8.

7.7K 185 16
                                    

Probudila sam se prije dva sata i sad sjedim u boravku u pidžami i govorim samoj sebi kad Saša opet dođe moram biti skroz hladna i ne smijem plakati.

Čujem kucanje na vratim i znam da je to on pa ustanem otvorim vrata i odem u sobu.
On dođe zamnom par sekundi nakon.

Saša:"Obuci se.Idemo nekud."  kaže i ja se iznenadim.Mislila sam da će doći ,imat ćemo sex i on će otići.

Ustanem i izvučem iz ormara ono što mi prvo zapadne za oko pa odem u kupaonicu i obučem se.

Kad izađem Saša me odmjeri od glave do pete i približi mi se.Ja krenem unatrag ali se sjedim što mi je Maddie rekla pa stanem.Budi hladna.Budi hladna.

Saša:"Sexy si u kratkim hlačama."  kaže i stavi mu ruku na struk privlačeći me bliže k sebi.

Stisne me uz sebe i počne me ljubiti i to mi se gadi.Fuj!

Saša:"Moramo ići."  kaže kad se odvoji od mene i izvuče me iz kuće.

Ja cijelo vrijeme šutim i ni ne trudim se komunicirati s njim.

Saša:"Zašto šutiš?Očekivao sam tvoje plakanje jer ne želiš ovo."  kaže i ja ga pogledam na trenutak pa vratim pogled na cestu.

Analea:"Dosadan si."

Zazvoni mu mobitel pa se javi i nasmije se.

Saša:"Ej ljepotice."  kaže i ja ga čudno pogledam.Zar ima nekoga i meni radi sve ovo. "Sa Analeom sam."  kaže i onda mi pruži mobitel "Netko te želi čuti." 

Uzmem mobitel i prislonim ga na uho.

Analea:"Halo." 

Bella:"Hejjjjjjjjj"  rastegne tu riječ i ja čim začujem njezin glas ne mogu si pomoći a da se ne nasmijem  "Zašto mi nisi rekla da ideš sa Sašom negdje?"

Analea:"Nisam ni ja znala da idem.Rekla bih ti inače."  kažem joj kroz osmijeh i onda primjetim da me Saša sve vrijeme gleda.

Bella:"Samo nemoj da ga neka cura uzme.Čuvaj ga.I da.Volim te."  kaže mi i mogu ju čuti kako se hihoće.

Analea:"I ja tebe malena."  kažem i ona prekine vezu  "Prekinula je." kažem i pružim mu mobitel.

Saša:"Voliš tu malu."  kaže i nasmije se.

Analea:"Volim  djecu općenito.Ali ona je divna."  kažem mu i nastavim buljiti kroz prozor.

Vozili smo se nekih 40 minuta i onda je automobil stao ispred nekakve kuće.Kuća ima dva kata i bijele je boje.Prozori su mali ali ima ih jako puno.Također visim da ima dvije terase i veliko prednje dvorište s garažom.

Analea:"Što je ovo?"  pitam ga dok izlazimo iz auta.

Saša:"Moja kuća."  kaže i stavi mi ruku na donji dio leđa i lagano me pogura prema vratima.

Analea:"Što radimo ovdje?"

Saša:"A što misliš." odgovara mi kad uđemo unutra

Primi me za ruku i vuče prema stepenicama.Išao je brzo i ja sam umalo pala ali me on pridržao.Opet.

Kad smo se popeli po stepenicama ušli smo u prostoriju za koju predpostavljam da je njegova soba.Većina namještaja je crna i sve je u nekim tamnim bojama.

Saša:"Dođi."  kaže i povuče me prema krevetu. Gurne me tako da ležim i počne skidati odjeću s mene.Cijelo vrijeme mi je u glavi ono što mi je Maddie rekla pa samo ležim i buljim u jednu točku.

Kad je skinuo moju odjeću na brzinu je skinuo i svoju.

Saša:"Ustani."  kaže mi i ja ustanem prekrivajući rukama ono što mogu. "Sjedni na mene."  kaže mi i ja i dalje stojim na mjestu "Hajde.Ne grizem."  kaže i kad vidi da ja to neću napraviti povuče me za ruku na njega.

Ovaj put ne čeka nego ga odmah stavi u mene.Pošto sjedim nabio ga je skroz do kraja pa sam ja malo zastenjala i stavila mu ruke oko vrata i krenula podići kukove prema gore.Bol je i dalje prisutan ali ni upola kao jučer.

Saša mi stavi ruke na struk i povuče me natrag na njega.

Saša:"Uska si."  kaže i poljubi me u vrat.

Počne pomicati moje kukove gore dolje i ja bih lagala kad bi rekla da mi ovo ne godi.Ali svejedno on se meni gadi i ja ovo ne želim.

Saša:"Pogledaj me."  kaže mi i ja spustim glavu i pogledam ga

Neko vrijeme me samo gleda u oči a onda me naglo primi za kosu u povuče mi glavu prema natrag.Mene to malo zaboli,ali odlučim zanemariti to.

Saša:"Svršit ću."  kaže i zabije se u mene još par puta i onda mogu osjetiti da se prazni u kondom.

Dok to radi stavlja mi ruke oko struka i privlači me k sebi grleći me.

I nakon pet minuta samo sjedi i grli me dok ja mogu osjetiti kako mu srce jako lupa.

Saša:"Jesi umorna? Boli li te?" pita me i ja samo odmahnem glavom.

Analea:"U redu sam."

Iako sam rekla da sam u redu on se izvuče iz mene i polegne me skroz na krevet.

Saša:"Ne mrdaj."  kaže i ode u kupaonicu te se za par minuta vrati s nekom kremom.  "Raširi noge."  kaže i ja ih samo raširim bez riječi.

Otvori tu kremu i stavi malo na prst te me počne mazati dolje.Isprva se malo naježim jer je krema hladna ali što me duže maže navikavam se na to.

Analea:"Zašto to radiš?"

Saša:"Inače ćeš biti natečena dolje a onda te neću moći jebat.A to nikako ne želim."  kaže

I mislila sam.Naravno da je u pitanju samo njegovo zadovoljstvo.

Saša:"Spavaj sad."  kaže mi kad završi sa mazanjem.

Samo okrenem glavu od njega i pokrijem se te zaspim kao i jučer.

(...)

Saša:"Analea."  čujem i osjetim kako me trka pa lijeno otvorim oči i pogledam ga  "Moji dolaze doma.Brzo ustaj i obuci se."  čim je spomenuo svoje naglo sam ustala,zanemarujući malu bol dolje i krenula se oblačiti.

Analea:"Jesi ozbiljan?Zašto me zoveš k sebi ako znaš da nas tvoji mogu naći."

Saša:"Pa ovaj...moji nekako možda misle da smo skupa."  kaže i ja stanem sa zakopčavanjem traperica i pogledam ga.

Analea:"Misle šta?Ti stvarno nisi normalan!"

Saša:"Samo glumi samnom molim te."  kaže mi tiše i uhvati me za ruku.

Analea:"Ma nema šanse.Nisi zaslužio da lažem.Ja ću im reći istinu."  kažem mu i on mi pusti ruku i uzme mobitel "Što radiš?"  pitam i pokušam vidjeti mobitel ali on podigne ruku u zrak i ja nemam šanse za to.

Saša:"Zovem novinare."

Analea:"Dobro okej!Lagat ću ,samo pusti mobitel."
kažem ali on i dalje ne ispušta mobitel iz ruku.

Saša:"Mislim da ću ih ipak nazvati."

Analea:"Saša!"  viknem i skočim na njega.

Nije očekivao ovo pa se skupa samnom sruši na pod a ja ispružim ruku da uzmem mobitel ali on svoju izmakne.

Pokušam još par puta ali svaki put me preduhitri i izmakne ruku.
Shvatim da nemam izbora pa se okrenem prema njemu i poljubim ga,a on automatski stavi ruke na moj struk i ja to uhvatim kao priliku da uzmem mobitel.

Analea:"1:0."  kažem mu dok ustajem sa njega.

On ustane i krene prema meni baš u trenu kad začujemo otvaranje ulaznih vrata.

SAŠAWhere stories live. Discover now