Minęły dwa tygodnie od tego incydentu, a ja nie widziałam przez ten czas żadnego chłopaków oprócz Tooru. Nawet Kageyama zostawił mnie w tej całej sprawie. Mój jedyny do pory jak poznałam Oikawę.
Dziś również nie miałam humoru. Jak przez ostatni czas. Tata Kotarou pojechał na jakieś mecze, nie wiem nie interesowało mnie to już. Chciałam tylko spotkać Kuroo i przytulić go z całych sił. Idąc szarą uliczką nie zauważyłam, menela, nie to nie menel, mężczyzna, który nie wyglądał aż tak biednie. Dłonie mężczyzny zatrzymały się na moich pośladkach. Krzyczałam, ale na nic w takim miejscu nic nie słychać. Mężczyzna pozwalał sobie na za dużo, nawet wziął moją komórkę i przysunął do ściany.
-Proszę.. przestań!
Mężczyzna nawet nie odpowiedział, był zafascynowany moim ciałem w szkolnym mundurku.
-prosze...-powiedziałam już zrezygnowanym głosem.
Zamknęłam oczy, żeby nie widzieć co się dzieje,jednak szybko je otworzyłam kiedy usłyszałam głos Kuroo. Trzepnął mężczyznę tak bardzo, że zemdlał. Ja półrozebrana stałąm przed nim. Nie wiedziałam czy się na niego rzucić, bo uratował mnie, czy olać go jak on przez te 2 tygodnie mnie. Nie musiałam wymyślać.
-Jesteś roztrzęsiona, wszystko w porząku?- spytał zatroskany.
-Nie wiem, zimno mi...I dziękuję, gdyby nie ty...Ja nie chce wiedzieć do czego by doszło.
-Słyszałem krzyk, bo byłem niedaleko więc postanowiłem sprawdzić co się dzieje, jak zauważyłem Ciebie, to mi serce stanęło, zabiłbym typa.
-Mhmm..ale dlaczego mnie unikałeś w szkole? Coś się stało?
-Ja, musiałem sobie wszystko poukładać, swoje myśli iw ogóle wszystko i wiem już, że bez ciebie żyć nie mogę, Lii-chan, od naszego pierwszego spotkania coś poczułem między nami...
-a co z Miką?
-zerwałem z nią, jak to przyjęła nie wiem, ale nie interesuje mnie już ona, tylko ty się liczysz-klęknął-. A więc, Lii-chan czy chciałabyś zostać moją dziewczyną?
-Ja...uhmm...-nie musiałam się zastanawiać.- TAK!
Chłopak chwycil mnie i przytulił. Byłam w tamtym momencie najszczęśliwszą dziewczyną na świecie.
CZYTASZ
Prawdziwe Oblicze [Haikyuu x OC]
FanficHistoria opowiada o dziewczynie Lii Bokuto, córki Kotaro i Keijiego. Dziewczyna zaczyna rok w nowym liceum. Przypadkiem natrafia na swojego starego przyjaciela, który szybko ją zostawia. W czasie poznaje Sune Rintarou, który nie do końca jest szczer...