"Bilmiyorum Harry beni çağırmış" dedim.
"Birazdan yarışma başlıyacak Alice" dedi üstüne t-shirt geçirirken.
Yanağını öptüm. "Hemen gidip gelicem" dedim ve koşar adımlarla prf. Moody ofisine yol aldım.
Koridor da gördüğüm Draco beni durdurdu.
"Yarışma başlıyacak nereye gidiyorsun" dedi hafifçe kaşlarını çatarak.
"Prf. Moody beni çağırmış" dedim. Başını salladı.
"Seninle gelmemi işte misin"
"Gerek yok sevgilim" dedim ve yanından ayrıldım.
Merdivenlerden çıktıktan sonra işlemeli kapıyı biraz itip içeri girdim.
"Prf. Moody beni çağırmışsınız" dedim etrafta profösör ararken. Hiç bir yerde yoktu. Burda olmadığını anlayıp kapıya doğru ielrledim.
Bir anda biri ağzımı kapattı.
"Sessiz ol küçük kız" ne olduğunu anlıyamadan yer ayaklarımın altından kaydı.
Bir mezarlığa gelmiştik. Etraf soğuk ve kasfetliydi.
Elim hızla belimde ki asaya gitti ancak benden önce davranıp belimden aldı. Bir anda yere düştüm ve kollarım ve ayaklarım zincirle bağlandı.
"YARDIM EDİN!"dedim boğazım yırtılırcasına bağırarak.
"Sessiz olmuycaksın galiba" dedi prf Moody.
Ağzım bant ile kapatıldı.
Çırpınmaya devam ettim. Bileklerimde ki ve ayağımda ki zincirler hareket ettikçe daha da daralıyordu. Kenarda bulunan yosunla kaplı taşın üstüne asamı koydu.
Yavaşça asama ilerledim.
"Crucio!" acıyla yere düşüp kıvranmaya başladım. Acı saniyeler içinde bedenimi kaplamış durumdaydı.
Asamı paltosunun iç cebine koydu.
"Şimdi uslu bir kız ol ve beni bekle" dedi ve cisimlendi. Tuttuğum göz yaşlarımı bıraktım.
Neden? Bu kadar kötü, zalimce ve parçalanmış bir hayatı ben istememiştim. Neden bunları yaşıyordum ki. Neden bunları yaşamak zorundaydım.
Geri geri gidip sırtımı duvara yasladım.
Hayat acımasızdı ve bana acımıyordu.
***
Seslerle beraber kapanmış gözlerimi araladım.
Harry ve Cedric
Yerimde çırpınmamla morarmaya başlayan bileklerim daha da acı çekmek zorunda kaldı.
"Alice" dedi Harry bana doğru koşup. Ağzımda ki bantı çıkarttı.
"Burdan gidin Harry" dedim bant ağzımdan ayrılır ayrılmaz.
"Prf Moody o çok özlü iksir içmiş gerçeği nerde bilmiyorum ama...ve galiba tören gibi bir şey yapıcaklar, galiba Voldemort geri dönüşüyle alakalı bir tören" dedim sesim sonlara doğru alçalırken.
Harry zincirlere eli gitmişken hemen durdurdum.
"Hareket ettikçe daha da daralıyor, bu büyüyü sadece yapan kişi bozabilir" dedim. "Kupa anahtar geri dönün" dedim.
Bir anda bir oğlan belirdi. Üstünde prf. Moody kıyafetleri vardı. Beni buraya getiren kişiydi.
Barty
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆 𝑳𝒊𝒍𝒚 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓 | 𝒹𝓇𝒶𝒸ℴ 𝓂𝒶𝓁𝒻ℴ𝓎
Fanfiction[TAMAMLANDI] 𝐀𝐥𝐢𝐜𝐞 𝐋𝐢𝐥𝐲 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 | 𝑫𝒓𝒂𝒄𝒐 𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚 𝒐̈𝒍𝒎𝒆𝒌 𝒊𝒔𝒕𝒊𝒚𝒐𝒓𝒅𝒖. 𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒊𝒔𝒆 𝒔𝒆𝒗𝒈𝒊𝒍𝒊𝒔𝒊 𝒊𝒄̧𝒊𝒏 𝒚𝒂𝒔̧𝒂𝒎𝒂𝒌 𝒊𝒔𝒕𝒊𝒚𝒐𝒓𝒅𝒖... [Kısa bir kurgudur]