Μάριου ποβ
Σκάι - Νανά μου είπαμε δεν θα σου πάρω και την δουλειά ......
Νανά - Τι ??? Από πού ήρθες ??? Δεν με νοιάζει και να ξες ο Μάριος είναι δικός μου ......
Σκάι - Αγάπη ποτέ ήτανε για να είναι τώρα ...... Εξαλλουυυ προορίζεται για άλλη .....Ε τι εννοεί ??? Τι γίνετε??? Από πού ήρθε ??? Άλλαξε τα μαλλιά της ???? Είναι πανέμορφη ..... Όμως στην φωτογραφία που ανέβασε κάποιος την είχε αγκαλιά ??? Έχει αγόρι ???? Τι σκατα γίνετε ???
Νανά- Άκου να δεις πουτανακι ο Μάριος είναι δικός μου σιγά μην γύριζε να κοίταξε μια ξεφτιλισμενη σαν εσένα ......
- ΤΙ ΕΙΠΕΣ ????
Σκάι - Άσε το ββυ το έχω ...... Άκου να σου πω κοριτσάκι ο θεός να σε κάνει εμένα ξεφτιλισμενη δεν θα με πεις ....δεν ξέρεις τι μπορεί να έχω περάσει και για αυτό δεν έχεις το δικαίωμα να με κρίνεις .....Μ δείξε σεβασμό και θα σου δείξω και εγώ .....
Νανά - Μια ξεφτίλα είσαι ένα ακόμα παιχνιδάκι που θα έχει για μια εβδομάδα και θα σε αφήσει
- Αγάπη εμένα δεν με αφήνουν τους αφήνω. .... Και τώρα μπάι μπάιΚαι τότε είδα την Νανά να φεύγει αλλά δεν καταλάβαινα τι γινόταν γύρω μου μόλις με είπε ββυ ? Τι εννοει ...... Α ρε Σκάι μου έχεις πάρει τα μυαλά .....
Σκάι - Τι με κοίτα ρε ηλίθιο μόνη μου θα προχωράω ? Άντε κουνήσου
Πάνος - Χααχαχαχα πολύ την πάω
- Μακρυά της μλκ έρχομαιΠήγαμε στο πίσω μέρος του σχολείου και με κοίταζε .... Ε?
Σκάι - Μιλά
- Να πω τι ?
Σκάι - τι ήθελες να μου πεις πριν φύγω ?
-Να εμ εγώ α ρε γαμωτο μου έλα μαζί μου
Σκάι - Που ?
- Δεν θα σε σκοτώσω μην ανησυχείς
Σκάι : Αστειακια Μαριουλη ?
- Έλα ρε μικρήΣκάις ποβ
Ανεβήκαμε στην μηχανή του και σε δέκα λεπτά ήμασταν έξω από ένα εγκαταλελειμμένο κτήριο ?
- Θα με βιάσεις?
Μάριος - Μικρή αν κάνουμε κάτι θα το θελουμε και οι δύο
- Πολύ ρομαντικός μας βγήκες μπάντ μπόι
Μάριος - Μικρή πρόσεχε τα λόγια σου
- Μάλιστα ναι καλά ουαουυυΓια να καταλάβετε βλέπουμε αυτό
Από την ταράτσα
Μάριος - Το ήξερα ότι θα σου άρεσε μικρή
- Ξες αυτό το μικρή πολύ ενοχλητικό είναι είμαστε ίδια ηλικία ρε γαμωτο
Μάριος - Ναι αλλά και πάλι είσαι η μικρή μου
- Ποτέ έγινε σου ??? Και άρχισε τις εξηγήσεις και γρήγορα
Μάριος - Καλά ...... Λοιπόν για αρχή συγγνώμη για ότι σου κάναμε δλδ νμζω απλά δεν είχαμε συνηδητοποιησει το τι κακό μπορεί να κάναμε .... Οπότε συγγνώμη για όλα αλήθεια ....
- Χεχεχε
Μάριος - Τι ?
- Σας είχα συγχωρήσει ήδη αλλά ήθελα να σας κάνω την ζωή δύσκολη .....
Μάριος - Όσο για το φιλί...... Να απλά δεν ξέρω ρε γαμωτο μου τι μου συμβαίνει πρώτη φορά νιώθω έτσι .... Απλά ξέρω ότι σε θέλω μόνο δική μου ......και δεν μπορώ να σε βλέπω να μιλάς με άλλους θέλω να είσαι μόνο δική μου .... νμζω είμαι ερωτευμένος μαζί σου μικρήΚαι είχα μείνει ...... Μόλις μου έκανε ερωτική εξομολόγηση?
Μάριος - Οχ έκανα μλκια ? Φυσικά σιγά μην άρεσα ποτέ σε κάποια σαν εσένα
- Τι λες ρε βλάκα ? Είμαι και εγώ ερωτευμένη μαζί σου ρε ηλίθιεΚαι πριν προλάβω να ολοκληρώσω τι ήθελα να πω είχε ορμήξει στα χείλια μου ..... Το φιλί ήταν γλυκό στην αρχή όμως μετά άρχισε να γίνεται πιο κτητικό ......
- Είναι σωστό όλο αυτό ?
Μάριος - Δεν ξέρω μικρή αλλά θέλω να δω που θα καταλήξει
- Χμμμ ..... Μ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαιΚαι τότε άρχισα να του αφήνω φιλιά στον λαιμό
Μαριος- Σκάι τι σκατα ???
- Τι έκανα ?
Μάριος - Εχεις παγώσει και τόση ώρα δεν λες Τπτ
- Σιγα ρε βλάκα καλά είμαιΚαι τότε έβγαλε το Τζακετ του και μου το φόρεσε ...... Είναι κακό το ότι δεν θέλω να το βγάλω ποτέ ? Μάλλον......Αλλά λέω για μια γαμημενη φορά να βάλω τον εαυτό μου μπροστά και όχι τους άλλους ......
- Α εμ θενκς ?
Μάριος - Μόλις η Σκάι Ρίβερς κόκκινη σε ?
- Τι λες ρε εγώ δεν κοκκινηζω άντε ρε βλάκα
Μάριος - Ποιον είπες βλάκα μικρή ?Και τότε άρχισε να με φιλάει για άλλη μια φορά .....
KAMU SEDANG MEMBACA
Who are you then ?
AcakΣκάι ένα κορίτσι το οποίο μετακομιζει από Αμερική Ελλάδα φαίνεται χαμηλών τόνων και πολλοί θα την χαρακτηρίσουν ως φυτό και πολλά άλλα ...... είναι έτσι όπως φαίνεται ? ή τα φαινόμενα απατουν ??