Arkadaşlar bu bölüm final bölümü şimdiye kadar kitabı okuyan ve bana destek olan sizlere çok teşekkür ederim iyi ki varsınız.
bu ilk final yaptığım kitabım ve kendimi garip hissettim mvmcldlelw
Isaac Lahey - scott mccal
Umarım beğenirsiniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnn iyi okumalar
Bugün sen ısaac scott ve stiles derek'i kurtarmak için meksikaya gidecektiniz. Sizden istenilen para miktarını bir şekilde bulmuştunuz şimdi de parayı verip derek'i alacaktınız
Ailene yalan söyleyip bir şekilde izin almıştın kendine küçük bir çanta hazırladıktan sonra stiles'ın jeepinin arka koltuğuna yani ısaac'ın yanına kendini attın.
Uzun bir yolculuktan sonra meksikaya varmıştınız hepiniz çok acıktığınız için derek'i almak için gideceğiniz bara gitmeyi erteleyip yemek yemeye karar verdiniz.
Bir dükkanın önünde durdunuz içeriye girip cam kenarında bir masa seçtiniz dördünüzde istediğiniz yemekleri sipariş ettikten sonra yemeklerin gelmesini beklemeye başladınız.
Yemekleri yedikten sonra Derek'i almak için size gönderilen adrese gittiniz. Sizi bir odaya aldıklarında oturan kadına stiles para çantasını uzattı kadın parayı aldığında korumalar derek'i getirmişlerdi.
Sonunda burada ki maceranız son bulmuştu eve dönecektiniz.
Isaac:
Siz bardan çıktıktan sonra diğerleri arabaya geçerken ısaac seninle bir şey konuşmak istediğini söyleyip seninle onlardan biraz daha uzağa gitmişti ısaac ellerini sürekli ovalayıp duruyordu bir şey söylemek istiyordu fakat söyleyemiyor gibi duruyordu ona biraz daha süre tanıdıktan sonra en sonunda konuşmaya başlamıştı "s-a seni seviyorum" dedi itirafına karşılık çok sevinmiştin hemen ona sarıldın ve sende onu sevdiğini ona söyledin.
Scott:
Saatlerce yol geldikten sonra bir amda içinden scotta onu sevdiğini burada söylemenin daha iyi olacağını düşündüğün için diğerleri arabaya giderken sen scott ile bir şey konuşmak istediğini söyledin ve onu yanına çağırdın.
Gözlerini sımsıkı kapattıktan sonra derin bir nefes aldın "scott seni seviyorum ama sen karşılık vermek zorunda değilsin" dedin cümlen bittikten sonra gözlerini açtın gözlerini açar açmaz scott'un dudakları seni karşıladı.
Hepinizi çok seviyorum tekrardan verdiğiniz destekler için teşekkür ederim başka kitaplarda görüşmek üzere