Σκάις ποβ
Μπήκαμε μέσα σε μια έπαυλη αλλά μπροστά μας ξαφνικά είδαμε δύο τι σκατα ήταν αυτοι ? Bodyguards μάλλον ....
- Αχ τελεια
Μάριος - Γαμωτο πρέπει πάλι να πλακωσουμε στο ξύλο κόσμο έτσι ??
- Οχι μωρό μου θα μπούμε χωρίς να τραβήξουμε την προσοχή .....
Μάριος - Και πώς ρε Σκάι ?
- Απλό ...... Κοίτα πανω ......
Μάριος - Μου κάνεις πλάκα έτσι ?? Τι θα μπούμε και σε ξένα σπίτια τώρα ??
- Κοίτα ουσιαστικά δεν είναι ξένο ειναι το σπίτι των γονιών μου αλλαα ναι ..... Ρε μωρό μου ώρες ώρες απορώ πως είσαι σε συμμορία
Μάριος - Άλλο συμμορία γαμω και άλλο μαφ.....
- Σκάσε και ανέβαινε ..... Γτ έχω και μια σφαίρα στον ώμο θα με ανεβάσεις εσύ
Μάριος - Τι τραβάω γαμω ...... Καλά μικρή αλλά ..... Πωωω μην με κοιτάς έτσι είπα καλά .....
- Τέλεια πάμε λοιπόν .....Ανεβήκαμε στον δεύτερο όροφο και μπήκαμε μέσα από ένα παράθυρο έλεος σκατα σεκιούριτι έχουν ..... Ναι λοιπόν που είχα μείνει ? Α ναι μπήκαμε σε ένα ροζ δωμάτιο ο Χριστός και η Παναγία έλεος τόσο ροζ θα πεθάνω απο αλλεργία εδώ μέσα ....
Μέχρι που ένιωσα κάποιον να με κολλάει στον τοίχο ......
Μάριος - Μικρή σου είπα πόσο σέξι είσαι όταν είσαι Μποσι ?
- Χμμμ όχι ...... Και θα ήθελα πολύ να το συνεχίσω όλο αυτό .... Αλλά ρε μωρό μου έχω μια απορία είσαι διπολικος ???
Μάριος - 🤦 αλήθεια τώρα ρε Σκάι ???
- Μα σοβαρά τώρα την μια είσαι όλο γκρίνια και την άλλη θες σε ξένη έπαυλη που μπορεί να μας σκοτώσουν να κάνουμε σεξ
Μάριος - Άλλος χθες ήθελε όλο ΜωΡο μΟυ ΑγΚαΛιΤσΑ ?? Αχαχαχα
- Χμμ..... Καλά ..... Λοιπόν πάμε κάτω τώρα
Μάριος - Μικρή πας καλά ??? Θα μας σκοτώσουν με την μια ουσιαστικά έχουμε εισβάλλει στο σπίτι τους !!!
- Shut up golden boy I know what I am doing 😉Πήγαμε κάτω και φσκ ακουγαμε φωνές από άλλους χώρους του σπιτιού
Μάριου ποβ ....
Νμζω Σμρ θα πεθάνουμε εδώ χαμό ..... Καλά όχι ότι δεν τους έχουμε αλλά ζωντανοι από εδώ πέρα δεν νμζω να βγούμε
- Τι κάνεις ρε Σκάι ??
Σκάι - Θα κτλβεις σε λίγο ....Για να ΚΤΛΒΕΤΕ η μικρή είχε βάλει εμένα να κάτσω σε μια πολυθρόνα και είχε κάτσει πάνω μου ενώ ήταν κάπως έτσι 👇
??- Ρε τι μυρίζει τσιγάρο ???
?- Δεν ξέρω φωνάξτε το αφεντικό μήπως είναι στο σαλόνι από εκεί νμζω έρχεται ...
???- Τι φωνάζετε ρε μλκισμενα και τι σκατα μυρίζει έτσι έχουμε επί ότι κανείς δεν καπνίζει μέσα στο σπίτι .....
??- Δεν ξέρουμεΌπα ξέρουνε ελληνικά ??? Τι σκατα θέλει να τους φέρει εδώ ή μου φαίνεται ...... Έβγαλα τα όπλο μου για κάθε περίπτωση ενώ η μικρή απλά πρμνε να δει ποιοι θα εμφανιστούν ......
???- Άντε ρε ελάτε να δούμε ποιος μλκς...είν'.....ΤΙ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ???
Και τότε έβγαλε το όπλο του και απλά άρχισε να μας στοχευει ..... Τέλεια αυτό μας έλειπε τώρα εστρεψα και εγώ το όπλο μου προς το μέρος του αλλά η μικρή μπορεί κάποιος να μου πει γτ δεν κάνει κάτι
Σκάι - Ναι λοιπόν δεν με νοιάζει εσύ που είναι το αφεντικό σας ......
???- ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ???
Πατέρας Σκάις - ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΛΟΓΟ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ???? ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥΗ μικρή κοκαλωσε για λίγο μοιάζουμε πάρα πολύ λογικά ο πουστης που θέλει να μας ρίξει είναι ο αδελφός της μοιάζουνε έχουν και οι τρεις πράσινα μάτια και καστανά μαλλιά ενώ και εκείνος όπως και ο πατέρας τους είναι γεμάτος τατουάζ ... Αμέσως έβαλα το χέρι μου στην μέση της. Μικρής και την ενιωσα να ηρεμεί .... Δύσκολο πολύ δύσκολο πρεπει να είναι όλο αυτό για εκείνη .....
Σκάι - Κοίτα καταρχάς Μάριε μωρό μου κατέβασε το όπλο σου δεν θέλω να πάθουν κάτι ας με σκοτώσουν δεν έχω θέμα .....
- Μα τι λες ρε μικρή ???
Σκάι - Σςςς... Όσο για εσένα που θα γίνεις το αφεντικό σε λίγο καιρό κατέβασε το όπλο σου έλεος 😒
???- Τι λέει μωρέ ποια είσαι πουτα ???
- Ποια είπες πουτα ρε ξες ποια είναι ???
Σκάι - Μάριε σκάσε και εσύ πρόσεχε τα λόγια σου λοιπόν δεν ήρθα εδώ ούτε για να σκοτωθώ αλλά και ούτε γτ εχω να κερδισω κάτι ......
???- ΤΟΤΕ ΤΙ ΘΕΣ ΕΔΩ ΓΑΜΩ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΜΕ ΣΕ ΔΕΎΤΕΡΟΛΕΠΤΑ
Σκάι - Να είναι και αυτό μια άποψη μπορείς ελεύθερα να προσπαθήσεις 😉λοιπόν απλά κάποιος θέλει να σας πληγώσει οπότε θα σας πρότεινα να κάνετε κάτι για αυτό ....
Πατέρας Σκάις - Γτ να σε πιστέψουμε ??? Και πως το ξες ???
Μάριος - ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΕΝΑΣ ΜΛΚΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΕΙΤότε η Σκάι σηκώθηκε όρθια και μια κυρία γύρω στα 40 μπήκε στο δωμάτιο .... Και μόλις είδε την Σκάι φάνηκε κάτι να αναλογίζεται ? Νμζω δεν θα έχουμε καθόλου καλά ξεμπερδεματα ......
Γεια σαςςς τι μου κάνετε??? Λοιπόν τι ήθελα να πω αααα ναι καινούργια δραματα όχι που θα σας άφηνα έτσι ....
YOU ARE READING
Who are you then ?
RandomΣκάι ένα κορίτσι το οποίο μετακομιζει από Αμερική Ελλάδα φαίνεται χαμηλών τόνων και πολλοί θα την χαρακτηρίσουν ως φυτό και πολλά άλλα ...... είναι έτσι όπως φαίνεται ? ή τα φαινόμενα απατουν ??