bu boktan yerden çıkmıştın stiles diğerlerini oyalarken malia seni çıkartmıştı şimdi senin ailenin yanına gidecektiniz ve onları ikna etmeye çalışacaktınız.

evinin önüne gelmiştiniz sen zile basacakken malia koluna yumruğunu geçirip "eğer ikna edemezsek üzülme ben her gün onları rahatsız ederim elbet bıkıp seni oradan çıkarırlar." dedi seni düşünmesi güzeldi ama kolun çok fazla acımıştı ve sen acıdan ağlamaya başlamıştın stiles ve malia sana şaşkınca bakarken sen kapıyı çalmıştın kapıyı açan annen seni öyle görünce hemen sarılmıştı hemen konuşmaya başladın " anne lütfen beni oradan çıkarın orası cidden çok kötü"

annen seni ve diğerlerini içeriye alarak size kahve yapmaya gitti sen hala kolunu ovuşturuyordun malia sana " neden ağlamaya başladın s-a" ona dik dik bakarak " kolumu acıttın." dedin 

annen kahveleri içerken siz üçünüz onu ikna etmeyi başarmıştınız  artık orada kalmana gerek yoktu hızla dönüp maliaya sarıldın

annen kahveleri içerken siz üçünüz onu ikna etmeyi başarmıştınız  artık orada kalmana gerek yoktu hızla dönüp maliaya sarıldın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

nasıldı?

umarım beğenmişsinizdir oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

TEEN WOLF İLE HAYAL ET (bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin