derek hale

1.6K 54 33
                                    

selamm nasılsınız?

nedense bu kitap ile aklıma çok fikir gelmiyor sanırım teen wolfa çok hakim değilim ama umarım siz beğeniyorsunuzdur

*erica'nın annesi ile babası öldü mü hatırlamıyorum amam bu bölümde ölmüş olarak düşünün

iyi okumalar

sen erica'nın ablasıydın  aynı zamanda da derek'in kız arkadaşıydın onların kurt olduklarını en başında öğrenmiştin.anneniz ve babanızın ölümünden sonra sen ericaya bakmak zorunda kalmıştın onun yaşı küçük olduğu içinde üniversiteye gidememiştin. derek ile geçen yıl erica ilk kurta dönüştüğünde tanışmıştınız kardeşini öyle bir şeye dönüştürdüğü için ona oldukça sinirliydin ama sonrasın da bir şekilde yakınlaşmıştınız ve ona aşık olmuştun.

çalıştığın restorant da müşterilere yemek götürürken arkadaşın telefonunun ısrarla çaldığını söylemişti yemekleri masaya bırakıp telefonunu eline aldın arayan derekti telefonu açtın dereke direkt sana erica'nın yaralandığını ve veteriner kliniğine gelmeni söyleyip kapatmıştı .

işten izin alarak koşarak restorantdan çıkıp veterinere  gittin içeri girer girmez gözüne sedyede yatan erica çarpmıştı karnına baktığında derin bir yara vardı ağlamaya başlayarak yanına gittin ve elini tuttun  bir süre daha sonra öyle durduktan sonra deaton yaptığı karışımı erica'nın karnına sürmek için geldi sende ayak altında durmamak için dışarıya çıktın.

peşinden derekte gelmişti kaldırımın kenarında ki banka oturup derek ile konuşmaya başladın ona ericaya bunu kimin yaptığını sordun yapan kanimaymış pençelerini çok derine geçirdiği içinde erica iyileşememiş. 

bir süre daha orada derek ile konuştuktan sonra  stiles yanınıza gelip erica'nın uyandığını söyleyip içeriye girdi mutluluk ile ayağa kalkıp derek'e sarıldın ayrıldıktan sonra da koşarak içeriye girdin erica ailende yaşayan tek kişiydi ve onu kaybetmeyi göze alamazdın. *ileride ölen erica gruptan ağlayarak ayrıldı*

erica'nın yanına gidip ona sarıldın yarası yavaş yavaş iyileşiyordu sürekli ona bir şey isteyip istemediğini soruyordun fazla bunaltmış olmalıydın ki sana dik dik   bakıyordu daha fazla onu bunaltmadan kenarıya çekildin.

diğer arkadaşlarınız kanimayı yakalamak üzere yanınızdan ayrıldıalr sen ve derek ise ericayı korumak amaçlı orada kaldınız. 

nasıldıııııı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

nasıldıııııı?

*bu bölüm ibrahim sweet voice dinlenerek yazılmıştır*

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın canımcımlar

TEEN WOLF İLE HAYAL ET (bitti) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin