[𝑲𝒂𝒃𝒖𝒍𝒍𝒆𝒏𝒊𝒔]

3.7K 163 159
                                    

Harry baktım "gidicek misin Harry?"
başını salladı. "Sende gel eminim çok başarılı bir cadı olursun" sağa sola kafamı salladım.

"Bilmediğin bir yere gidiceksin ya sana bir şey olursa, gitme Harry" dedim.

"Bir şey olmuycak ikiz Hagridin dediğine göre orası çok güvenliymiş" dedi Harry tereddütsüz.

"Hayır Harry bilmediğin bir yere gitmiyceksin ve gitmiycem çünkü...korkuyorum"dedim.

Yanağımdan bir kaç göz yaşı süzüldü. Üzgün olduğunu belli eden bir bakış attı.

"Görüşürüz Alice"

"Görüşürüz Harry...seni özliycem"

2 yıl sonra

Aşağıdan gelen sesle hızla indim. Harry sinirli bir şekilde duruyor aptal kadın ise balon gibi şişiyordu.

Harry bileğimden kavrayıp beni ikimizin kaldığı odaya çıkarttı.
Kenarda duran valize ilk benim eşyalarımı sonrada kendi valizine kendi eşyalarını yerleştirip merdivenlerden benide çekiştirerek indik. Vernon amca bizim gitmemize engel olucakken Harry asasını çekti.

Evin biraz ilerisindeki parkın önüne geldik. Arkada duran siyah köpeğe baktım, harryde fark etmiş olucakki oda bakıyordu köpeğin havlamasıyla Harry asasını çekti ancak ayağı kayıp yere düştü o sırada .

Hızla gelen otobüs önümüzde durdu, kapıda bir oğlan belirip cebinden çıkarttığı kağıdı okumaya başladı.

"Mahsur kalmış cadı ve büyücülerin, acil ulaşım aracı Hızır otobüse hoşgeldiniz...Benim adım Shunpike bu akşamki kondüktörünüzüm"

Elindeki kağıdı cebine koydu ve yere düşmüş Harry baktı.

"Yerde ne yapıyorsun öyle?"

"Düştüm"

"İyide neden düştün?"

"Bilerek düşmedim ki"

Oğlan fazla takmıyarak "hadi atlayın" dedi.

Harry duraksadı ve köpeği gördüğümüz yere doğru baktı.

Bense takmıyarak içeri geçip en sondaki yatağa oturdum. Harry gelip yanıma oturdu, önüne gelen saçlarını çektim.

"Umarım beni Hogwarts götürmüyorsundur"dedim.

"Geliceksin Alice, 2 yıldır sustum bir şey demedim ancak seni artık onlarla bırakmam duydunmu"

"Gitmek istemiyorum Harry annemle babamın başına ne geldiyse bu büyü zırvalığı yüzünden geldi" kaşlarını çatıp.

"Anlıyorum ama bir kez beni dinle ve gel tamamı hem muggle okullarında 'ucube' diye dalga geçilmekten daha iyi emin ol" başımı hafifçe salladım.

"Eğerki sevemezsem hemen geri dönerim ona göre" gülümseyip bana sarıldı.

"Biliyor musun bütün hogwarts seni görmesede adın çok yaygın" alayla güldüm.

Harry adamla konuşmuştu anacka fazla takmamış ve dinlememiştim yolculuk Harry'nin cama yapışması ve benimde ona gülmemle geçmişti.

Çatlak kazana gelince bir adam gelip çantalarımızı aldı. Ben odaya gittim Harry ise birisiyle konuşmaya gitti.

Bense etrafı incelemeye başladım, Harry gelince aşağı ineceğini söyleyip inmiştim.

Aşağı indiğimde bir sürü turuncu kafa vardı.

𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆 𝑳𝒊𝒍𝒚 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓 | 𝒹𝓇𝒶𝒸ℴ 𝓂𝒶𝓁𝒻ℴ𝓎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin