[𝑺𝜾𝒄𝒂𝒌 𝒅𝒖𝒅𝒂𝒌𝒍𝒂𝒓]

2.1K 112 70
                                    

"bana işkence edicekler, belki beni zehirli ve yırtıcı hayvanların arasına atıcaklar, belki de beni timsahlar yem edicekler. Merlin! Nasıl bir şeye bulaştım!" dedim sinirle.

Bir sağa bir sola gidiyordum. Korkudan ne yapacağımı şaşırmış durumdaydım.

"Biraz sakin olurmusun" dedi Draco ağacın altı da oturmuş elmasını yiyordu.

"Nasıl bu kadar rahatsız anlıyamıyorum! Beni öğrendikleri an bana işkence planları yapmaya başlıycaklar!" dedim stresten tırnaklarımı yerken.

"İlk defa Malfoya katılıyorum ikiz biraz sakin ol" dedi Harry

"Kime anlatıyorum!" dedim kendi kendime ve sinirle soluyarak astronomi kulesine çıktım.

Cedric oturmuş kitap okuyordu.

"Selam Alice" dedi gülümseyerek.

"Sana da selam Cedric" dedim yanına otururken.

Cedric yanında nedensizce bütün sinirim gitmişti.

"Biliyormusun, bana iyi geliyorsun" dedim içimden gelenleri dışa vurarak.

"Biliyormusun, sende bana iyi geliyorsun" dedi beni tekrarlıyarak.

Karşılıklı gülümsedik.

Yüzüme yavaş yavaş yaklaştı.

Dudaklarıma küçük bir öpücük bırakıp geri çekildi.

"Şey ben özür dilerim" dedi telaşla.

"Aslında...sorun yok" dedim gülümseyerek.

sorun yok" dedim gülümseyerek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynı şekilde oda gülümsedi.

"Şey ben gitsem iyi olur, Harry merak etmesin" dedim. Başını sallamakla yetindi.

Koşar adımlarla gidip kendimi ortak salona attım.

Deri koltuğun üstünden yastık alıp yüzüme bastırdım ve çığlık attım.
Yastığı çektiğinde ortak salonda bulunan herkes bana bakıyordu.

"İşinize dönsenize siz!" dedim.
Aptal sırıtmamla odama çıktım.

"Yanlış anlama ama neden salak gibi gülümsüyorsun" dedi Pansy kitabını yatağın yanındaki komidinde koyarken.

Hemen yanına oturdum.

"Buna inanamıycaksın ama Cedric Diggory beni öptü!" dedim heycanla.

"Merlin! Okulun en yakışıklı çocuklarından biri senimi öptü!" dedi benim gibi heycanla.

"Güzelliğime dayanamamış belli" dedim ve saçlarımı elimin tersiyle geriye attım.

İkimizde bu yaptığıma karşılıklı kahkaha attık.

***

"Ödevlerini bana kakalamaya çalışmayı bırak, Hermione sizden bıkmakta fazlasıyla hakkı var" dedim. Kitaplarımı çantama koyarken.

𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆 𝑳𝒊𝒍𝒚 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓 | 𝒹𝓇𝒶𝒸ℴ 𝓂𝒶𝓁𝒻ℴ𝓎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin