confess

273 33 26
                                    

arkadaslar kitabi unuttuysaniz bu bolumu okumadan once bir onceki bolumu tekrar okuyup hatirlamanizi veee geri gelmenizi tavsiye ederim.
iyi okumalar ❤️❤️

***

"Shoyo!"
Hinata kafasını yastığının içine sokması mümkün olsa yapacaktı.
"Shoyo! Uyandığını biliyorum. Odanın kilidin aç amcık!"
Kapı tekrar yumruklanınca Hinata öfkeyle haykırdı ve yastığı tüm gücüyle kapıya fırlattı.
"SİKTİR GİT KOZUME KENMA!"
"HAYIR! AÇ ŞU KAPIYI YOKSA KIRACAĞIM!"
Hinata yapmacık bir kahkaha atarak yataktan kalktı. Hızla kapının önünde bitti.
"Yok daha neler amına koyayım. Sen kim kapı kırmak kim."
Kenma öfkeyle soludu. Gerçekten, enerjisinin böyle şeylere uygub olduğunu düşünmüyordu. Hem de hiç.
Son bir kere güçsüz bir yumruk indirdi kapıya.
"Shoyo... Aç şu kapıyı da konuşalım. Onigiri de getirdim."
Hinata şüpheyle kapıya baktı.
"Neli?" Kenma pes dercesine ellerini havaya kaldırdı ve güldü.
"Somon füme."
Hinata kapısının kilidini çevirdi.
"Tamam, gel."

Yaklaşık on beş dakika sonra onigirileri silip süpürmüş, şişmiş karınlarıyla Hinata'nın yatağının iki ucunda oturuyorlardı.
Hinata gergin atmosferden dolayı ne diyeceğini bilemiyordu. Kenma'nın ona sorduğu soru o kadar garibine gitmişti ki üç gündür ne derslerine gitmiş ne de telefonunu açmıştı. Sadece yemek almak için dışarıya çıkıyor hemen ardından kimseye yakalanmamak için eve giriyordu.
Kenma öksürerek sessizliği bozdu.
"Hey, daha ne kadar benimle konuşmayacaksın."
"Konuşmuyor muyum lan? Az konuşuyorum."
Kenma tek kaşını kaldırdı 'emin misin?' dercesine.
Hinata omuzlarını düşürdü.
"Tamam, konuşmuyordum ama... Kafam karıştı işte. Yani ben şeyden hoşlanıyor muyum? Öyle mi gözüktü? Biz onunla arkadaşız. Seninle nasılsam öyle yani. Değil mi?"
Kenma sırıttı.
"Hayır Shoyo, değil. Ben, biz sessiz mi kalsak, el mi atsak bu duruma... Pek bilemedik. Ama anasını siktiniz yani. Kageyama hakkındaki düşüncemi söylemek bana düşmez. Onunla konuşmalısın. Yine de o senin bileceğin iş." Hinata yastığına sarılıp kendisini sırt üstü yatağına bıraktı.
"Offf!" bağırmasıyla sesi o kadar yüksek çıktı ki Kenma ona birkaç küfür savurdu.

"O zaman, konuşayım ha. Ha?" Kenma ayaklandı ve odasındaki aynanın karşısında boyası akmış saçlarıyla ilgilenmeye başladı.
"Önce... kafa dağıtmaya ne dersin?"
Hinata arkadaşının suratındaki pis gülümsemeye hayrerle baktı. Hafif bir heyecan vücudunu sararken hevesle ayaklandı.
"Aklında ne var?"

hinataninruhunafatiha

kenma. grubun adini hinatanincukunemasallah
olarak degistirdi

atsumumiyyy
eeeeeeeee
uc gundur yasamayan hinata?
cukunun derdine mi dustu

kurootetsu
sasirmadim ben

atsumumiyyy
ben de sasirmadim zaten
hani ben neden
su an haberdarim bundan
KENMADAN SONRA

kenma.
ne diyon
yarram

kurootetsu
eeee
beklenmedikti

akaashi
ben ne oluyo
anlamadim

atsumumiyyy
calismaktandir

kiss me ❦ kagehina ❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin