κεφάλαιο 31

113 7 2
                                    

Τάιλερ ποβ ( 6:00 π.μ )

ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ ( Η παραστατικότητα μου με σκοτώνει ☺️😇συνεχίζουμε γκχμ )

- Να πας στον διάολο τι θες ?
Σκάι : Τ-Ται .....
- ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΣΚΑΙ ???? ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ ????
Σκαι - Γαμωτο
- ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ?????ΣΚΑΤΑ ΕΚΛΕΙΣΕ

τι έπαθε η Σκάι ? Δεν έπρεπε να κοιμάται ????? Γαμωτο ....... Πήγα και ξύπνησα τους άλλους τους μλκες και τους είπα τι έγινε .....

Άγγελος - ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΜΕ ????
Ντίλαν - Παιδιά ?
Αχιλλέας - Το gps στο κινητό της είναι κλειστό .......
Ντίλαν - Γκαις ?
Τάι - Κάντε κάτι η μικρή δεν παίρνει ποτέ αν δεν έχει θέμα.
Ντίλαν - ΓΑΜΩΤΟ ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΙΑ
όλοι μαζί - Γτ φωνάζεις ρε ακούμε
Ντίλαν - ΝΑΙ ΣΓΡ λοιπόν η Σκάι στις καινούργιες μηχανές είχε πει ότι θα βάλει ενσωματωμένο gps
Τάι - Μπράβο ρε Ντίλαν γτ δεν μίλαγα νωρίτερα
Ντίλαν - Μα πωωω γάμα το

Εντοπίσαμε το σήμα της μηχανής της που φαινόταν να είναι έξω από την αποθήκη μας ........ Και έτσι πήραμε τις μηχανές μας και φύγαμε για να δούμε τι σκατα έχει γίνει .......

Μετά από 25 λεπτά

Όχι ρε γαμωτο μου ...... Δεν γίνετε αυτό έτσι ?????

Άγγελος - ΣΚΑΙ ΣΚΑΙ ΞΥΠΝΑ ΓΑΜΩ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙΣ

Έχουμε όλοι τρομοκρατηθεί  βλέπουμε μια Σκάι να είναι λιποθυμη έξω από την πόρτα της αποθήκης και γύρω της έχει σχηματιστεί μια λιμνη από αίμα ..... Τι έγινε ρε γαμωτο ????? Έχουμε όλοι φρικαρει και την κοιτάμε ενώ ο Άγγελος την φωνάζει ........ Τι σκατα πρέπει να κάνουμε ? Πως έγινε αυτό ?

<<Τι την κοιτάς ρε μλκ πήγαινε τε την στο νοσοκομείο !!!!!>>

Και τότε I snapped out of it πως το λέμε στα ελληνικά ?

- Ρε μλκες ξεκολλάνε πάμε στο νοσοκομείο τώρα και εσείς οι δύο( είπα και έδειξα τον Αγγελο και τον Ζακ) θα μείνετε εδώ να δείτε το έγινε από τις κάμερες οποίος μλκς το έκανε αυτό θα μου τι πληρώσει οι υπόλοιποι μαζί μου ΤΩΡΑ να την πάμε στο νοσοκομείο

Ευτυχώς που εγώ ήρθα με αυτοκίνητο γτ αλλιώς την είχαμε κάτσει ........την έβαλα στο αυτοκίνητο ......

- Everything is fine little devil we got ur back .......
Σκάι - Τ-Ται ?
- ναι καλά Σκάι μείνε μαζί μου σε παρακαλώ ...... Σκέψου εμάς και τον Μάριο σε παρακαλώ .......
Σκάι - Α-ακου μ-με Μ-μια ............ ( Σιγαμην σας πω 🤭)

Και μετά από αυτά που μου είπε έκλεισε τα μάτια της όχι ρε γαμωτο .......

Φτάσαμε στο νοσοκομείο και την πήγαμε μέσα ενώ την πήραν αμέσως μέσα στο χειρουργείο ........ Και εμείς κάτσαμε στις καρέκλες ενώ όλοι είχαμε χαθεί στις σκέψεις μας ........

