22.

6.2K 138 35
                                    

Vozili smo se u autu i ja sam cijelo vrijeme buljila kroz prozor.Ova tišine je bila neugodna i jedva sam čekala da dođem doma da mogu leći i ići spavati.

Saša:"Još mi nisi odgovorila na pitanje."

Analea:"Ja sam ti rekla da sam prva pitala." kažem mu i on odmahne glavom i nasmije se.

Saša:"Iznenađenje."

Analea:"A jesi neki.Ja ne želim na večeru najiskrenije." kažem mu i on stavi nogu meni na bedro.

Ne krene prema gore nego samo ruku drži na mjestu pa malo odahnem i nastavim sa buljenjem kroz prozor.

Saša:"Ići ćemo.Obećajem da ćeš se zabaviti.Nego,sad ti meni odgovori na pitanje."

Analea:"Ne znam." kažem i slegnem ramenima.

Saša:"Kako misliš ne znaš?Moraš znati."

Analea:"Bojim se.Nakon svega što si radio ne volim kad me diraš."

Saša:"To što sam radio nije bilo ništa loše.Uživala bi i ti da si se opustila." kaže i ja odgurnem njegovu ruku.

Analea:"Da bilo je.To je bilo seksualno uznemiravanje i apsolutno svaki put sam te molila da staneš ,a ti si bio presebičan i razmišljao samo o svojim potrebama.Ne shvaćam što sam ti skrivila da imaš konstantnu potrebu povrijeđivati me iznova i iznova.Pokušam biti okej prema tebi jer mislim da ćeš se možda promijeniti ali ti sljedeći dan budeš isto govno kao i prije." kažem mu što mislim i mogu osjetiti suzu kako mi klizi niz obraz kad se sjetim što sam sve proživjela.

Saša:"Slušaj..." krene govoriti ali s obzirom da smo taman stali ispred moje kuće ,ja izletim iz auta i zalupim vratima najjače što mogu. "Čekaj!" dere se i mogu ćuti kako mi je sve bliže i bliže i znam da će me uhvatiti ali svejedno nastavim trčati prema vratima dok brišem suze.

Odjednom me povuće za ruku i okrene prema sebi i baš kad pomislim da će me udariti on stavi ruku na stražnji dio moje glavr i povuče me u zagrljaj.

Krenem se koprcati i udarati ga po prsima kako bi me pustio ali me on samo sve više i više stišće.

Analea:"Pusti me!"

Saša:"Oprosti,oprosti.Znam da sam govno i da je to što sam uradio van svake pameti.Ali obećajem ti ako mi daš još jednu šansu da ću promijeniti sve." kaže i malo me odmakne od sebe i stavi mi ruku na svaku stranu lica.

Analea:"Zašto bi ti dala drugu šansu.Mislim ne vidim neku potrebu da ti budeš u mom životu u bilo kojem smislu."

Saša:"Molim te.Nećeš požaliti.Navikao sam na tebe i ne mogu te sad pustiti da odeš." kaže i obriše mi suzu.

Analea:"U redu.Ispadam užasno glupa što radim ovo ali okej.Dat ću ti tu glupu šansu i kad zezneš nešto i povrijediš me prvi put Saša gotovo je."
kažem mu i on me opet zagrli i zavrti.

Saša:"Kunem ti se da će ti se isplatiti."

Analea:"Moramo li na večeru?" pitam ga i on se namršti.

Saša:"Ako baš ne želiš ne moramo." kaže mi i ja zahvalim Bogu što se složio samnom

Analea:"Hvala.Trenutno samo želim spavati. " kažem mu i krenem otključavati vrata i vidim da on ulazi zamnom. "Amm...nekako sam mislila da nećeš ići samnom."

Saša:" Ali..." krene nešto reći ali ga ja presjećem  pogledom pa zašuti i kimne glavom.

Poljubi me u čelo pozdravi me i ode u auto.

Stojim na vratima i gledam ga dok se odvaža kako bih bila sigurna da je 100% otišao.

Kad sam uvjerena da je ,otključam vrata i uđem unutra.

Samo samo spustila sve stvari na kauč i krenula ravno u kupaonicu.Stvarno trebam kupku.

(...)

Sinoć kad sam se okupala , legla sam u krevet i zaspala iste sekunde.

Taman kad sam oblačila majicu začula sam zvono na vratima pa sam brzo navukla majicu i krenula ih otvoriti.

Otvorila sam vrata i ispred je stajao čovjek sa kutijom čokoladnih kolačića i buketom crvenih ruža.

Xxx:"Dobro jutro gospođice.Ovo je za vas." pruži mi buket i kutiju i ja ih zbunjeno primi a on se nasmije i bez riječi ode.

Analea:" Doviđenja." kažem iako znam da me nije čuo.

Zatvorim vrata i odem do stola na kojeg spustim kutiju i buket i tek onda shvatim da je u buketu ceduljicu.

Otvorim ceduljicu i kad pročitam što piše malo se nasmijem i onda pomislim da bacim ruže u smeće kad shvatim od koga su.

'Dobro jutro ljepotice'.

S.

Shvatim da Saši baš nejdu ovakve stvari ali onda se sjetim da sam rekla daću mu dati šansu pa shvatim da nemam izbora.

Vratim ceduljicu gdje je bila i počnem jesti kolačiće.Kako je znao da su mi ti najdraži?Morat ću ga pitati.

(...)

Analea:"Stigla sam!" viknem kad uđem u kuću kako bih namjerno isprovocirala Lea.

Leo izleti pred mene i krene mi govoriti da se ne derem jer njemu treba mira ali par sekundi nakon začujem male korake kako nam se približavaju.

Bella:"Ann!!" vrisne svojim dječjim glasićem i skoči na mene.

Primim ju i poljubim ju u obraz a ona se nasmije.

Analea:"Hej ljepotice.Kako si?" pitam ju dok koračam sa njom prema kuhinji jer znam da još nije jela s obzirom da je u pidžami.

Bella:"Jedva sam čekala da dođeš.Razmišljala sam što bi mogle raditi danas i palo mi je na pamet da zezamo Lea i Sašu."  zadnji dio mi kaže malo tiše i kad uđemo u kuhinju shvatim da Saša i Leo sjede i jedu nešto.Divno.

Saša:"Dobro jutro."  kaže i pogleda prema meni.

Analea:"Jutro." kažem mu i spustim Bellu na stolac pored sebe i krenem joj stavljati jelo na tanjur.

Cijelo vrijeme osjetim kako Saša bulji u mene i postane mi neugodno pa podignem glavu i blago mu se nasmijem kako bi shvatio da je očito da bulji u mene.

On očito nije shvatio što sam htjela reći pa se nagnuo prema meni i šapnuo mi u uho.

Saša:"Sviđa li ti se cvijeće?" pita me i ja kimnem glavom.

Analea:"Divno je,hvala ti." kažem mu i nakon toga krenemo jesti u tišini.


SAŠATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang