21.

5.4K 128 23
                                    

Saša P.O.V.

Osjetim kako me nešto škaklja po nosu pa se naglo razbudim i otvorim oči ali kad shvatim da je to samo Analeina kosa opustim se i nasmijem.

Glava joj je na mojim prsima i ruku mi je omotala oko struka.

Po tempu njenog disanja znam da idalje spava pa joj lagano spustim glavu na jastuk , poljubim ju u čelo i odem se tuširati.

Analea P.O.V.

Čim sam se probudila i sjetila se svega što se desilo jučer zapitala sam se kako sam mogla biti tako glupa.

Nisam mu smjela dopustiti da me dira a kamoli uživati u tome.Glupa sam.

Čujem vodu iz kupaonice pa ostanem iz kreveta nekako čudno s obzirom da me stražnjica užasno peče.

Odem do ogledala da vidim kako izgleda i iste sekunde stavim ruku na usta kako ne bih vrisnula.Užasno je crvena i na nekim mjetima čak vidim i modrice.Izgleda da krema nije pomogla.

Saša:" Gledaš se dušo?" začujem njegov glas i obrazi mi pocrvene iste sekunde kad shvatim da dolje nemam ništa na sebi i on može vidjeti ono dolje.

Prekrijem se rukama i krenem polako tapkati prema krevetu kako bih uzela svoje gaćice da ih obučem.

Saša:"Nema potrebe za skrivanjem.Ništa što već nisam vidio."

Shvatila sam da mi ignoriranje, a ni psovanje nije dobra stvar pa sam ga odlučila zamoliti da se okrene.

Saša:" Joj ma daj.Ozbiljan sam."

Analea:" Molim te." pogledam ga ispod trepavica i on glasno ispuhne i okrene se. Ne mogu vjerovati da je uspjelo.

Na brzinu ih uzmem i navučem na sebe bas u sekundi kad se Saša odlučio okrenuti.

Saša:"Dođi." pruži mi jednu ruku i očito je da čeka da dođem.

S obzirom da ne želim više onakvih batina stavim ruku u njegovu i prije nego što uspijem napraviti normalan korak ,Saša me povuče na sebe.

Saša:"Nakon doručka idemo kupiti tebi haljinu i meni odijelo za vjenčanje."

Analea:" Molim?" pitam ga zbunjeno.

Saša:"Moj prijatelj se ženi , a kako moji misle da smo zajedno red je da idemo skupa."

Analea:"Kad je vjenčanje?"

Saša:"Sljedeću subotu."

Analea:"I sad mi govoriš?!Mislim svakako ne želim ići s tobom ali mislim da nemam izbora.Kad ću stići na depilaciju,pedikuru,manikuru kad su u ovo vrijeme svi saloni prebukirani?!" počnem histerizirati jer se ne mogu zamisliti sa dlakama i ružnim noktima na vjenčanju.

Saša se samo nasmije i krene me vući prema kuhinji.

Saša:"Dušo diši.Sve je sređeno."

Analea:"I bolje." kažem mu i tad se on zaustavi i ja se zaletim u njegova leđa i zamalo padnem. "Hejj! Skoro sam pala."

Leo:"Nikome ne bi bilo žao."čim sam začula glas tog nepodojenog dosadnjakovića došlo mi je da se okrenem i vratim natrag u sobu sve dok ne ode no Saša me povukao za ruku i nisam imala izbora.

Nisam se htjela derati pa sam mu samo isplazila jezik i molila se da ne nadrapam i zbog toga.

Leo:" Dijete." preokrene očima i počne nešto neobvezno razgovarati sa Sašom.

Kad su došli do kauča Saša me povukao da mu sjednem ukrilo i iste sekunde kad je moja bolna stražnjica dotaknula njegovo koljeno suze su mi se nakupile u očima.

Saša:"Što nije u redu?" pitao me i ja sam samo odmahnula glavom.

Ne želim pred Leom pričati kako me sve boli jer sam dobila batine.

Saša:"Idi u sobu doći ću uskoro." kad mi je to rekao odmah sam skočila i otišla u sobu.

Ne znam zašto se ne derem na njega i ne pokušavam pobjeći.Valjda zbog straha da me ne uhvati opet a i ne bi mogla proći onu mrgu na vratima.

(...)

Nakon par sati mog umiranja u sobi čula sam korake kako se približavaju.

Saša:"Oprosti što si tako dugo čekala zapričali smo se.Jesi okej?" pitam i i čim sjedne na krevet i stavi ruku na dno moji leđa s obzirom da sam ležala na trbuhu, ja se ukočim.

Analea:"Okej sam."

Saša:"Ne laži mi dušo.Namazat ću ti kremu opet." kaže tiše i posegne za kremom.

Analea:"Ne!" malo vrisnem i skočim na drugi kraj kreveta kad se sjetim što se desilo zadnji put kad mi je mazao kremu.

Saša:"Obećajem da se neće ništa desiti okej?" kaže i nakon par minuta tupog buljenja u njega kimnem glavom i spustim se niže da mi namaže kremu.

(...)

Saša:" Vodim te na večeru." kaže mi dok se vozimo prema centru.

Analea:"Kad?Zašto?"

Saša:"Upravo ti idemo kupiti haljinu." kaže mi i ja se malo nasmiješim zato što stvarno volim haljine.

Kimnem glavom i opet utonem u sjedalo.

(...)

Ušli smo u butik i Saša je rekao djevojkama koje rade tamo da mi nađu haljinu.Vidjela sam kako sline po Saši i gledaju me poprijeko.

Davale su mi svakave haljine koje nisu odgovarale mojoj figuri ili mi se boja nije sviđala.

Nakon sat vremena isprobavanja izašla sam iznervirana iz kabine u donjem rublju ne mareći za Sašu koji me guta očima.Na neku foru nije bilo drugih ljudi unutra.

Na brzinu sam prozujala kroz haljine i u oči mi je upala jedna zlatna pa sam ju uzela i otišla isprobati.

Isprobala sam ju i kad sam izašla van i jako mi se sviđalo kako mi stoji.

Analea:"Tu ću uzeti." kaže i okrenem se prema Saši koji je smješkao.

Kad smo uzeli haljinu i došli ju platiti vidjela sam kako djevojka koja je naplaćivala haljinu flertala s Sašom.

Iz nekog razloga sam obavila svoju ruku oko njegove i nasmijala se , a on me poljubio u čelo.

Djevojka je preokrenula očima i naplatila haljinu i mi smo izašli van.

Saša:"Čemu to unutra?" pitao me kad smo izašli van.

Analela:"Što unutra?" igrala sam na kartu pravit ću se glupa.

Saša:"Ljubomorna si." rekao je i krenuo me pikati prstom u rebra.

Analea:"Nemooj!!!" počela sam se smijati i lupati ga po ruci.

Nije tako loš kad je ovako drag i zafrkava se.

Analea:"Kud idemo na večeru?I zašto?" pitam ga i on stane i okrene me prema sebi.

Stavi mi ruke na kukove i privuče me k sebi i ja se opet ukočim.
Strah me svaki put kad me tako primi jer mi se vraćaju misli od svih prošlih puta kad me tjerao na sex.

Saša:"Zašto se ukočiš svaki put kad te primim?" pita me i kad je shvatio da gledam u pod stavio mi je ruku na bradu i podigao mi je glavu gore.

Analea:"Ja sam prva pitala." kažem mu i pogledam ga u oči.

Saša:"Zato što se nisam baš najbolje ponašao prema tebi ovih dana i znam da jedna večera ne može iskupiti sve to ali moramo krenuti od nekud." malo tiše mi kaže i meni zasuze oči.

Imam dojam da će bez obzira na ovo što govori sutra opet biti onaj stari Saša.

Analea:"Možemo o ovome razgovarati na nekom mirnijem mjestu molim te?" pitam ga i on samo kimne glavom.

SAŠAWhere stories live. Discover now