- Παιδιά ?
Ντίλαν- Γαμωτο θα γίνει καλά έτσι ?
Αχιλλέας- Δεν ξέρω ρε δεν ξέρω ......δεν ξέρω τι έγινε ........
Ζακ - Ξέρουμε εμείς όμως ......
- Ποτέ ήρθατε ?
Άγγελος - Μόλις τώρα ...... Πάρτε τον Τζέι , τον Πάνο και τον Μάριο και πες τε τους να έρθουν εδώ τώρα .......
- Οκευ μισό

                 ~Κληση~

Μάριος - Άντε στο διάολο Σκάι με παρατάς και μετά με παίρνεις τηλ !!!!
- Δεν είμαι Σκάι ο Ταιλερ είμαι
Μάριος - Ναι και τι θες να κανω εγώ ?
- ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΙΣ ΜΛΚΙΕΣ ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΖΕΙ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΩΡΑ
Μάριος - Τι???? Γτ το έγινε ???? Γτ με πήρες από το κινητό της Σκάις ???
- ΕΛΑΤΕ ΕΔΩ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ
Μάριος - Καλά δώσε μου πέντε .......

Μετά από 15 λεπτά .....

Πρμνουμε να έρθουν τα παιδιά για να μάθουμε τι έχει γίνει ....... Και τότε μπαίνει μέσα ένας Μάριος τρέχοντας και από πίσω ο Πάνος και ο Τζέι

Μάριος - ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ????? ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΑΙ !!!!
Ζακ - Στο χειρουργείο ......
Όλοι μαζί - Τι εννοείς ??τι έπαθε ?????
Άγγελος - Την βρήκαμε λιποθυμη σχεδόν νεκρή ........
Μάριος - Σ-σχεδον??? Είναι καλά τώρα έτσι ?
- Δεν ξέρουμε
Πάνος - ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΓΙΝΕ .???
Άγγελος - Λοιπόν πήγαμε στις κάμερες και αφού είδαμε ότι ένα σημείο ήταν σβησμένο μετά το μόνο που έδειξε είναι κάποιος να π-πυροβολει την Σκάι τρεις φορές .......
Όλοι μαζί - ΤΙ ΣΚΑΤΑ ..??... ΠΟΙΟΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ???.
Νοσοκόμα - Μπορείτε κύριοι να ηρεμήσετε .????
Μάριος - Κοπελιά εξαφανίσου από εδώ τώρα .....

Μάριου ποβ

Η μαλακισμενη έφυγε και τα παιδιά προσπαθούσαν να βρουν το κομμάτι που είχε σβηστεί από την καμερα ...... Φαίνονταν αρκετά αγχωμενοι ..... Ειδικά ο Άγγελος ο οποίος νμζω έκλαιγε πριν ........ Μικρή γίνε καλά σε παρακαλώ για εμένα και για τα παιδιά δεν νμζω να αντέξουν να σε χάσουν ....... Γαμωτο τα έκανα σκατα ..... Αφού την αγαπάω ρε γαμωτο γτ πήγα και φιλήθηκαν με την πουτανα του σχολείο μπροστά της ...... Την είδα πως στενοχωρήθηκε αλλά είμαι ένας μλκς ......αν πάθει κάτι εγώ μετά το θα κάνω ..?????

Τζέι - αμ θέλετε καφέ ?
Μάριος - .......
Πάνος - Εγώ θέλω και πάρε και του μλκ του φίλου μας παιδιά θέλετε ?
Όλοι μαζί - Ναι σκέτο

Γαμωτο αν πάθει κάτι ??? ΠΟΙΟΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ΤΗΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ????? θα μου το πληρώσει οποίος της το έκανε αυτό ...... Τότε μου ήρθε φλασιά ο Φλώρος και η Μιλ η κοπελιά που είναι ???? Δεν είναι φίλοι της .

Ζακ - Ρε μλκες τον Άλεξ πάρτε τι κάθεστε και κοιτάτε ???? Και εγώ θα πάρω την Μιλ μου.......











Γεια σαςςςςς 🖤τι κανετεεε πως είστε ? Λοιπόν θέλω να ζήσω απλά το τονίζω ..😁είμαι πολύ νέα για να πεθάνω χεχε όπως η Σκάι 🤭

Who are you then ? Where stories live. Discover now