Oscar
Las cheile mașini valetului pentru a o duce în parcarea privată și mă îndrept spre recepție, conștient că tatăl meu m-a chemat cu cel puțin jumătate de oră mai târziu față de momentul în care au venit ei. Dacă e o întâlnire în familie, trebuie să presupun că își va face apariția și amanții lor, împreună cu prietenii de familie, două femei enervante, ce am impresia că au mereu un morcov înfipt în cur, și doi bărbați plini de ei și având impresia că scula lor e centrul pământului, iar de copii acestora nici nu vreau să aduc vorba.
-Numele? mă întreabă majordomul plictisit, dar destul de cumsecade, reușind să ascundă cu ușurință privirea plină de dezinteres în spatele unor ochelari pătrați.
Nu știu dacă are nevoie de ochelarii ăia sau sunt parte din uniforma lui de lucru, formată dintr-un costum în trei piese. Arunc o privire rapidă în restaurantul preferat al tatei, dar și cel mai costisitor, ce impune până și reguli de vestimentație și îi observ rapid.
-Oscar O'Brien, spun mai plictisit ca niciodată, dar totuși sigur pe mine.
Bărbatul își trece privirea și degetul peste pagina cărții groase ce o are în față, iar când îmi găsește numele se oprește, ridicând privirea și zâmbind politicos.
-Urmați-mă, vă rog!
Îl urmez fără tragere de inimă până la masa unde se aflau părinții mei și restul celor mai importanți oameni din lumea de afaceri, dar nici unul nu ar merita acea funcție la cât de bătuți în cap și plini de sine sunt. Masa rezervată se află lângă peretele mare de sticlă, ce are o priveliște mirifică a lacului și a construcției uriașe ce se află fix în mijlocul lui, un fel de extindere a localului acesta ce acum e închis pentru renovare.
Când ajung la masă, zâmbesc fermecător și mă prefac a fi fericit să mă aflu în compania lor, chiar aș prefera mai degrabă să fiu din nou martor la unele dintre discursurile despre orientări sexuale și misterele vieții ținute de Adda. Mă îndrept spre mama și o sărut pe ambii obrajii, apoi dau mâna cu tata și restul bărbaților, chiar și cu amantul mamei ce e cu doar trei ani mai mare ca mine. Celorlalte femei le arunc doar un zâmbet cuceritor și primesc înapoi zâmbete slinoase și pline de poftă, mai ales din partea amantei tatei, ce e de o vârstă cu mine. Când o privesc mi se face instant rău, dar reușesc cu succes să îmi mențin zâmbetul pe buze.
Mă așez pe singurul loc liber, în stânga mea avândul pe James, până acum un an când a plecat la școala militară era doar un țânc ce credea că poate scăpa cu un teanc de bani îndesați în buzunarul cui trebuie, dar când s-a întors, m-a surprins schimbarea sa de atitudine și gândire, nu sunt apropiat de el, dar gândim la fel când vine vorba de afaceri. În dreapta mea se afla Deniz, un bun prieten, mai mic cu patru ani, dar totuși priceput în arta afacerilor și pentru cineva crescut în puf și înconjurat de bani, nu e arogant și nici nu își ține nasul pe sus. O salut scurt din cap, cu un zâmbet sincer de data asta pe sora lui, Emma, o fostă colegă de liceu și o bună prietenă de asemenea, cu ei trei prin jur, întâlnirile de genul ăsta trec relativ lejer pentru mine.
-Îmi cer scuze pentru întârziere, spun și îl privesc pe furiș pe tata, ce nu părea să mă bage în seamă, fiind ocupat cu noua sa iubită.
La cât de des le schimbă și la cât de des trec eu pe acasă nici nu mă mai obosesc să le rețin numele, nici măcar pentru a părea politicos.
-Nu e nici o problemă, încă nu au adus mâncarea. Ai ajuns la momentul potrivit, răspunde mama, doar pentru a trece peste un moment jenant.
CITEȘTI
Feelings and Succession
RomanceOscar conduce cele două firme ale părinților săi sub stricta lor supraveghere, iar când un proiect îi amenință cu falimentul acesta e obligat să acționeze diferit de cum ar face-o el vreodată. Astfel ajunge să îl întâlnească pe Carlos, de care se în...