19.

5.7K 126 12
                                    

Čvrsto zatvorim oči i stisnem ih zato što ga stvarno ne želim gledati.

Saša:"Otvori oči neću ti ništa." kaže i mogu osjetiti njegove ruke na svojim nadlakticama kako me povlače na njega.
"Ne shvaćam te.Uživala si sinoć,znaš i sama da jesi.Čemu onda ovo."
pita blago i ja napokon otvorim oči.

Analea:"Čemu ovo?!" podignem pogled prema njemu i prije nego što primjeti obrišem suzu koja mi je kliznula niz obraz "Iskoristio si me dok sam bila pijana!"

Saša:"Nisam te iskoristio.Ti si pristala i sama si skočila na mene čak." kaže i spusti jednu ruku sa moje nadlaktice na moj struk i povuće me tako da sam sad skroz priljepljena uz njega.

Počinje mi biti vruće i mogu osjetiti kako počinjem crveniti a to nikako nije dobro.

Analea:"Ne laži.Nikada ne bih svojevoljno spavala s tobom."

Samo preokrene očima i lagano se nasmije.

Saša:"Boli li te išta?" pita i malo me zbuni njegovo pitanje ,ali svejedno odmahnem glavom.

Analea:"Ne.Zašto me to pitaš?"

Saša:"Da smo imali sex protiv tvoje volje boljelo bi te dolje.Tako da imaš to i moju riječ da te nisam natjerao na ništa."

Tu je u pravu.Da me natjerao na nešto znam da bi me boljelo.A što se tiče njegove riječi.U to nikako ne vjerujem.

Analea:"Tvoja riječ mi ništa ne znači." odvratim

Saša:"Znam.Ali obećajem ti da ovaj put ne lažem." kaže i pogleda me nježnije.

Analea:"Kakogod." preokrenem očima i odgurnem se od njega.

Saša:"Kad god želiš možemo ponoviti to." namigne mi i prije nego što uspijem išta reći izađe iz kupaonice.

(...)

Kad sam se obukla i nazvala nekoga da popravi vrata htjela sam izaći iz svog stana,ako ga uopće mogu tako nazvati s obzirom koliko je Saša u njemu.

Saša:"Kuda ideš?" pita me kad primimza kvaku.

Analea:"Dalje od tebe."otresito odvratim i ooet krenem van ali ovaj put Saša gurne vrata i stane ispred njih. "Makni se.Stvarno nemam živaca trenutno." preokrenem očima

Saša:"Ne preokreći očima srce.Nepristojno je." skoro se ispovraćam na njegov nadimak ali odlučim ga zanemariti ovaj put.

Analea:"U redu ,okej.Mislila sam prošetati i otići na sladoled."

Saša:"Super.Idemo skupa."

Analea:"Molim!?"

Saša:"To što si čula.Hajde." otvori vrata i izgura me keoz njih prije nego što se uspijem još protiviti.

(...)

Kad smo došetali do slastičarnice na licu mi se pojavio osmijeh malog djeteta.Iako nije vrijeme za sladoled ja ga naprosto obožavam i mogu ga jesti koje god doba bilo.

Saša:"Koji okus želiš."

Analea:"Am...jabuka i limun." kažem i on kimne i ode po sladoled.

Sjednem na malu klupicu oko koje ima dosta cvijeća tako da sve predivno miriši.

Zagledala sam se u jedan cvijet i osmijeh mi se našao na licu zato što mi je takvo cvijeće tata uvijek donosio kad sam bila mala.

Odjednom začujem blic koji me trgne iz misli.
Okrenem glavu i shvatim da me Saša slika.

Analea:"Prestani." kažem i prekrijem lice rukama.

Osjetim njegovu ruku na svom zapešću.

Saša:"Ne skrivaj se.Predivna si." kaže i ja se skoro ugušim u vlastitoj slini.

On je to meni upravo dao kompliment.Ja sam u šoku.

Analea:"Gospodine Saša ja sam u šoku.Vi ste to meni upravo dali kompliment?" pitam ga dok držim ruku na srcu glumeći šok.

Saša:"Možete se kladiti da jesam gospođice Analea." namigne mi i sjedne pored mene te stavi moje noge u svoje krilo i kad ih krenem spustiti dolje on ih samo malo stigne rukom pa ja ostanem sjediti tako jer mi ne treba drama u javnosti. "Izvoli." pruži mi moj sladoled i ja iste sekunde poćnem lizati.Sladoled.

Gledam u Sašin sladoled i njegov mi se odjednom čini ukusniji od mojeg.

Saša:"Želiš probati?" pita me kad shvati da buljim u njegov sladoled kao mali psić.

Analea:"Ne gadi ti se?" pitam ga i on se nasmije.

Saša:"Ljubimo se mišiću i dođe ti na slično." kaže mi i ja mogu osjetiti kako mi je krv jurnula u obraze.

Sigurno sam sad crvena kao rajčica.

Liznem njegov sladoled i shvatim da je stvarno ukusniji od mojeg pa tako na neku foru završimo oboje lizajući isti sladoled.

(...)

Analea:"Ajme mrtva sam! " procvilim kad uđemo u stan i ja se iste sekunde bacim na krevet.

Danas sam skoro cijeli dan bila sa Sašom i moram priznati da i nije bilo toliko loše.Osim kad je navaljivao da se ljubimo.Taj mi se dio nije sviđao.

Saša:"Dođi." kaže i odjednom me uzme u ruke.

Vrisnem jer me iznenadio i kaput mi ispadne iz ruke ,ali Saša se ni ne potrudi podići ga s poda nego me odnese u sobu i polegne na krevet.

Krene mi izuvati cipele i ja se krenem migoljiti jer čim me je počeo skidati znam kuda ovo vodi.

Saša:"Smiri se.Samo želim pokušati nešto.I ne,ne mislim na sex." kaže i ja malo odahnem pa spustim glavu na jastuk.

Počne mi masirati noge i ja mogu osjetiti kako mi se mišići počinju opuštati od ugode.

Analea:"Kako si to naučio?" pitam ga i zadnji dio malo prostenjem pošto je stisnuo dio koji je bio bolan više od ostalih. "Mislim na masiranje."

Saša:"Nisam.Jednostavno mi je oduvijek išlo." kaže i onda oboje zašutimo dok mi on masira noge.

Ova tišina za razliku od predhodnih nije bila neugodna.Možda je to zato što mi ova masaža godi toliko da ne mogu razmišljati o neugodnosti.

Analea:"Jako mi se spava." kažem mu i tom trenutku mi se oči zaklope i zaspim.

(...)

Otvaram oči i kad ih malo protrljam i progledam kako treba shvatim da sam u pidžami.

Sigurno me Saša opet pipkao.

Ustanem iz kreveta i prvo što napravim je da odem u wc i obavim svu higijenu te kad se obučem krenem prema kuhinji i tamo zateknem Sašu kako taman stavlja dva tanjura s palačinkama i javorovim sirupom na stol.

Ni ne trudim se reći mu dobro jutro nego odmah poletim prema palačinkama i strpam zalogaj u usta.

Toliko su fine da mi se jednostavno tope u ustima.

Analea:"Ajme meni.Ovo je tako dobro." prostenjem i strpam još jedan zalogaj u usta.

Saša:"Dobro jutro i tebi.Drago mi je da ti se sviđaju.Mama me naučila kako ih raditi." kaže i mogu mu čuti nekakvu vrstu ponosa u glasu. "Pojedi to pa ćemo se malo zabaviti nismo dugo." nastavi i ja odjednom izgubim želju za jelom.




SAŠAWhere stories live. Discover now