κεφάλαιο 28

140 7 1
                                    

Μάριου ποβ ( Επόμενο πρωί )

Τι ώρα είναι ??? Πω έχω έναν πονοκέφαλο τα κέρατα μου ήπια χθες ...... Γυρνάω για να δω ένα κρεβάτι άδειο ????? ΤΙ ΣΚΑΤΑ!!! ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΠΛΑΚΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ??Νταξει ηρέμησε μπορεί να έχει πάει στο μπάνιο ....

- ΣΚΑΙ ????

Γαμωτο πες τε μου ότι δεν μου το έκανε αυτό. ...... Όχι αποκλείεται έτσι ? Σηκώθηκα από το κρεβάτι και έβαλα μια φόρμα ενώ είδα ένα σημείωμα ? Πάνω στο γραφείο μου ...... Τι σκατα !!!!

<< Μάριε αυτό δεν έπρεπε να γίνει ποτέ ξέχασε το συγγνώμη αλλά ήμουν μεθυσμένη και δεν ήξερα τι έκανα ......>>

- ΜΟΥ ΚΆΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΛΑΚΑ ΕΤΣΙ !!!!!

Και τότε άκουσα το κουδούνι να χτυπάει και όταν άνοιξα ήταν ο Πάνος και ο Τζέι .

- ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΡΕ ??
Τζέι - Όπα για ηρέμησε λίγο ρε μλκ τι έπαθες ?

Και τότε ο Πάνος είδε τα ρούχα της Σκάις από εχθές

Πάνος - Σε παράτησε ρε ??
Τζέι - Ποιος ?
- Η Σκάι το κάναμε και με παράτησε με ένα σημείωμα λέγοντας να το ξεχάσουμε
Τζέι - Ουοου είσαι σγρος???? Μλκ η Σκάι δεν είναι εύκολη και σε καμιά περίπτωση δεν θα σε άφηνε έτσι .......
- Τι εννοείς ????
Τζέι - Κάτι κρύβει .......κάτι ετοιμάζει ......
- Ας κάνει ότι γουστάρει πια βαρέθηκα να πρέπει πάντα να την κηνυγαω από πίσω και μην ξέρει τι θέλει επιστρέφουμε στον παλιο καλό Μάριο .....
Πάνος : Αλήθεια ρε μλκ θα την αφήσεις να φύγει έτσι ????? Απλά????
- Δεν με θέλει ρε τι άλλο να κάνω ......
Τζέι - Προσπάθησε!!!! Έχει περάσει πολλά και εσύ της φερθηκες σαν μλκς ......
- Ναι αλλά έχω μετανιώσει και το ξέρει
Πάνος - ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩΕΙΣΑΙ ΜΛΚΣ και άχρηστος κάνε κάτι με κάποια στο Σχολ και αν δείχνει ενοχλημένη σε θέλει δεν θέλει και πολύ σκέψη
- Πωωω καλά ......

Σκάις ποβ

Την τύχη μου μέσα ....... Μπήκα στο σπίτι μας και για καλή μου τύχη όλα τα αγόρια είναι στην πόρτα και με κοιτάνε σαν καθυστερημένα .....

Dylan - Holy shit Skay is doing the walk of shameeee 🤭🤭
- Shut the fuck up u Idiot .....
Τάιλερ - Το κάνατε έτσι .???
Αχιλλέας - ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΡΕ ΣΚΑΙ
- Σκαστε ......

Ήταν το μόνο που είπα και έβαλα τα κλαμματα ...... Γαμωτο μου...... Είμαι πολύ ευαίσθητη ...... Τότε τα αγόρια ξαφνιάστηκαν και αμέσως ήρθαν όλοι και με αγκάλιασαν ...... Θα μου πείτε τι γίνετε ? Το βράδυ ήταν ότι καλύτερο έκανα έρωτα με τον Μάριο και ξέρω θα μου πείτε δεν ήσουν μεθυσμένη? Όχι δεν ήμουν ήξερα πολύ καλά τι έκανα ..... Όμως δεν μπορούμε να ήμαστε μαζί ...... Θα κινδυνεύει αν είναι μαζί μου οπότε τον άφησα ...... Να βρει κάποια καλύτερη. .......εξάλλου αν μάθει τι μου έκαναν δεν θα θέλει να είναι μαζί μου ....... Χμ .....

Άγγελος - Χέι μικρή είσαι καλά ?
Αχιλλέας- Σου έκανε κάτι αυτός ????
- Όχι ...... Εμ απλά αισθάνομαι λίγο πιεσμένη τελευταία ..... Και πρμνω περίοδο οπότε είμαι φουλ ευαίσθητη .....
Ντίλαν- Έχω φτιάξει κρέπες με Μερέντα
- ΝΑΙΙΙΙΙ

Και πήγα κατευθείαν στην κουζίνα να φάω κρέπες ..... Ενω τα αγόρια γελαγαν με την κατάντια μου .....

Μετά από 4 ώρες ...... Τώρα είναι απόγευμα και έχει έρθει ο Άλεξ γτ η μουσιτσα η Μιλ λέει θέλει να κάτσει με τον Ζακ της ......ναι τα φτιάξανε το παρέλειψα ?? Υγεία ...... Να την πληγώσει τον γάμησα .....🖤🤭

Λοιπόν έκανα ένα μπάνιο και βγήκα έξω στο δωμάτιο μου ενώ στο κρεβάτι μου είχε απλωθεί φαρδύ πλατύς ο Άλεξ ......

- Βολευτηκες ?
Άλεξ - Ναι όμορφη έχεις πολύ βολικό κρεβάτι τι να κάνουμε 🤷
- Τι μλκς θεέ μου ρε βγες έξω να ντυθώ
Άλεξ - Τπτ που δεν έχω ξαναδεί ......
- Μαλακας που λέγαμε ???
Άλεξ - Ρε άντε ντύσου έχουμε και δουλειές να συζητήσουμε ......

Τεσπά ντύθηκα και ξάπλωσα δίπλα στον Άλεξ στο κρεβάτι ......

Άλεξ - Οπότε τι κάνουμε ?
- Λοιπόν το σχέδιο θα το πραγματοποιήσουμε σε δύο μέρες αντιλαβου ?
Άλεξ : Γτφ Σκάι που θα βρω όλα αυτά που θες σε δύο μέρες ??? Τι είμαι το τζίνι ????
- Σκάσε τα έχω κανονίσει όλα ...... Δεν έχεις να ανησυχείς για τπτ εσύ απλά πρόσεχε μην με σκοτώσεις
Άλεξ - Τι ενθαρρυντική θεέ μου ...... Η απαισιοδοξία σου με ξεπερνάει .....
- Ρε σκάσε ρε .... Και έλα να δούμε θρίλερ
Άλεξ - Πωωω καλά

Και έτσι πέρασε το βράδυ ...... Ναι μεν ο Άλεξ ειναι ο κολλ μου αλλά ο Μάριος μου λείπει απίστευτα ....... Γαμωτο γτ πάντα είναι όλα τόσο περίπλοκα ????









Γεια σαςςςςς τι μου κάνετε ???🤭τι λέτε να ετοιμάζει η Σκάι ??? Τι λέτε να κάνει ο Μάριος ???? Γραψτεεεε ιδέες αν και δεν θα πέσετε μέσα αλλαααα η προσπάθεια μετράει ☺️😁😇

Who are you then ? Where stories live. Discover now