Op de vlucht
"Wat voor beest het ook is, het wilt niet weg gaan!?" Riep tamara angstig.
Ik zette een stap achteruit. Grrr het beest gromde. Ik draaide me om, en liep naar de voordeur, het paleis in.
Clara en de andere stonden terug bij elkaar. "En?" Zei clara. "Nee, we hebben haar niet gevonden," Zei luna. Ah waar zit ze toch? Vraagde clara zich af....
...."huh? Ineens hoorde ze een deur hard dicht klappen. "Wat was dat?" Vroeg stella. "Dat was de voordeur?" Zei luna. "Misschien tamara!?" Riep palmo. Ze rende er allemaal heen.
Tamara rende de gangen in. .....
Even later kwamen ze elkaar tegen moet aan. Tamara! Eindelijk vinden we je! Zei clara. Luna zach aan Tamara haar gezicht dat er iets is. "Tamara? Alles goed?" Vroeg luna. Huh? "Wat is er zus?" Vroeg clara. "Het is niks, ik zach gewoon iets." ...... "weet je zeker dat het gaat?" Vroeg palmo. "Ja het lijkt wel of je een spook gezien hebt?" Zei stella.
"Maar nu iets anders, waar was je?" Vroeg clara. "Ik was buiten op de schommel?" Zei tamara verwart. "Ah waarom dach ik daar niet eerder aan?" Tamara loop je met ons mee?" Vroeg luna. Oke dan," En ze liep met de andere mee.
Ze kwamen in de grote zaal. "Oh" tamara zach een grote taart staan, maar keek niet blij. "Tamara wat is er? Ben je niet blij?" Vroeg clara. Snap je het dan niet!? Weet je echt niet waarom!? Wil je het echt weten!??" Riep tamara uit. Iedereen schrok van tamara's plotse schreeuw. "Ja?" Zei clara verwart. "Onze ouders zijn er niet!" En.....en meschien zijn ze dan dood!!" Riep ze. "Oh." iedereen keek bang naar clara, Behalve tamara, Zei keek boos. Clara keek met grote ogen, en er kwamen steeds meer tranen uit. "Hoe durf je dat te denken!" Riep clara, en rende weg naar haar kamer. Tamara rende ook weg, naar buiten. De andere keken droevig.
Tamara rende en rende. Maar stopte ineens, ze zach de gele ogen weer in de struiken zitten. Ze is zo droevig vanbinnen, dat ze de andere kant, het bos in loopt. Opeens begon het te sneeuwen. .......... Ze bleef maar steeds verder rennen in het bos. ..........Ze hoorde ineens achter haar een takje op de grond kraken. Ze stopte en keek achter zich, maar zach niks. En liep sneller. Ze zach eindelijk een opening, maar geen licht. Het waren grote hogen struiken. Ze twijfelde om er doorheen te gaan. Grrrr. Maar opeens hoorde ze het gegrom weer van de wezen met de gele ogen. Ze wert bang en ging er toch doorheen. Ze wist niet waar ze heen moest, sommige wegen waren doodlopend. "Volgens mij ben ik in een doolhof?!" Maar hoe raak ik er nu uit!?" Ik ben al veel te ver gelopen, Zigzag langs de struiken.
Ik bleef maar steeds verder verdwaald lopen.
De dag wert steeds meer donkerder. En het wert nacht, de grote volle maan scheen in de lucht. Ik zit al uren in deze doolhof, en word achtervolgd door de vreemde wezen met gele ogen.
Opeens zie ik een struik die niet recht is? Maar rond, In een vorm van een hart. Er zat een opening in het hart. En Ik liep er in. Mijn ogen werden groot van blijheid, en mijn mond viel open. Ik zach binnen in het hart allemaal witten rozen op de hartstruik. Met een tafel en twee stoelen van ijs."Dit moet wel het midden van de doolhof zijn." Ik ging zitten op de stoel. .............Huh!? Ineens kwamen er allemaal sneeuwvlokjes rond mijn hele lichaam. Mijn jurk kreeg wit erbij, en de parels veranderde in witte rozen, en een tiara met witte roos opzij op mijn hoofd. (Alles als de voorkant foto van het verhaal) "wat? Hoe komt dit?!" Zei ik geschrokken. "This wel super mooi, Zei ik blij." Maar ik heb geen idee waarom dit gebeurd!?"
Ik stond recht, maar mijn kleed bleef zo. Ik liep naar de struik met de witte rozen, en ik raakte het aan. ...... maar opeens veranderde de hele groene struik in ijs. En zo veranderde de hele doolhof in ijs. "Oh nee! wat heb ik nu gedaan!?" Ik kon mijn ogen niet geloven. Ik moet hier snel weg, voordat ik hier dood bevries, dacht ik in me zelf. En ik liep naar de opening van het hart. Maar iemand blokkeerde de ingang!? Grrr. Het is het gegrom van de wezen met gele ogen? Maar nu heeft het blauwe ogen? En geen zwarte vacht meer, maar een witte vacht? "Het.....het is een sneeuw wolf!!?"
Zo dat was het, ik heb veel moeten nadenken. Maar ik gebruikte al mijn lievelings ;) de witte rozen, de volle maan, het ijs, witte wolf, en de doolhof. Alles wat ik mooi vind :) sorry als het te lang duurt met publiceren. Maar ik heb alleen in het weekend tijd :( hopelijk is het leuk. Bye Bye Xxxx lise ♡
JE LEEST
the ice queen
FantasyHet gaat over prinses Tamara. Ze zit graag op haar lievelings schommel. Ze heeft een zusje, Clara. Op een dag gebeurde er iets. Haar ouders kwam om, door een ongeluk. Maar ze krijgt verdriet zonder tranen. En dat vind haar zusje niet leuk. Nu...