tütsüler✨

954 20 0
                                    


Tütsü Faydaları
•Tütsüler enfes kokuları ile birlikte etkili bir sakinleştirici ve rahatlama sunmaktadırlar.
•Tütsü kullanılan ortamda negatif enerji çok kısa süreler içerisinde dağılır ve yerini hem kişiler hem de nesneler nezdinde olumlu kokulara bırakır
•Tütsülerle negatif enerjiyi yok etmek için her şeyi temizleyebilirsiniz (doğal taşlar,defterler,kartlar vs)
•Tütsüler  meditasyon ve yoga gibi seanslarda daha kolay bir şekilde odaklanma sunarlar.
•Tütsülerde kullanılan içerikler organik oldukları için tamamen insan sağlığı için zararsız özellikler taşırlar.
•Ortama daha egzotik ve otantik bir hava katarlar.
•Kullanımları pratik ve zahmetsizdir.
•Günün mutsuzluklarından ve yorgunluğundan kurtulmak isteyen günümüz insanına müthiş bir imkân sunarak, daha mutlu ve huzurlu bir ruh haline girmesine neden olurlar.
•Özel tütsü çeşitlerinin afrodizyak ya da solunum yolları gibi çeşitli alanlarda etkileri bulunmaktadır.

Tütsü çeşitleri
•Çubuk tütsüler, (her yerde satılan normal tütsüler)
•Konik tütsüler,
•Ağaç tütsüler, (palo santo)
•Bitki tütsüler, (adaçayı,lavanta)
•Geri akışlı tütsüler,

Çubuk Tütsüler
Çubuk tütsüler yaygın olarak "stick" olarak da adlandırılırlar ve pratik oluşları nedeniyle pek çok kimse tarafından tercih edilirler. İnce bir çubuk oldukları için bu isimle anılırlar ve genelde yaygın olarak kullanılan tütsü çeşidini oluştururlar. Çubuk tütsülerin kullanımı için iki bin yıl öncesine kadar kayıtlar bulunmaktadır. İnce bir çubuğun etrafına el yöntemi ile yapılan tütsüden oluşan bu yapıdaki tütsüler hem geleneksel olarak hem de günümüz imkânları ile pek çok koku ve notadan oluşmaktadır.

 İnce bir çubuğun etrafına el yöntemi ile yapılan tütsüden oluşan bu yapıdaki tütsüler hem geleneksel olarak hem de günümüz imkânları ile pek çok koku ve notadan oluşmaktadır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Konik Tütsü
Konik tütsüler, daha yoğun koku isteyenler tarafından tercih edilmektedir. Yapıları çubuk tütsülerden bir hayli farklılık gösterir, görünürde küçük bir tepeyi ya da piramidi andırmaktadır. Konik tütsüler kullanım sırasında ilk başlarda çok fazla koku çıkarmazlar ancak sonlara doğru yoğun bir şekilde kokuyu ortama yayarak, kullanıcının notalardan daha özel bir şekilde yararlanmasını sağlarlar.

 Konik tütsüler kullanım sırasında ilk başlarda çok fazla koku çıkarmazlar ancak sonlara doğru yoğun bir şekilde kokuyu ortama yayarak, kullanıcının notalardan daha özel bir şekilde yararlanmasını sağlarlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ağaç Tütsüsü
Ağaç tütsü çeşitleri ve faydaları üç özel ağaç tütsü üzerinden irdelenmelidir. Ağaç tütsüler, genel itibariyle diğer tütsülere göre biraz farklılık gösterirler çünkü doğrudan ağacın kendisini içerirler. Çok eski zamanlardan beri kullanılan ve belki de en eski tütsü çeşitleri olan ağaç tütsüler pek çok kültürde kutsal sayılıp şifalı özellikleri bakımından saygı görürler.

 Çok eski zamanlardan beri kullanılan ve belki de en eski tütsü çeşitleri olan ağaç tütsüler pek çok kültürde kutsal sayılıp şifalı özellikleri bakımından saygı görürler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bitki Tütsüler
Çok eski zamanlarda, özellikle Antik Yunan'da bitki tütsülerin kullanıldığı görülmektedir. Bitki tütsüler genel yapıları itibariyle, koku ve tütsü özellikleri taşıyan bitkilerden oluşmaktadır. Bu tütsülerin en sık tercih edileni ise adaçayı tütsü olmaktadır. Adaçayı tütsü, bilinen en eski bitki tütsü çeşididir. Yumuşak, rahat ve naif kokusu ile birlikte kullanılmaya başlanılmasından çok kısa süreler içerisinde ortama özel bir hava katar. Olumsuz enerjiyi giderir ve özellikle boğaz ile solunum yollarında olan rahatsızlıkları gidermeye yardımcı olur. Kokusu etrafı rahatsız etmez ve tam aksine herkesin seveceği notalardan oluşmaktadır. Güçlü bir yatıştırıcı olduğu için günlük kullanımlar için uygundur. Özellikle uyku sorunları yaşayanlar da uyku öncesinde adaçayı bitki tütsüyü kullanmaları ile çok daha rahat şekilde uyuyabilmektedir. Diğer taraftan ise adaçayı tütsü, meditasyon gibi uygulamalar için de rahatlama sağlayarak dikkatin vücut üzerinde toplanmasına özel bir yardım sunarlar. Adaçayı tütsünün kullanımı da kolay olduğu için herhangi bir ek çaba gerektirmeden kullanılmaktadır.

Geri Akışlı Tütsü ÇeşitleriGeri akışlı tütsüler görünüş itibariyle konik tütsülere benzemektedir ancak en büyük özellikleri kullanım sırasında özel kokularını yukarıya doğru değil aşağıya doğru vermeleridir, bu yüzden tütsüler için geri akışlı tüt...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geri Akışlı Tütsü Çeşitleri
Geri akışlı tütsüler görünüş itibariyle konik tütsülere benzemektedir ancak en büyük özellikleri kullanım sırasında özel kokularını yukarıya doğru değil aşağıya doğru vermeleridir, bu yüzden tütsüler için geri akışlı tütsü ifadesi kullanılmaktadır. Konik tütsüler ile aynı koku özelliklerine sahip olmalarının yanında geri akışlı tütsüler için özel olarak üretilmiş tütsülüklerde kullanıldıklarında son derece etkileyici bir görüntü oluşturmakta ve adeta doğadan bir parçayı kullanılan alana getirmektedirler.

 Konik tütsüler ile aynı koku özelliklerine sahip olmalarının yanında geri akışlı tütsüler için özel olarak üretilmiş tütsülüklerde kullanıldıklarında son derece etkileyici bir görüntü oluşturmakta ve adeta doğadan bir parçayı kullanılan alana get...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Witchcraft, Cadılık Ve BüyüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin