23.

3.2K 66 16
                                    

Prošlo je skoro mjesec dana i iznenađena sam što nijednom nisam imala nikakvu dramu sa Sašom.Nije radio što ne želim ,nije me tjerao na seks i mučio me.Jednostavno smo uživali i imala sam dojam da je ovaj Saša neka sasvim druga osoba koju upoznajem ispočetka.

Iz misli me trgne zvuk mog mobitela i krenem ga jednom rukom izvlačiti iz torbe pazeći da se ne zaletim u auto ispred sebe.

Bez da gledam tko je samo se javim na poziv.

Analea:"Halo?"

Saša:"Više bi mi se sviđalo dobar dan ljubavi kako si ali pretpostavljam da ću se morati zadovoljiti i ovime." kaže mi i mogu mu ćuti smijeh u glasu

Analea:"Naravno kad samnom sigurno nećeš." izleti mi i iste sekunde mi dođe da se lupim po čelu.

Saša:"Vidi vidi.Oko toga ćemo se dogovoriti da znaš.Htio sam te pitati želiš li doći kod mene pa možemo gledati neki film i družiti se."

Analea:"Ne znam Saša.Dosta je kasno a stvarno se nemam volje vraćati doma po mraku." kažem mu taman kad se naparkiram na parkiralište ispred trgovine donjim rubljem i krenem izlaziti iz auta.

Saša:"Možeš jednostavno prespavati kod mene.Ne možeš to dovijeka izbjegavati oboje to znamo." kaže i ja preokrenem očima.

Svaku večer me pokušao nagovoriti da prespavam kod  njega ili obrnuto ali ja nisam htjela jer ne želim da se dese stvari koje su se desile i zadnji put kad je spavao kod mene.

Analea:"Saša..."krenem izmislit neki razlog ali shvatim da sam sve izvore već ispucala pa samo izdahnem i kažem da ću prespavati."Ali bez ikakvog alkohola molim lijepo,znaš da ga ne podnosim baš najbolje."

Saša:"Primljeno na znanje princezo.Kad završiš što imaš dođi."kaže ,pozdravimo se i ja spustim slušalicu.

(...)

Na putu do Sašinog stana sam kupila neke grickalice i slatkiše iako znam da ih Saša doma ima na bacanje , ali meni se jedu ovi.

Uzela sam sve stvari koje su mi bile potrebne ,izašla iz auta i pozvonila a Saša je otvorio iste sekunde.

Saša:"Stigla si.Daj da ti pomognem." kaže i uzme mi sve stvari iz ruku i unese ih u kuću i prije nego što sam stigla išta reći.

Uđem za njim zatvorim vrata i bacim se na kauč osjećajući ogromno olakšanje jer me noge već bole u ovim cipelama.

Par minuta zujim okolo i onda vidim Sašu kako dolazi iz kuhinje i nosi sve one grickalice i slatkiše koje sam kupila.

Saša:"Što je ovo?"  pita me i pokaže mi na vrećice.

Analea:"Slatkiši i grickalice?" pogledam ga upitno i podignem obrvu

Saša:"Budalice znam da je to , ali zašto si kupovala hrpetinu svega kad imam svašta tu."

Analea:"Jelo mi se ovo.Hoćeš?" kažem dok otvaram vrećicu bonbona i trpam par u usta.

Saša:"Neću , ne jedem slatko."kaže i sjedne na kauč pored mene.Dobijem nagon da se pomaknem ,ali shvatim da mi je preudobno pa samo ostanem ležati kako sam bila.

Analea:"Oh oprostite gospodine 'Moram odžavati liniju'.Ružan si svakako tako da se ne tješi." kažem mu i nasmijem se na njegovu facu.

Saša:"Ja barem nemam ovo salce na trbuhu." kaže mi i primi me za trbuh na kojem jedva da ima 'salca'.

Analea:"Nije ti smetalo kad si me tjerao na seks." izleti mi i iste sekunde oboje ušutimo.

Okrenem glavu od njega i krenem buljiti u ugašeni TV.

Sjedimo tako par minuta dok Saša ne odluči progovoriti.

Saša:"Hoćeš da naručimo neko jelo i gledamo film?"

Analea:"Pizza?Može."  nasmijem se i stpam još par bonbona u usta.

(...)

Kad je pizza došla Saša me nekako nagovorio da se premjestimo u spavaću jer je tamo 'udobnije'.Ako me takne kako mi se ne sviđa kunem se da ću ga ubiti.

Legla sam na krevet i čekala da Saša nađe neki film.

Saša:"Više mi se ne gleda film." kaže i krene prema meni , a ja iste sekunde progutam knedlu u grlu.

Što ako će opet htjeti seks?

Analea:"Obećao si mi." tiho kažem i mogu osjetiti kako mi suze oči.

Saša:"Analea."  kaže i legne pored mene te mi okrene glavu prema njemu "Nećemo raditi ništa dok ti ne budeš htjela.Obećao sam ti i držati ću se toga.Ali barem mi dopusti da te grlim."  kaže i nakon par sekundi razmišljanja kimnem glavom.

Saša me povuće na sebe i tako sad ležimo zagrljeni.

Analea:"Što ćemo raditi?"  pitam ga

Saša:"Mislio sam da samo razgovaramo i što bude bude."

Analea:"Ništa neće biti Saša." opomenem ga i udarim po trbuhu što njega nasmije.

Saša:"Volim kad izgovaraš moje ime." kaže mi i ja ne znam što bi odgovorila na to pa odlučim šutjeti. "Želiš li djecu jednog dana?"

Analea:"Želim.Dvoje.Samo ne mogu odlučiti koje bi htjela prvo."

Saša:"Dobro dušo.Potrudit ću se da ti ispunim to." kaže i ja mu lupim šamar u glavi.

Kakva djeca s njim.On nije normalan.

Analea:"Neću imati djecu s tobom."kažem mu i mogu osjetiti kako me malo jače stisnuo za struk.

Saša:"Rekla si da ćeš mi dati priliku."

Analea:"Da.Da mi dokažeš da možeš biti bolji nego dosad ,a ne da ćemo imati djecu zajedno."

Saša:"Kakogod."  kaže pomalo iznervirano i puhne.

Analea:"Saša.Ako se planiraš duriti odmah idem doma." kažem mu i krenem ustajati i taman kad pomislim da ću ići doma on me povuće za ruku i padnem na njega.

Sad se gledamo licem u lice i tek sad vidim da Saša ima stvarno divne oči.
On mi stavi ruku na lice i pomakne mi pramen koji mi je smetao iza uha.

Analea:"Imaš jako lijepe oči."kažem i onda shvatim koliko sam glupa.Ja ne bih trebala biti dobra prema njemu.

Saša:"Hvala ti."zahvali i nasmije se"Jako te želim poljubiti sad."kaže mi i ja samo raširim oči.

Htjela bi da me poljubi iako znam da ne bih trebala nakon svega.

Analea:"Poljubi me onda." odgovorim mu i on ne čeka ni sekunde nego prisloni usne na moje.

Ovaj put nije bilo grubosti ni tjeranja.Ljubio me nježno i imala sam dojam da ležim s nekom drugom osobom.

U sekundi me Saša okrenuo tako da sada ležim ispod njega i počeo rukama ići svugdje po mom tijelu.

Bolesna sam,ali sviđalo mi se.

SAŠAWhere stories live. Discover now