letshavesomefun >3<

437 48 28
                                    

Hinata çardakta otururken şokla fotoğrafa bakıyordu.
"İki gözüm önüme aksın o."
Kenma sigarasını küllüğe bastırıp söndürdü.
"Kanka çocuk fena."
Kuroo tip tip Kenma'ya baktı.
"Bir ben değil yalnız."
Kenma Kuroo'nun dudağından öptü.
"Kimse sen değil."

Akaashi dümdüz onlara bakarken Hinata kıskançlıktan ölmek üzereydi.
"Bokuto'yla yazıştınız mı? Adam harbi depresyonda sanırım."
Akaashi'nin sorusu üzerine hala gözlerini çocuğun fotoğrafından alamayan Hinata ters ters ona baktı.
"Kardeşim çocuk resmen ilk gördüğü andan beri sana aşık. Bıraksan on yıl seni konuşur. Neyi kasıyorsun hala?"

Akaashi omuz silkti ve masadaki sigara kutusundan bir dal kendisine alıp birini de Hinata'ya verdi.

"Kageyama gelmiyor değil mi lan? Siker belamı görürse."
Hinata etrafa şöyle bir baktı.
"Yok kanka gelmiyor. Neden gelmediğini anlamadım zaten."
Kenma Kuroo'ya ben bir aptalı seviyorum bakışları atarken Sakusa kendisini Hinata'nın yanına attı.
"Salak olduğundandır."

Hemen ardından yüzündeki maskeyi çıkardı. Cebindeki bir poşede koyu ve çardağın yanındaki çöpe basket attı.
"Bir saniye lan. Nerede seviştiniz siz en uzak noktayı seçeceğim. Aids falan olmak istemiyorum."
Hinata gözlerini devirdi ve sigarasından bir nefes daha çekti.
"Bunun mümkün olmadığını sen bile biliyorsun piç."
Sakusa ona sadece ne kadar ezik olduğunu anlatan bir bakış attı.

"Son mesaja bakmadım göstersene şu çocuğu."
Hinata gruba girip fotoğrafı açtı ve Sakusa'ya uzattı.
Sakusa resmen şaşırdı.
"Amına koyduğumun Ushiwaka'sını mı buldun bula bula yarım akıllı seni? "
Hinata piç sırıtışıyla herkese sıra sıra baktı.
"Buldum lan! Harbi buldum. Sırada kolay kısım olan düşürmek var."

Bir süredir telefona bakan Akaashi Hinata'ya döndü.
"Tsumu üç gün süreni başlatmış. Yapamazsan seni rezil edecekmiş. Sarhoşken bir şey mi ne yapmışsın. Direkt okulun instagram sayfasına yüklermiş."

Hinata üzülsem mi ağlasam mı diye düşünmeye başladı. Ama halledebilecek gibi hissediyordu.

"Çocuk ekonomi okuyor benim gibi. Garip ama kendini adadığı şeyler için baya bir çabalıyor. Bölüm birincisi şu an piç."

Hinata Sakusa'ya hayal kırıklığı ile baktı.
"Böyle yakışıklı bir insanı benden nasıl saklarsın. Gruptaki tek sap olan benden."

Atsumu Hinata'nın kafasına bir tane geçirdi. Sakusa derse gitmek içi ayaklandı.
"Grupta sevgili olan iki şahıs da az önce buradan tüyüp şu ağacın altında yiyişmeye gittiler."

Hinata ona bilmiş bilmiş baktı.
"Siz hepiniz birbirinize aşıksınız ama farkında değilsiniz."
Sakusa pis pis sırıttı.
"Senin de farkında olmadığın çok şey var. Benim de eğlenesim tuttu, bir şey deneyeceğim. O yüzden ders çıkışında gel seni Ushiwaka'yla tanıştıracağım."

Hinata şokla Sakusa'ya baktı.
"Oha, sen bana iyilik yapıyorsun şu an!"

Atsumu suratını asarak Sakusa'ya baktı.
"Bizim ilişkimiz için bu kadar çabalasaydın şu an üçüncüsü yoldaydı."

selam ushiwaka ne alaka ben de bilmiyorum ama canım istedi. bence fena değil yaa
kageyama ve bokuto'yu boşladım iyice ajabdknekxmskd birisi ana karakter bi de...

neyse siz okuyun hehe

XOXO

not: hic yakistirmiyom yukaridaki ikiliyi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

not: hic yakistirmiyom yukaridaki ikiliyi...
amaaa
tendou ve ushiwaka 🥵🥵

kiss me ❦ kagehina ❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin