[𝑼𝒛𝒖𝒏 𝒛𝒂𝒎𝒂𝒏]

1K 74 11
                                    

2 yıl sonra

"Neden duvara asıyorsun" Regulus sorusu ile bakışlarımı duvara astığım gelecek postalarından yatakta oturan Regulus çevirdim.

"Bilmiyorum...Sirius kim bilir nasıl" dedim. Bir süre sessiz kaldı. Her şeyi anlatmıştı, Sirius zamanından evi terk ettiğini annemi babamı.

Sirius sorma nedenim ise bakanlıkta Bellatrix Lestrange tarafından yaralanmıştı.

Orda olmayı çok istemiştim.

Tek haber kaynağım gelecek postası ve Severustu. Başka kaynak yoktu.

Bu kocaman evde de sıkılmama mı sağlayanda Regulustu.

Beraber şakalaşıp oyunlar oynuyor bazen de bana ders çalıştırıyordu.

Aşağı katta ki giriş kapısı yüksek sesle açıldı.

Regulus masanın üstünde ki asayı alıp "burda bekle" dedi aşağı doğru inerken.

Severus sesi ile merdivenleri ikişer ikişer atlıyarak indim.

"Severus noldu?" dedim. Bir süre yeri izledi gözleri.

"Dumbledore...öldü. Ben öldürdüm" gözümde yaşlar birikip hızla yanaklarımdan süzüldü.

Herşeyi biliyordum. Draco'nun ölüm yiyen olması, görevi. Severus ve annem.

Dumbledore olan nefretim bile üzülmemi engelliyordu. Üzüldüğüm şey Severus ve Dracoydu.

Beni öldürmeyi düşünmüştü.

"Yani geri dönebilirim. Sonuçta beni öldürmek isteyen Dumbledore ve artık o yok" dedim.

"Bu tehlikeli Al" dedi Regulus.

"Hadi ama Reg benim yaşamam bile tehlikeyken..." bir süre durdu.

"Bu teh-"

"Kardeşimi özledim! İki yıldır görmüyorum! En son söylediğim şey yanlız kalmak istediğimdi ama bu kadar yanlız olmak istemedim!" Regulus kollarını bana sardı.

"Geri dönüceksin. Geri dönücez" Regulus en az benim kadar kaçaktı. Benden de kötü bir şey yapmıştı.

Hortkuluğu bulmuş ve saklamıştı peşinde Voldemort vardı.

İkimizde iyi ve kötülerin liderlerinden kaçıyorduk.

Benim artık kaçmama gerek yoktu, korunmama gerek vardı.

"Abimi bir ziyarete gidelim ne dersin Alice" zorlada olsa gülümsedim.

"Çok iyi olur derim"

***

Black malikanesinin önündeydik.

Ne ben hareket ediyordum, ne Reg konuşuyordu. İkimizde içten içe korkuyorduk. Regulus Sirius vericeği tepkiyi merak ediyordu. Sonuçta herkes Regulus öldü biliyordu ve bir anda böyle ortaya çıkması ve görüceği tepkiyi kestiremiyordu. Ben ise Harry düşünüyordum iki yıldır her gün olduğu gibi Harry düşünüyordum. Bana kızgındı belki de. Benim kestiremediğim konu ise Harry veya Remus bana sırt dönmesiydi.

"Ne kadar girmek istemesem de gitmeliyiz Reg" dedim.

Elimi tuttu ve kapıya doğru ilerledi.

Kapı açıldıktan sonra dumbledore gölgesi bize doğru geldi. Az da olsa beni korkutmuştu.

Bir anda ucunda ışık yanan asalar bize döndü. Gözlerim ışıktan dolayı çok kamaştığı için yüzümü ellerim ile kapattım.

"Alice?"

𝑨𝒍𝒊𝒄𝒆 𝑳𝒊𝒍𝒚 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓 | 𝒹𝓇𝒶𝒸ℴ 𝓂𝒶𝓁𝒻ℴ𝓎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin