Normalde bu hesap bana ait değil
Kardeşime ait fakat o sadece okuma yaptığı için ikimiz kullanıyoruz.Ben şahsen Taekook shiplediğim
İçin kitap yazmaya karar verdim. 🤷♀️Zaten kitap sevilmezse veya hoşuma gitmezse silmeyi düşünüyorum. Bu yüzden hatalarımı söylemekten çekinmeyin lütfen. 💜😘
Gözlerimle hala etrafı gözetlerken; nefes düzenimi oturtmaya çalışıyordum. Gözlerim çevremde bir şey görmese bile hissetmiştim bir kere.
Birisi sanki nefesini hissetmem için boynuma üflemişti. Bu ne kadar olanaksız gelse bile başıma gelmişti işte.Bir kaç soluklanmadan sonra nefes düzenimi oturtmuştum. Temkinli bir şekilde sırtımı; yavaşça yasladığım duvardan bir kuş tüyü misali çekmiştim. Adımlarımı sanki sadece bir halatın üstünde yürüyormuş gibi ilerletiyordum. Nefeslerim ne kadar düzenlenmiş olsa bile kalbim hala yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.
Etrafı iyice inceleyip bir şey olmadığına dair kendimi inandırdığımda ; hemen tezgaha bıraktığım bardağa koşup gözlerimi kapatıp suyun geri kalanını bitirdim. Bu kadar heyecan bile damağımı kurutmama yetmişti.
Boş bardağı aldığım yere tekrardan koyup temkinli adımlarla odamın yolunu tutmuştum. Odama girince kapımı sanki biri beni takip ediyormuşcasına hemen kapatıp gözlerim kapalı bir şekilde sırtımı kapıya yasladım.
Belki birkaç saniye belki de birkaç dakika orada durduktan sonra gözlerimi açıp sırtımı yavaşça yaslandığım kapıdan çektim.
Fazla heyecana gelemiyordum. Mesela 3 metre bile koştuğumda nefessiz kalıyor gibi olurdum. Bu konuda kendime çok dikkat ediyordum.Yatağa uzanıp, belime kadar uzanan yorganın boynuma kadar uzanmasını sağladım. Hâlâ korkum varken bile kendimi bir şeyin olmadığına inandırmaya çalışıyordum. Gerçi bunda başarılı olduğum söylenemezdi.
Sadece kendimi kandırıyordum..Genelde uykuya dalmam uzun sürer, resmen uyumak için can çekişirdim. Tabiki bu kısma kitap okuyupta uyuduğum zamanlar dahil değil. Kitap gözlerimi ağrıtıyor ve dolaylı yoldan bunu geçirmek için ise gözlerini dinlendirmemden yani uyumamdan geçiyor. Fakat nedense şu an 346 sayfalık kitabı 3 saatte bitirmeme rağmen gözüme uyku girmiyordu. Tabiki bunun bir diğer sebebi az önce kalbimin vücudumdan çıkmasına sebep olacak derecede heyecanlı bir olay yaşamamdan da geçiyordu.
Şu an ise tek yapmam gereken sakince gözlerimi kapatıp uyumaktı.
.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost ↣ Taekook
Fanfiction"Sen benim ölünceye dek yaşamak istediğim evimsin, güzelim" -Mini Fic 🎖 Ghost #7 🎖 İdol #72 -İlk hikayem olduğu için fazla hatalarım var ona göre yorum yapınız lütfen.