Selam umarım beğenirsiniz iyi okumalar
4k okunma için hepinize çok çok teşekkür ederim sizleri seviyorum.
-
bugün sevgilin liam ile birlikte sinemaya gidecektiniz her ay düzenli olarak sinemaya giderdiniz bu ikiniz içinde gelenek gibi bir şey olmuştu.
üstünü değiştirdikten sonra telefon kılıfının arkasına biriktirdiğin paralardan koydun ve anneni öpüp evden çıktın.
liam ile alışveriş merkezinin önünde buluşmaya karar vermiştiniz alışveriş merkezinin önüne geldiğinde liam'ın çoktan orada olduğunu gördün ona sarılırken " çok bekletmemişimdir umarum." dedin kafasını iki yana sallayarak fazla bekletmediğini onaylamış oldu. bir kolunu senin omzuna attı ve birlikte alışveriş merkezinden içeriye girdiniz.
liam ile birlikte biletlerinizi aldıktan sonra film başlayasıya kadar orada ki mağazaları dolaşmaya karar verdiniz liam kendisine gömlek alması gerektiğini söylediği için onunla birlikte gömleklere bakmaya başladınız.
iki tane gömlek beğendikten sonra liam parayı ödedi ve onunla birlikte mağazadan çıktınız tekrardan sinemanın olduğu kata çıktınız filmin başlamasına az kalmıştı mısırlarınızı alıp içeriye girecektiniz liam mısırları almaya gittiğinde en yakın arkadaşın olan theo'nun da orada olduğunu gördün o da seni fark edince yanına gelmişti liam gelesiye kadar onunla konuşmaya devam ettin.
liam elinde mısırlar ile yanınıza geldiğinde theoya kaşlarını çatarak bakmıştı neden böyle davrandığını anlayamamıştın.
theo'nunda sizinle aynı filme gireceğini öğrendiğinde onunla birlikte içeriye girdiniz hatta theo sen ve liam'ın koltukları yan yanaydı yani theo da size katılabilirdi sen en köşeye oturunca yanına liam onun yanına da theo oturmuştu. siz oturduktan 5 dakika sonra da film başlamıştı sen filme dalmışken theo ve liam sürekli birbirlerini itip duruyorlardı ön koltukta oturan bir adam size bakınca sen özür diledin ama theo ve liam fark etmemişti bile.
liamı senin oturduğun koltuğa oturttuktan sonra sende onun yerine oturdun liam'ın pek gönlü olmasa da theo mutlu olmuş gibiydi arkana yaslanarak filmi izlemeye başladın bir süre sonra liam ellerini senin elinden geçirmişti kafanı ona çevirerek gülümsedikten sonra tekrar filme döndün çok bir vakit geçmeden de diğer omzunda bir ağırlık hissetmiştin kafanı diğer tarafa çevirdiğinde theo'nun kafasını omzuna yasladığını gördün.
theo en yakın arkadaşlarından birisiydi sen bunu pek sorun etmesen de liam'ın kıskanabileceğini düşündün liam'a saygısızlık yapmak istemiyordun ama theoyu da kırmak istemiyordun o yüzden hiçbir şey olmamış gibi filmi izlemeye devam ettin ama liam sürekli filmi izlemek yerine theo'nun omzunda duran kafasına bakıyordu.
en sonunda sinirli bir şekilde oturduğu koltuktan kalktı ve dışarıya çıktı sende hemen ayağa kalkarak peşinden dışarı çıktın senin peşinden de theo çıkmıştı.
hızla ilerleyen liam'ı kolundan tutup durdurdun "neden atıp gidiyorsun liam?" diye sordun nedenini biliyordun aslında ama o zaman ne demen gerektiğini bilememiştin " neden öyle mi s-a? adam omzuna kafasını koyuyor ve sen hiçbir şey söylemiyorsun seni kıskanabileceğimi hiç mi düşünmedin biz sevgiliyiz ama anlıyorum ki sen beni sevmiyorsun theo ile mutluluklar " deyip arkasına bakmadan gitti.
ne dese haklıydı theoyu kırmamak için sevgiliniz üzmüştün ister istemez ağlamaya başlamıştın bir anlığına yanında olan theoyu unutmuştun varlığını hatırlayınca ona dönüp " benim eve gitmem lazım theo okulda görüşürüz" deyip yanından ayrılacakken sanan seni eve bırakmayı teklif etmişti hem dışarıda çok hızlı yağmur yağıyordu sende o kadar yolu yürümeye üşendiğin için theo'nun seni bırakmasına izin verdin
nasıldı?
nasılsınız?
eğer isterseniz part 2 sinide yazabilirim
yazım yanlışları varsa kusura bakmayın
umarım beğenmişsinizdir oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın iyi günler