nasılsınızz?
umarım hepiniz iyisinizdir
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
sen iki hafta öncesinde ailen ile beacon hills'e taşınmıştın.
taşındıktan bir hafta scott tarafından dönüştürülmüştün yüksek bir binadan düşmek üzereyken o seni bileğinden yanlışlıkla ısırmıştı sen neler olduğunu bilmiyordun sonrasında stiles ve scott yanına gelip sana her şeyi anlattılar.
bugün dolunay vardı ilk dönüşümünü gerçekleştirecektin scott ve stiles sana yardım edeceklerine dair söz vermişerdi okul çıkışında buluşup halelerin evinin bodrumunda seni zincirleyip kontrol etmeyi öğreteceklerdi scott'un sürüsünde olduğun için onun betasıydın yani büyük bir ihtimalle onun sözünü dinlerdin en azından sen öyle umut ediyordun.
okula gitmek üzere üzerini giyinip okula doğru yürümeye başladın
yolda yürürken stilesların evinin önünden geçtin okula gitmek için oradan geçmen gerekiyordu oradan geçerken konuşan şerif ve stilesı gördün onlara selam verip gidecekken stiles seni çantandan tutup "bende okula gidiyorum s-a hadi birlikte gidelim" dedi kabul edip şerife el sallayıp arabaya bindin stiles ile dolunay hakkında konuşarak okula vardınız girişte scott'un gelmesini beklediniz o gelince de sınıfınıza girip derslerinizi dinlediniz.
okul sonunda bitmişti sen stiles'ın jeepine binerken scott ise sizi motoruyla takip etti halelerin evine gelmeden önce birlikte bir şeyler yemiştiniz
hava yavaş yavaş kararmaya başlamıştı ve dolunay yaklaşıyordu haliyle sende sinirlenmeye başlamıştın scott ve stiles seni zincirleyip seni sakinleşmen için uyarıyorlardı onların öylece durup sana ne yapman gerektiğini söylemeleri seni daha da sinirlenmişti
zincirleri zorlamaya başladın zincirleri kırman ile stiles ve scottu itip evden çıktın canın sadece birilerini öldürmek istiyordu ne kadar direnmeye çalışsan da engel olamıyordun en sonunda kendini serbest bırakıp insanların içine karıştın.
neredeyse yarım saattir scott ve stiles seni arıyorlardı fakat hala bulamamışlardı en sonunda okula bakmak için okula girdiler eğer seni burada da bulamazlar ise polise gideceklerdi
erkek soyunma odasına girdiklerinde seni bir köşede ağlarken bulmuşlardı stiles hızla yanına gelip sana ceketini verdi ceketini giyip olanları onlara anlattın " kendimi kaybettim kendime geldiğimde tanımadığım birisine pençelerimi geçirdiğimi fark ettim onu hastanenin önüne bırakıp kendimi buraya attım" anlattıktan sonra daha şiddetli bir biçimde ağlamaya başladın. stiles kollarına sana sarıp seni teselli etmeye çalıştı onlara güveniyordun sana yardım edeceklerdi.
umarım beğenmişsinizdir
büyük bir ihtimalle bundan sonra daha fazla bölüm gelir veya tam tersi olur ejnınjenjfnjevfnfevn
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
sizleri çoook seviyorum