Άγγελου ποβ
Με τα παιδιά καθίσαμε στο σινεμά ροομ και βλέπουμε ταινία η ώρα τώρα είναι 3:35 .......
Μιλ - Παιδιά ?
Ζακ - Ναι όμορφη ?
- u guys get a room already 🤦
Άλεξ - Άσε τον κόσμο να εκφραστεί ρε μλκ
- Πωωω καλάΜέχρι που από την συζήτηση μας βγάζει
Σκάι - AAAA U SON OF A BITCH
Και αμέσως όλοι καταλαβαίνουμε τι έχει γίνει ...... Και ανεβαίνουμε τρέχοντας πάνω στο δωμάτιο της ..... Την βλέπουμε να έχει σηκωθεί και να έχει κάτσει σε μια γωνιά με δάκρυα στα μάτια και το κεφάλι πάνω στα χέρια της ...... Όχι πάλι ρε γαμωτο .....
Άλεξ - όμορφη είσαι καλά ?
Της είπε ενώ πήγε να την πλησιάσει .....
Σκάι - Dont come n-near me ...... P-please .....
- Μικρή Ντεβιλ εμείς ήμαστε δεν είναι εδώ δεν θα σε πειράξει ...... Όλα καλά έλα εδώ .....Και άνοιξα την αγκαλιά μου και εκείνη με κοίταξε και μετά έτρεξε και με αγκάλιασε όχι πάλι ρε γαμωτο ......
Καθισαμε όλοι στο κρεβάτι της ενώ την είχε ο Άλεξ στην αγκαλιά του ......
Άλεξ - U are a fucking angel do u know that ?
Σκάι- .......Αν δεν μπορεί να την συνεφέρει ούτε ο Άλεξ τότε είδε κάτι χοντρό ...... Για να καταλάβετε η Σκάι που τότε που τους ξέφυγε έχει εφιάλτες όμως νομίζαμε ότι είχαν σταματήσει ...... Ή τουλάχιστον ήταν πολύ πιο ήρεμη μετά απ' αυτούς ..... Πρώτη φορά την βλέπω έτσι ...... Τοσο φοβισμένη ......
- Λοιπόν μικρή μας τι έπαθες ? Τι είδες αυτή την φορά ?
Εκείνη απλά τράβηξε τον Άλεξ περισσότερο στην αγκαλιά της και μετά πήγε να μιλήσει
Σκάι - Εμ θυμάστε που σας είπα ότι είχαν σταματήσει όμως η αλήθεια είναι ότι έχω κάθε βράδυ αυτούς τους γαμημενος εφιάλτες αλλά μπορούσα να τους διαχειριστώ οπότε δεν ήθελα να σας ανησυχήσω ...... Όμως .... Είναι κατι που δεν ξέρετε ........
- Τι ????
Σκάι - Πρμν θα καταλάβεις σύντομα .....Πήγε στο μπάνιο και μετά από λίγο βγήκε φοροντας αυτά 👇
( μια παρένθεση λοιπόν η Σκάι έχει μεγαλύτερο στήθος και δεν είναι τόσο αδύνατη αλλά έχει πολύ γυμνασμενος σώμα ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ 😇)
στην αρχή δεν κτλβα γτ αλλά την είδα να παίρνει και ένα πακετακι από αυτά τα μαντηλάκια που ξεβαφεται ......
Έκατσε στο κρεβάτι δίπλα από τον Τάιλερ ......
- Δεν κτλβα τι είδες σε ρώτησα
Σκάις- Σκας μια ?Και άρχισε να τρίβει το πόδι της το μπούτι της με τα μαντηλάκια ..... Μέχρι που τι σκατα είναι αυτό ??????
Όλοι μαζί - WTFFFF SKAYY ????
- ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ?????
Αχιλλέας - Σκάι γτ δεν μας είπες τπτ?????
Ντίλαν - ΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ...?????Για να καταλάβετε στο μπούτι της είναι χαραγμένο με μαχαιρι η λέξη SLUT ...... Ο Ταιλερ πήγε να το ακουμπήσει αλλά η μικρή τραβήχτηκε πονάει ?
- Πονάει ακόμα ????
Σκάι - Όχι πάντα το πρωί είμαι μια χαρά όταν βλέπω εφιάλτες μετά με πιάνει .......
Άλεξ - ΣΚΑΙ ΓΤ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΤΠΤ
Σκάι- Καταρχάς συγγνώμη αλλά ντρεπόμουν δεν είναι και ότι καλύτερο να σου έχουν χαράξει αυτή την λέξη οπότε το κρύβω με μεικαπ ..... Δεν ήθελα να με δείτε έτσι αλλά βαρέθηκα να το κρύβω .......
Μιλ - Έχω μια ιδέα και φιλενάδα θα είσαι και γαμω .......Έφυγε απο το δωμάτιο και γύρισε με τα εργαλεία της για τατουάζ. ?
- ρε Μιλ δεν σου λέω όχι αλλά βλέπεις ν είναι η κατάλληλη ώρα ας πούμε για μλκιες ?
Ζακ - Κτλβα τι θα κάνει για αυτό κάνε μας την χάρη κι κλείσε της τα ματια
Σκάι - Μην τολμησεις άγγελε θα φας ξύλο ....
- Σόρρυ μικρή αλλά οι διαταγές είναι διαταγές ......Τις έκλεισα τα μάτια ενω όλοι οι άλλοι μιλούσαν μεταξύ τους ...... Μακάρι να πετύχει .......
Σκάις ποβ
- Αουτς ρε γαμωτο Μιλ
Μιλ - Φιλενάδα σκάσεΟ Άγγελος μου είχε κλείσει τα μάτια αλλά κτλβαινα ότι μου έκαναν τατουάζ στο σημείο εκείνο ......
Μετά από 1.5 ώρα ......
Όλοι μαζί - Ουαου Μιλ ξεπέρασες τον εαυτό σου μου φαίνεται
- ναι ξέρετε στο σώμα μου είναι δεν αξίζει να το δω?????
Όλοι μαζί - Και επεστρεψεεεεεεΆνοιξα τα μάτια μου και είδα αυτό 👇
- ΤΙ ΣΚΑΤΑ ????? Μιλ σε λατρευωωωω αληθειαααα σου λέω ομωςςςςς .......
Μιλ - Τώρα μπορείς να κυκλοφορείς με ότι θέλεις άσε που φαίνεσαι θεαααα
Άλεξ - bad bitch
Zac - totallyΚαι έτσι ολα τα παιδιά κοιμήθηκαν στο κρεβάτι μου αφού είχαμε στριμώχτει ο ένας πάνω στον άλλον ...
Επόμενο πρωί .......
Ξύπνησα και δεν ήταν κανείς στο δωμάτιο ......τι σκατα ?????? Γύρισα και είδα ένα σημείωμα που έλεγε ότι οι μισοί είναι στην πισίνα και οι λύκοι μισοί έχουν φύγει ..... Να πάνε που καλέ σαββατιατικα ? Τεσπά αποφάσισα να βάλω κι εγώ μαγιό και να κατέβω κάτω ....... έβαλα αυτό 👇
ESTÁS LEYENDO
Who are you then ?
De TodoΣκάι ένα κορίτσι το οποίο μετακομιζει από Αμερική Ελλάδα φαίνεται χαμηλών τόνων και πολλοί θα την χαρακτηρίσουν ως φυτό και πολλά άλλα ...... είναι έτσι όπως φαίνεται ? ή τα φαινόμενα απατουν ??