OY BEKLİYORUM YORUM BEKLİYORUM GELMİYO GELMİYO 🧚♀️
Esmer olan beyaz tenlinin söyledikleriyle; yanakları kızarmış ama yapacağından da geri kalmamıştı. Beyaz tenlinin amacının, kendisini utandırmak olduğunu biliyordu bu yüzden dediklerini umursamadan kırmızı dolgun dudaklarını karşısındaki pembe dudaklara bastırmıştı. Herhangi bir tepki vermiyordu ikiside, sadece özlemişlerdi. Dudakları, dudaklarını özlemişti.
Dudakları yavaş yavaş hareket etmeye başlamıştı. Beyaz tenli eski zamanlar için, o güzel dudakları kendi dudaklarından mahrum bıraktığı için kendisine içten içe kızıyordu.
Dudakları dans edermiş gibi iç içe girmiş, birbirlerini doyumsuzmuş gibi öpüyorlardı. İkiside birbirlerinin dudaklarına öyle kapılmışlardı ki; kendi dillerini de farkettirmeden bu işe ortak etmişlerdi.
Esmer olanın dili, beyaz tenlinin pütürtülü diline deyince; ağzından bir inleme çıkmasını, vücudunun bir titreme geçirmesine engel olamamıştı.
Beyaz tenli ise; dudaklarını esmerden biraz ayırıp ortaya ufak bir kıkırtı bırakmıştı. Bu kıkırtı esmer olanın kaşlarını çatmasına da neden olmuştu."Çok mu özledin beni?"
Esmer duyduklarıyla çatılan kaşlarını düzeltmiş; beyaz tenlinin dudaklarına bir öpücük daha bıraktıktan sonra, sorusuna cevap vermişti.
"Çok."
Beyaz tenli kıkırtısını sonlandırıp, esmere ufak bir tebessümle bakmaya başladı.
"Özlemini sadece; sarılarak, öperek geçirirsin sanıyordum."
Esmer olan; kırmızı dudaklarının arasından, odaya bir kıkırtı çıkarmıştı.
"Bilmem, ne yapacağım; keyfime göre değişir."
Beyaz tenli; esmerin söylediklerinden sonra harekete geçti
"Hm.. Şahsen sevgilimin; keyfinin ne kadar ileri gidebileceğini görmek isterdim.."
Beyaz tenli bu söyledileriyle esmeri hırslandırmış, bir anda dudaklarına yapışmasına neden olmuştu. Beyaz tenli dudaklarının üzerinde onu öpmeye çalışan esmere izin vermek amacıyla başta olduğu gibi tekrardan, ağzını aralamış, aynı anda ise öpüşmeye dillerini de dahil etmişti.
Gelen ani dillerle ikisi de aynı anda inlemiş; dudaklarını bir kördüğüm bağlar gibi iyice birbirlerine geçirmişlerdi.Esmer olan; beyaz tenlinin çenesinde olan ellerini boynuna sarmış onu kendisine daha fazla çekmişti. Beyaz tenli ise onun bu hareketiyle; boşta duran ellerini; kalın baldırlarında oturan esmerin ince beline sarmıştı. İkiside sanki birbirini sürekli hissetmek ister gibi kendilerini, birbirlerine bastırıp duruyorlardı.
Beyaz tenli olan, anın büyüsüne kapılmış içi sıcaktan fokur fokur kaynarken, yavaş hareketlerle; kucağında oturan esmerin üstündeki; sabah üşümemek için giydiği hırkayı çıkarmış, zemindeki halının üzerine fırlatmıştı. Esmer ise üstünden giden hırkanın nasıl çıktığını bile umursamadan; beyaz tenlinin dudaklarına dişlerini geçirmiş; bir elini beyaz tenlinin boynundan bastırıp kendisine çekerken, diğer eliylede beyaz tenlinin üstüne giymiş olduğu; gömleğin düğmelerini yavaş yavaş açmaya koyulmuştu.
Beyaz tenli ise dudaklarında hissettiği, esmerin dişleriyle ortaya yüksek bir inleme bırakmış; transtan çıkmışcasına esmeri belinden tutup ikisinin yerlerini değiştirmiş; esmerin sırtını yatağa deydirmişti. Esmer olan bu ani hareketle ağzından ağlamaklı bir ses çıkarıp, dudaklarını; beyaz tenlinin dudaklarından ayırmış, aldığı sık nefesler arasında bir soru sormuştu.
"Nazik olmayacak mısın?"
Beyaz tenli sorulan soruya karşı; esmerin o güzel boynuna derin bir öpücük bahşedip, cevap vermişti.
"Nazik olmayacağım, fakat canını da yakmayacağım."
Esmer tenli duyduklarıyla gülümsemiş; beyaz tenli ise onu gülüşünden, dudağından öpmüştü.
"Asıl, sen emin misin öğle vakti bu olacaklara?"
Esmer duyduklarıyla başını aşağı yukarı evet dercesine sallamış, beyaz tenlinin dudağına bir öpücük kondurup konuşmaya başlamıştı.
"Sadece seni çok özledim, bunun ne gibi sonuçlar doğuracağını bilmesemde, bugün seni hissetmek istiyorum."
Beyaz tenli, esmerin gözlerine bakarken aldığı derin nefesleri sertçe geri bırakmış ve konuşmuştu.
"Kötü sonuçlar doğurmayacak güzelim fakat; küçükken korktuğun şeylerden birine dönüşeceksin.."
Esmer; beyaz tenlinin söyledikleriyle kaşlarını çatmış; konuşmaya başlamıştı.
"Küçükken korktuğum...?"
Beyaz tenli altında yatan sevdiği adamın anlına bir öpücük kondurup; dudaklarını esmerin kulağına deydirecek kadar yanaştırmıştı.
"Sende benim gibi hayalete dönüşecek, benim kanımı taşıyacaksın."
EHEHEHEHEHEHEH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost ↣ Taekook
Fanfiction"Sen benim ölünceye dek yaşamak istediğim evimsin, güzelim" -Mini Fic 🎖 Ghost #7 🎖 İdol #72 -İlk hikayem olduğu için fazla hatalarım var ona göre yorum yapınız lütfen.