κεφάλαιο 32

108 7 1
                                    

Μάριου ποβ ( Το επόμενο πρωί )

- ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΜΗΜΕΡΩΣΕΙ ????ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΕΙ ΤΠΤ .....
Ντίλαν - Ρε Μάριε το κτλβαινω ότι ανησυχείς αλλά κατσε κατω τώρα
Άλεξ - ΓΑΜΩΤΟ ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΘΕΛΟΥΜΕ
Μιλ - Άλεξ ηρέμησε μην πετάξει καμία μλκια

Αυτό που κολλάει τώρα ???? Έτσι λίγο να σας ενημερώσω για το τι γίνετε ...... Από χθες το βράδυ δεν μας έχουν ενημερώσει καθόλου και έχω αρχίσει και τα παίρνω τι σκατα κάνουν ρε γαμωτι μου τώρα είναι 23:00 το βράδυ ..... Το ξύνουνε?? Δεν έχει φύγει κανείς ο Άγγελος έχει απλά καταρρεύσει έχω κτλβει ότι εκείνος και η μικρή είναι πολύ κοντά ......Ο Τάιλερ με τον Ντίλαν και τον Ζακ προσπαθούν να βρουν τι γίνεται με το χαμένο κομμάτι από την κάμερα ...... Ένω εγώ έχω διαλύσει το μισό νοσοκομείο δλδ έχω σπάσει έναν τοίχο , ένα τζάμι και ένα τραπέζι ...... Γτ ρε γαμωτο δεν μας ενημερώνουν ...... Θέλω απλά να ξέρω ότι είναι καλά ....... Τπτ άλλο ....

Πάνος - Παιδιά ?
- .....χμ.
Ζακ - Γιατροςςςς
- ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕ ΓΑΜΩΤΟ
γιατρός - Οχ πάλι εσείς ? Γκχμ λοιπόν η ασθενής είχε τρεις σφαίρες ωστόσο η μία ήταν πολύ κοντά στην καρδιά και η άλλη είχε χτυπήσει τον πνεύμονα ...... Επίσης εκείνη στο πόδι φαίνεται ότι άνοιξε κάποια παλιά πληγή και παραλίγο να πεθάνει από αιμορραγία
- Είναι καλά ?
Γιατρός - Λυπάμαι που θα σας το πω αλλά οι πιθανότητες να επιζήσει είναι πολύ μικρές γύρω στο 10% τώρα την έχουμε βάλει σε κόμμα...... Εξαρτάται πο εκείνη το πότε θα ξύπνησε και το αν θέλει να ξυπνήσει ....... Α εμ επειδή σας ξέρω πια και δεν ακούτε μπορείτε να πάτε να την δείτε ......

Ο γιατρός έφυγε και όλοι έχουμε καταρρεύσει ...... Τι εννοεί ???? Μόνο 10% πιθανότητα να ζήσει η μικρή μου ...... Γαμωτο και μόνο στην σκέψη δεν μπορώ να το φανταστώ........

Αχιλλέας - Πήγαμε εσύ ρε Μάριε και μετά θα πάμε όλοι ......

Συμφώνησα και μπήκα σιγά σιγά στο δωμάτιο της ...... Γαμωτο γτ να μην μπορώ να πάρω τι θέση της ??? Γτ θα το έκανα ....... Χωρίς δεύτερη σκέψη ....

- Μικρή μου συγγνώμη για όλα ...... Δεν ξέρεις πόσα σημαίνεις για ένα και δεν ξέρω αν θα έχω την ευκαιρία να σου τα πω ποτέ ....... Σου φέρθηκαν σαν μλκς και τώρα τα πληρώνω με τον χειρότερο τρόπο ....... Ξύπνα μωρό μου σε παρακαλώ .....Έχεις τόσους να σε περιμένουν ...... Εμένα μπορεί να μην με σκέφτεσαι αλλά σκέψου τα αγόρια ..... Τον Αχιλλέα , τον Ζακ , τον Τάι ........ Σε παρακαλώ μικρή πάλεψε το ........

Και τότε άκουσα το μηχάνημα που μετράει τους χτύπους της καρδιάς να κάνει έναν περίεργο θόρυβο και ξαφνικά μπήκαν μέσα στο δωμάτιο παρά πολλοί γιατροί

Who are you then ? Where stories live. Discover now