Αγγέλου ποβ
Τ-τι ??? Τι εννοεί ????? Ο-χι α-αποκλειεται κάποιος μας κάνει πλάκα έτσι ???
- Π-παιδια ?
Μάριος - ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΗ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ?????Και τότε τον βλέπω απλά να κάθεται στο πάτωμα με το κεφάλι μέσα στα χέρια του .....
Ζακ - Ο-χι α-αποκλειεται ε-ετσι δεν είναι ?
Αχιλλέας - και τώρα τι ?
Ντίλαν - ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ?????Γαμωτο ποτέ γίναμε έτσι ??? Πρέπει να φανώ δυνατός και να τους στηρίξω όλους αλλά πώς ? Η μικρή είναι το στήριγμα μας ...... Ήταν ....... Το στήριγμα μας ........
Μάριου ποβ
Δεν γίνετε αυτό .......όχι όχι όχι δεν πρόλαβα να της πω όσα νιώθω για εκείνη ........ Και τώρα δεν θα έχω ποτέ την ευκαιρία ........ Γτ ρε Σκάι έπρεπε να με αφήσεις και εσύ ???? Σ' αγαπάω ρε γαμωτο και τώρα πως θα το μάθεις ?και εγώ πως θα ζήσω χωρίς την μικρή μου ? Έχει νόημα όλο αυτό ???
Σηκώθηκα και βγήκα έξω ανέβηκα στην μηχανή μου και το μόνο που έκανα είναι να πάω σε ένα μπαρ ........ Εξάλλου όλοι ήμασταν χαμένοι ........
Την επόμενη μέρα το πρωί .....
Γαμωτο έχω έναν πονοκέφαλο ήπια μέχρι να ξεχάσω αλλά τπτ δεν με έκανε να ξεχάσω όλα αυτά που γίνανε ..... Η Σκάι είναι νεκρή ........ Και εγώ αυτή την φορά δεν μπορώ να κάνω τπτ ....... Σμρ είναι η κηδεία αλλά δεν θα πάω δεν αντέχω να πάω ....... Από ότι έμαθα ούτε ο Τζέι θα πάει και αυτός είναι χάλια ........
Αχιλλέα ποβ ( στην κηδεία )
- Λοιπόν θα αφήσω τις επισημότητες εξάλλου αυτά ποτέ δεν άρεσαν στην μικρή ..... Μικρή μας Ντεβιλ ήσουν εδώ για όλους μας και πίστεψέ μας σου χρωστάμε τα πάντα και μόνο που μπήκες στην ζωή μας και μας έβγαλες από όλες τις μλκιες που κάναμε ....... Θα σε αγαπάμε για πάντα παρά πολύ ακόμα και αν δεν είσαι πια δίπλα μας ....... Και εδώ και τώρα υποσχόμαστε ότι θα βρούμε τον πουστη που το έκανε και θα μου το πληρώσει ....... Λυπάμαι μικρή που ειμασταν άχρηστοι ακόμα και στο να σε προστατεύσουμε
Αμερική ποβ ??
??- Λοιπόν τι έμαθες τι έγινε ?
? - Λοιπόν η Σκάι είναι νεκρή Σμρ είναι η κηδεία της κάποιος την σκότωσε
??- ΤΙ???? ΠΟΙΟΣ ??? Αφού ήταν δικιά μου ποιος την σκότωσε ????
?- Δεν ξέρω αφεντικό
??- Εξαφανίσου και αν έχεις αλλά νέα ειδοποίησε με ......
?- Ναι αφεντικόΝτίλαν ποβ( Μετά από δύο μήνες )
Τώρα είναι καλοκαίρι ...... Θυμάμαι με την Σκάι είχαμε πει το καλοκαίρι να πάμε όλοι μαζί στην Βενετία πάντα ήθελε να πάει τόσο πολύ κάτι λέει την τραβούσε σε αυτή την πόλη ....... Χμ ..... Τι έχει γίνει τους τελευταίους μήνες ??? Θα σας εξηγήσω ...... Λοιπόν ο Ζακ χώρισε με την Μιλ γτ τσακώνονταν συνέχεια ωστόσο εγώ πιστεύω ότι θα τα ξαναβρούν ....... Ο Αχιλλέας ? Χμ ....... Πήρε την θέση της μικρής και έγινε αρχηγός παρότι δεν το ήθελε ........ Έχει αλλάξει είναι σαν να μην αισθάνεται ........ Δεν τον παρεξηγώ .....
Ο Τάι ? Ο Τάι κάθε μέρα την βγάζει στο μπαρ και στις πορείες και φυσικά σε παράνομους αγώνες μποξ ....... Ο Άγγελος ? Ο Άγγελος νμζω είναι ο χειρότερος από όλους μας .....γύρισε στον παλιό άγγελο δλδ ξεκίνησε ξανά ναρκωτικά και μλκιες ....... Όμως ότι και να του πούμε ....... Δεν ακούει κανέναν ...... Εγώ χμ ....... Τπτ την περισσότερη μέρα την βγάζω μπροστά στον σάκο του μποξ και την άλλη μισή προσπαθώ να βρω ποιος πουστης το έκανε αυτό στην μικρη μας ....... Ξέρετε είναι σαν να μην έχουμε πια ενδιαφέροντα ...... Τώρα συνηδητοποιησαμε όλοι ότι ήταν αυτα τα μικρά πράγματα που όλοι αδιαφορουσαμε ή τα είχαμε δεδομένα αυτά που μας λείπουν ....... Το πρόσωπο της όταν φτιάχναμε βάφλες ή. Τσουρος που ήταν κάπως έτσι 😍 ...... Κάθε φορά που γκρινιαζαμε για τα ρούχα που φόραγε επειδή ήταν προκλητικά και η φάτσα της ήταν έτσι 😤 ή όταν της ρίξαμε την μηχανή και μας πήρε στο κυνήγι με την παντόφλα και τλκ έσκασε στα γέλια λέγοντας ότι δεν πρζ ........ Αυτα ήταν όλη μας η ζωή ...... Και τώρα έχουμε μείνει μόνο με τις αναμνήσεις της ...... Και έναν μλκ που μας στέρησε να κάνουμε μαζί της καινούργιες ......
Αν δεν κτλβατε όλοι έχουμε αλλάξει και πιστέψτε με όχι προς το καλύτερο ......
ΤΕΛΟΣ ...
Πλακιτσα ? 😇 Χεχε όχι δεν τελειώνει εδώ αγαπες αλλά δεν ξέρω αν έχω κουράγιο να γράψω και άλλο αλλά φοβάμαι για την σωματική μου ακεραιότητα 🙄🙄με εσάς που έχω μπλέξει
ESTÁS LEYENDO
Who are you then ?
De TodoΣκάι ένα κορίτσι το οποίο μετακομιζει από Αμερική Ελλάδα φαίνεται χαμηλών τόνων και πολλοί θα την χαρακτηρίσουν ως φυτό και πολλά άλλα ...... είναι έτσι όπως φαίνεται ? ή τα φαινόμενα απατουν ??