selam
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar
liam ile kavganın üzerinden bir gün geçmişti bütün gece kendini nasıl affetirebileceğini düşündün durdun en sonunda bir şey yapmamaya kara verdin öfkesi geçtiğinde onunla konuşmak daha iyi olurdu.
okula gitmek için yatağından çıktın elini yüzünü yıkadıktan sonra üzerini değiştirdin ve kahvaltını edip evden çıktın kapının önünde duran theoyu görünce şaşırmıştın sen ona şaşkınca bakarken "günaydın s-a okula birlikte gideriz diye seni bekleyeyim dedim sende geldiğine göre gidebiliriz."
senin onay vermeni beklemeden kolunu omzuna attı ve yürümeye başladınız yol boyunca theo sana bir şeyler anlattı ne kadar onu dinlemeye çalışsan da kafan sürekli liam'a gidip duruyordu şimdi fark ediyordun da liam sana güvenmeyip gitmişti liam ile sevgilisin diye hiç kimseyle konuşmayacak değildin senin theo ile konuşurken ki amacın arkadaşça idi ve bunu liam da biliyordu ama seni bırakıp gitmişti.
sende onu umursamama kararı aldın eğer konuşmak isterse kendisi gelirdi.
1 ay sonra
liam ile konuşmayalı neredeyse 1 ay geçmişti ikinizde inat edip birbirinizin yanına gitmemiştiniz liam ile konuşmamak için scottlardan da uzaklaşmıştın sadece theo ile konuşuyordun o sana sürekli seni sevdiğini belli ediyordu fakat sen duygularından emin olamıyordun.
bugün okulda lakros maçı vardı sizde theo ile izlemeye gidecektiniz.
(şimdiiii size iki seçenek sunacağım seçtiğinize göre okuyun işte veya ikisini de okuyun boş yaptığıma göre bb ve oy vermeyi unutmaayııınnnn)
1. seçenek theo:
theo son dersteyken lakros maçı başlamadan seni okulun arka tarafında bekleyeceğini söylemişti sen iyicene meraklanmıştın.
son ders de bitince hızla eşyalarını çantana koyup arka bahçeye çıktın.
theo ne yapacağını bilemezmiş gibi önce ellerini ovuşturup durmuştu sonra senin ellerini tutup " seni çok seviyorum s-a "
ne diyeceğini bilememiştin ama kalbin hızlanmıştı heyecanlanmıştın. artık liam'ı düşündüğünde eskisi gibi hissetmiyordun ayrıca o hayden ile çıkmaya başlamıştı sense yavaş yavaş theoya aşık oluyordun o yüzden kollarını theo'nun omzuna sarıp " bende seni seviyorum theo" dedin
2. seçenek liam:
theo ile maçı izlerken liam'ın ayak bileği kırılmıştı telaşlanıp sahaya doğru koştun arkadaşlarınız liam'ı revire taşıdılar orada ki doktor bacağını sararken sende başında duruyordun diğerleri oyuna dönmüştü sende theoyu oyunu izlemesi için göndermiştin yani liam ile tektiniz.
onu orada acı içinde kıvranırken görünce çok telaşlanmıştın.
liam sen ellerine bakıp otururken " s-a seni dinlemeden gittiğim için üzgünüm umarım beni affedebilirsin" dedi gözlerini ellerinden ayırarak ona baktın " asıl sen beni affetmelisin liam" dedin.
liam'a trip atmak biraz saçma oldu bence ama kurgunun ilerlemesi için aklıma gelen tek yol buydu umarım beğenmişsinizdir oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
iyi günler kendinize iyi bakın.