tarot #2 - büyük akrana✨

590 11 0
                                    


Tarot kartları büyük arkananın 0 numaralı Deli (Joker) kartıyla başlar ve Dünya kartı ile son bulur. Büyük arkana büyük sırlar anlamına gelir ve Deli ile beraber toplam 22 karttan oluşmaktadır. Büyük arkana kartları açılımda Küçük Arkana kartlarından daha güçlü etkide bulunurlar ve sundukları bilgi daha etkili ve ağırdır. Bazı büyük arkana kartlarının etkisi o kadar büyüktür ki Küçük Arkana kartlarının anlamını hafifletebilecek ya da yok edebilecek kadar etkili olabilirler. Örneğin büyük arkanada Güneş kartı o kadar pozitif ve parlak bir karttır ki bir açılımda belirmiş ise bütün siyah renkli kartların etkisini yok edebilir ve yorum daha pozitif yapılmalıdır.

​# 0 - Deli
Deli Tarot destesindeki ilk karttır ve en savunmasız olanıdır. Yaşamın iniş çıkışlarını henüz yaşamamış, onu yaşamın zorluklarının büyüklüğünden ve sahip olduğu güç ve potansiyelden habersiz bırakmıştır. Deli bir Tarot okumasında geldiğinde, onun açık, istekli enerjisini üstlenmeye ve önünüzdeki her şeyi endişelenmeden kucaklamaya teşvik edilirsiniz.

# 1 - Büyücü
Büyücü kartı, eşsiz bir varlık olduğunuzu ve başkalarının sahip olmadığı birçok yeteneğe sahip olduğunuzu hatırlatır. Bu beceriler sizi diğerlerinden ayırır ve yeni projelere başlamanıza veya zorlukların üstesinden gelmenize yardımcı olabilir. Büyücü kartı, Tarot okumanızda ortaya çıktığında, beklemenize gerek olmadığını hatırlatır - ilerlemek için ihtiyacınız olan her şeyi zaten yakalarsınız ve yapmak istediğiniz şeyi başarırsınız.

# 2 - Azize
Tüm Tarot destesindeki en sezgisel  kart olan Azize, bir farkındalık ve bilinçaltı kartıdır. Bu kart sizi iç sesinizi dinlemeye ve içgüdülerinizi takip etmeye teşvik eder. Zihniniz düşündüğünüzden çok daha fazlasını bilir ve Azize bu kavramı somutlaştırır. Bu kart Tarot okumanızda ortaya çıktığında, dış dünyada cevap aramayı bırakın ve bunun yerine aradığınız rehberlik için içinize dönün.

# 3 - İmparatoriçe
İmparatoriçe, Tarot'taki en kadınsı karttır; Şefkat, güzellik ve sevgiye büyük ölçüde teşvik eder. O, Tabiat Ana ile derinden bağlantılıdır ve etrafınızdaki doğal dünyanın enerjisini emdiğinizde etkisi güçlüdür.

# 4 - İmparator
İmparator, bir liderlik ve güç kartıdır. Bu statüyü elde etmek için birçok deneyimden geçmiş yetkili bir güçtür. Yapıyı ve sağlamlığı temsil ediyor ve sizin de kendi yaşamınız üzerinde muazzam miktarda güce sahip olduğunuzu hatırlatıyor.

# 5 - Aziz
Aziz, göklerden gelen bir elçi gibidir. Maneviyat ve rehberlik konusunda deneyimlidir ve görevi bu dersleri burada gerçek dünyada bize indirmektir. Aziz, Tarot okumanızda ortaya çıktığında, sizi kurallara uymaya  ve mevcut durumunuzla ilgili manevi bir bakış açısı bulmaya teşvik edilir.

# 6 - Aşıklar
Aşıklar kartının hayatınızdaki yakın ilişkileri temsil etmesi şaşırtıcı değil. Tarot okumanızda karşımıza çıkarsa, aşk hayatınızın fazladan odaklanmaya ve ilgiye ihtiyacı vardır. Ancak bu, değerleriniz ve kararlarınız hakkında bir karttır. Aşıklar bir dönüm noktasındayken ortaya çıkabilir ve seçimlerinizin tüm olası sonuçlarını düşünmeniz gerekir.

# 7 - Savaş Arabası
Savaş Arabası kartı doğal güdünüz ile kararlılığınıza bağlıdır ve yaklaşan bir zaferi gösterebilir. Bu kart size en büyük başarılarınızın sınırlı düşünceyle  gelmeyeceğini hatırlatır - zihninizin bilgisiyle kalbinizin ve ruhunuzun bilgisini birleştirdiğinizde durdurulamaz bir güç olursunuz.

# 8 - Güç
Tarot destesindeki en bariz şekilde adlandırılan kartlardan biri olan Güç, kesinlikle güçle ilgili bir karttır - ancak fiziksel güçle ilgili değildir. Güç kartı, kalbinizin metanetini, cesaret seviyenizi ve hayatın size sunduğu her şeye dayanma yeteneğinizi temsil eder. Tarot okumanızda bu kart ortaya çıkarsa, karşılaştığınız her şeyi kaldırabilecek kadar güçlü olduğunuzu hatırlatırsınız.

Witchcraft, Cadılık Ve BüyüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin