De vreemde!
Pov: tamara
"Huh?" Ik wert wakker. En hoorde dat het clara is, die mijn naam roept, en op mijn bed springt.
"Ah ga terug slapen," zei ik moe. "Maar je moet op staan!?" Riep clara.
"Nee ik ben noch moe clara," en ik zwaai met mij hand dat ze weg moet gaan. "Maar het is een speciale dag?" Het is je 17de verjaardag, Zei clara.
Ik nigeerde het, mij boeit mijn verjaardag niet meer. Maar ik ga het noch niet zeggen tegen clara waarom. Ik dee alsof ik terug sliep......
"Huhhh" clara zuchte. Oke dan, Hoorde ik clara zuchtend zeggen. En ik hoorde ze mijn kamer uit gaan. ......
Even wachte ik, om zeker te weten als ze echt weg is. Toen ik haar voetstappen hoorde weg gaan, van mijn kamer, ging ik op staan.
Ik trekt mijn lievelings jurk aan: licht blauw met witte parels + mijn juwelen. En dan mijn witte hakken schoenen. Daarna liep ik mijn kamer uit.
Ik keek rond......... Maar er was niemand in mijn beurt. "Hallo?" Zei ik om te kijken als het wel zeker was.......... Het is stil, dus niemand in de beurt. Ik liep verder........
Ineens hoorde ik clara praten met palmo? Maar ik liep gewoon verder, van het geluid weg. Ik liep naar de voor deur, en ging naar buiten. en ging op de schommel zitten.
Veel gedachten dwalen door mijn hooft:
Clara snapt niet waarom ik mijn verjaardag niet wil?
Ze snapt niet waarom onze ouders zolang weg blijven? Wat als ze dood zijn gegaan? En dat wij er niks van weten. Dat maakt me verdrietig. .......
Ik shrok, Ineens hoorde ik geritsel in de bosjes!? Ik keek goed voor me uit, met spleetogen. Als ik het niet mis had zach ik gele ogen en zwart??
Ineens gromde het!?
Ik wert meer en meer bang!
"Huh!"... "Wie is daar!!"....."ik beveel dat je nu weg gaat!!" vreemde!"...........
Zo dat was het weer :( hopelijk is het noch spannender! En weten jullie al wie of wat het is? ;) zeg het dan meteen bij comments wat jullie denken! + vote dat zou ik fijn vinden :) love my readers! Bye bye xxxx lise ♡
JE LEEST
the ice queen
FantasyHet gaat over prinses Tamara. Ze zit graag op haar lievelings schommel. Ze heeft een zusje, Clara. Op een dag gebeurde er iets. Haar ouders kwam om, door een ongeluk. Maar ze krijgt verdriet zonder tranen. En dat vind haar zusje niet leuk. Nu...