tarota giriş✨

1.7K 48 6
                                    

Tarot bir fal çeşidi değil, bilinçaltı okuma sanatıdır. Bu nedenle kesin ve doğru bilgiler verir.

Dünyada Tarot Reading( tarot okuması) olarak geçen tarot yorumu dilimize her nasılsa Tarot falı olarak çevrilmiş ve öyle kullanılagelmiştir. Gerçek bir yorumcu kartların tercümanıdır, bilici bir medyum değildir.

Tarot Hakkında Bilmeniz Gerekenler:

•Tarot Falı, gerçek bir hikayeler bütünüdür ve tek kart seçip geleceğe dair fikir edineyim gibi bir lüksünüz yoktur. Bu hikayeler bütününde tek kart sizlere herhangi bir şekilde doğru bilgi vermeyecektir ve zaten tarot falı da bu şekilde bakılmaz.

•Tarot falında en gizemli nokta ise kalan son karttır. Buradaki ilginç bir detayı da sizinle paylaşmak istiyoruz. Fal baktıran kişi eğer isterse bu kartı açtırmayabilir çünkü son kart kehanet kartı olarak tanımlanıyor ve karşınıza olumsuz şeyler de çıkabiliyor. Son kart elbette tüm falı etkilemez ancak bu sürecin en değerli ve en heyecanlı anlarından bir tanesi olarak lanse ediliyor ve bu şekilde kabul ediliyor.

•Tarot Falı bildiğiniz gibi belli başlı kartlar aracılığı ile bakılıyor. Fal baktıran kişinin kartlara dokunmasında herhangi bir sakınca yoktur ve tam aksine bazı falcılar bunun çok daha doğru olacağını ifade ediyor. Karşılıklı bir enerji alış verişi ve geçişi durumu söz konusudur ve kartlara dokunduğunuz takdirde bu süreç daha etkili ve kusursuz olacaktır.
Kartları iyi bilmek ve semboller hakkında da detaylı bir şekilde fikir sahibi olmak gerekiyor. Tarot Falı, hislerin yoğun bir şekilde ortaya konulduğu ve yorumlandığı fal türlerinden bir tanesidir. Sezgi ve imajinasyon, en önemli iki detay olarak karşımıza çıkıyor ve tarot falı bakacak olan kişinin de bu konuda tecrübe sahibi olması gerekiyor.

•Tarot Falını ilgi çekici ve gizemli hale getiren bir diğer detay ise mistik yan elementlerden yardım alabiliyor olmanızdır. Bazılarınıza bu durum saçma ya da mantıksız gelebilir ancak Tarot Falının böyle bir gücü var ve profesyonel falcılar da bunu kabul etmiş durumda. Masa örtüsünün rengi, mumlar, aydınlatma ve fal baktıran kişinin değerli bir eşyası da yine fal bakma eylemi esnasında yardım alınabilecek unsurlardan bir tanesidir. Bu tür detaylar sıranda bir insan için önemsiz gibi görünse de Tarot Falı bakan ve baktıran kişiler için büyük anlam ve önem taşıyor. Bu eşyalardan yardım almak ve falı bu eşyalara göre yönlendirmek de kimi zaman mümkün olacaktır.

Tarot falını öğrenmek için bir tarot destenizin olması şarttır. Çeşitli tarot desteleri vardır. Benim size önerim Klasik tarot destesi ile başlayın. Kartların anlamlarını öğrenmek için zorlamayın. Tarot kartı anlamları hem internette hemde deste ile gelen kitapta gayet detaylı şekilde verilir. Tarot öğrenmek zaman alır. Ama desteği aldığınızda açılımları anında uygulayabilir ve ilk falınıza kendiniz bakabilirsiniz.

Tarotu yorumlamak ilk zaman biraz zaman alsa da gerçekten zor değildir. Onun için tek kart çekerek dileklerinize sorular sorabilir veya genel açılımlar yapabilirsiniz. Keltik çaprazda her kartın konumsal değeri farklıdır. Kartların ters anlamlarını kullanmayabilirsiniz. Ters çıkan kartları düzelterek düz anlamlarını kullanabilirsiniz. Bu ilk zaman kafanızı karışmaktan kurtarır. Tarot iç dünyanızda size rehberlik eder ve size harika bir eğlence ve rehberlik sunar.

Tarot Falı Bakarken Dikkat Etmeniz ve Yapmanız Gereken 7 Şey:

#1 Kesinlikle sol el ile çekmeniz gerekir. Sol el beynin yaratıcı bölümüne bağlıdır.

#2 Başkalarının sizin tarot kartlarınızı karıştırmasına veya bakmasına izin vermeyin.

#4 Tarota özel ipek veya güzel bir örtü almayı unutmayın.

#5 Tarota her gün değil gerektiği zamanlar başvurun. Eğlence için değil rehberlik için bakın.

#6 Tarot yan değil dikey karıştırılır ve yüzü size dönük olmalıdır kartların karıştırırken.

#7 Kartları düzgün bir şekilde yayarak açın ve sonra seçim yapın desteği yaymadan seçim yapmayın.

Witchcraft, Cadılık Ve BüyüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin