Pandül ya da sarkaç, bir ipe veya zincire bağlı olan, sabit bir noktada tutulduğunda çeşitli enerjilere göre salınım yapan radyestezik bir araçtır.
!!!! Pandülünüz her şekilde olabilir tek önemli şey bir ağırlık merkezi olmasıdır ( ucunun sivri olmasıdır)!!!!!
Zincirin ucundaki pandül, altın, gümüş, pirinç gibi çeşitli madenlerden, ahşaptan, camdan, yarı değerli ve değerli doğal taşlardan yapılır.Değerli maden arama, sorulara yanıt arama, kayıp eşyaları veya kişileri bulma gibi pekçok kullanım alanı olmakla birlikte, biz bu yazımızda sadece şifa enerjisi, bedensel veya ruhsal hastalıkların tespiti, çakra aktivasyonu ve mekandaki negatif enerjilerin tespiti le ilgili kullanımından bahsedeceğiz.
Pandüllerde, şifa ve çakra aktivasyonu için doğal taşlar kullanılır. Bunun nedeni, doğal taşların güçlü tedavi edici özellikleri ve dengeleyici enerjileri sebebiyledir. Enerjiyi depolama, düzenleme, dengeleme ve negatif enerji emme kapasiteleri çok yüksektir. Frekanslarını kişi neye ihtiyaç duyuyorsa, o bölgeye yönlendirirler.
Pandülümüzü satın aldığımızda, kullanmadan önce mutlaka arındırmalıyız. Çünkü daha önce üstünde yoğunlaşmış negatif enerjileri nötrlememiz gerekir.
Pandül Nasıl Arındırılır?
Haftada en az bir kez, pamuğa sarılıp toprağa konur. En az 1 gün bekletilir.
Kullanmadan önce ve kullandıktan sonra en az 5 dakika suda bekletilir.
Pandül Nasıl Uyumlanır?
Kendi beden enerjimizle pandülün enerjisini uyumlamak için, hangi elimizi aktif kullanıyorsak o elimize pandülü alıp kalp çakramıza yaklaştıralım. 5 dakika kadar bu şekilde sevgi enerjimizi doğal taşımıza yükleyelim.
Pandül Nasıl Programlanır?
Pandülümüze, evet / var ve hayır / yok için iki farklı salınım şekli programlayalım.
Mesela evet / var için saat yönünde, sağa doğru dairesel hareketler olsun, diyelim.
"Sağ tarafa doğru, dairesel hareketler evet veya var demek." diye sesli bir şekilde 3 kez tekrarlarken, aynı zamanda pandülümüzü sağa doğru dairesel hareket ettirelim.
Aynı şekilde hayır / yok yanıtı için de pandülümüzü programlayalım.
Pandül Nasıl Saklanır?
Mümkünse beyaz renkli bir kutu veya bir torbada saklamak en iyisidir. Torba, keten, pamuk, hasır gibi bitkisel kaynaklı, doğal bir malzemeden yapılmış olmalıdır. Hayvansal kaynaklı bir malzemeden yapılmış olan torba, korku ve stres enerjisi taşıyacaktır.
Pandül Elde Nasıl Tutulmalıdır?
Pandül elde, başparmak ile işaret parmağı arasına sıkıştırılarak kullanılır. Eğer pandülünüzün zincir kısmının ucunda halka varsa, onu işaret parmağınıza geçirebilirsiniz. Böylece eliniz, kolunuz titremeden, pandülü sabitlemeniz daha kolay olacaktır.
Pandül Ne İşe Yarar? Kullanım Alanları Nelerdir?
1. Çakranın Dengede Olup Olmadığını Tespit Etmek ve Dengelemek
Herhangi bir çakramızda tıkanıklık olup olmadığını anlamanın basit yöntemlerinden biri pandül (sarkaç) kullanımıdır.
Önce taç çakramızdan başlayarak, pandülümüzü doğru bir şekilde yukarıdan tutup, sırasıyla, üçüncü göz, boğaz, kalp, mide, karın ve kök çakramızın hizasına getirip 5'er dakika bekleyelim. Çakralar üzerinde pandülün hareketleri ne hızda ve ne yöne doğru gerçekleşiyor?
Eğer pandülümüz orta şiddette saat yönünde, sağa doğru, dairesel hareketler çiziyorsa, o çakramız dengededir.
Eğer sola doğru dairesel hareketler çiziyorsa ya da tamamen hareketsizse dengede değildir, bu çakra üstünde frekans dengeleme çalışmaları yapmak gerekir.
2. Hastalıkları Tespit Etmek
Enerji istasyonlarımız olan çakralarımızın döngüsündeki sorunlar hastalıklara yol açar.
Bedenimizin çeşitli bölgelerinde pandül çalışması yaparak enerji blokajlarını, dengesizlikleri, dolayısıyla hastalıkları tespit etmemiz mümkün olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witchcraft, Cadılık Ve Büyü
SpiritualMerhaba ✨ Wicca ve cadılık hakkında hem internette hem de wattpadte çok saçma bilgiler olduğunu fark ettim o yüzden size bir yol olsun diye böyle bir kitaba başlıyorum :) •lütfen oy vermeyi unutmayın ki bu içerik daha fazla kişiye ulaşsın :)