Het is al vroeg in de morgen, en tamara was al buiten voor plezier te maken. Tamara!? Clara was weer tamara aant zoeken in de gang. Ah meschien is ze weer buiten? Dachte clara. En ze liep naar de grote deur, naar buiten. Ze zach tamara met de roze bal spelen. Ah ben je weer buiten!? Riep clara toen ze eraan kwam gerend. Tamara keek opzij en zach clara al voor haar staan. Ja? Natuurlijk ben ik buiten? Ben ik toch altijd? Waar zou ik anders moeten zijn? Vroeg tamara . Uuhm? Meschien aan tafel voor het ontbijt? Ah nee he! Zech dat het niet waar is!? Toch wel, Je bent weer laat. Zei clara. Kom nu!? Reip clara. Ja ja ik kom al. Ze liet de bal vallen, en liep samen met clara weer naar de eetkamer. Toen ze aan kwamen, zach tamara al aan jack's gezicht dat hij boos kijkt. Tamara! Je bent weer laat! Ja sorry hoor? Zij tamara. Jack wees blij dat ze noch plezier heeft? Zei elsa. Ah ja oke dan. Zei jack.
Even later waren ze klaar met ontbijten. Tamara, clara we gaan zometeen vertrekken. Zei elsa. Wat nu al? Zei clara droevig, en er rolde een traan over haar wang. Ja het spijt ons. Zei elsa, en strekte haar armen naar haar toe, om een knuffel te geven. Clara liep naar haar toe , tussen haar armen. En elsa deed haar armen rond haar zij. Mama kom alstublieft snel terug? Zei clara met een stille stem. Dat kan ik niet beloven clara. Zei elsa. Ze liet haar los, en ging naar tamara. Tamara, zorg goed voor je zusje. Zei elsa. Ja dat zal ik doen mama. Dat is goed dan zei elsa, ze gaf haar ook een knuffel. En liet haar dan weer los. Ze gingen naar buiten. Hoe geraaken jullie daar eigelijk? Uuhm. Met de boot. Zei jack. Elsa en jack gaven noch een knufel en kus, aan tamara en clara. Tot gauw . Clara liep wenend naar binnen, en tamara ging ook al naar binnen. Jack moesten we echt liegen? Want we gaan niet met de boot? Zei elsa met een vraagende blik op haar gezicht. Ja ik ga toch niet zeggen dat ik met mijn stok ga vliegen? Of wel? Vroeg jack. Ah ja dat klopt. Zei elsa. Kunnen we dan nu gaan? Ja spring maar op mijn rug. Dus elsa lach op zijn rug, en ze vlogen weg. Tamara ging weer naar clara,s kamer. Om te kijken als ze er is. Ze stond voor haar deur. Clara? Zei ze achter de deur uit ....huh? Ja .....snif...snif. Tamara hoorde clara's gehuil. Mach ik binnen komen? Vroeg tamara. Nee ik wil effe alleen zijn...snif, zei clara droevig . Ow oke dan. En ze verliet de deur. Ze ging naar buiten op de schommel zitten met haar hoofd omlaag. ......
Even later kwam luna aangelopen naar tamara. Stond even stil naar tamara te kijken. ......prinses? Gaat het met je? Vroeg luna. Huh? Tamara keek omhoog, en zach luna voor haar staan. Ow ja hoor. Ik huil nooit. Zei tamara. Ja dat weet ik prinses. Zei luna. Is het gelukt met de kalkoen voor vanavond? Vroeg tamara. Ja natuurlijk is het gelukt prinses. Zei luna. waar is stella? Vroeg tamara. Ze zou zeker naar clara gegaan zijn?
Klop klop ....huh? ...Snif....snif
Wie is daar? Vroeg clara droevig.
Ik stella prinses. Mach ik bij u kommen zitten? Vroeg stella achter de deur. Ja natuutlijk, kom maar binnen. Dus stella kwam binnen en ging naast clara op het bed zitten.
Je bent erg verdrietig he? Vroeg stella. Ja heel erg en er vloeide veel tranen uit haar ogen. O clara toch .... ik heb medelijden met je, en vreef op haar rug. Snif ...Stella je bent een goede vriendin voor mij, en ze gaf haar een knuffel, stella knuffelde haar terug. Clara jij bent voor mij ook een goede vriendin. Zei Stella blij. Clara liet haar los, en keek haar aan, echt? Vroeg Clara. Ma natuurlijk? Zei stella glimlachend.dankjewel en ze glimlachde terug.hihi graag gedaan prinses.
Tamara sprong van de schommel af,en liep richting de deur. Waar ga je naar toe prinses? Vroeg luna. luna keek achter zich, Ik ga kijken bij clara hoe het met haar is, En ze draaide haar hooft terug om, en ze liep naar binnen.
Klop klop. Wie is daar? Vroeg clara. De plezier maker, zei tamara. ooh jij bent het tamara, zei clara. Ja klopt hihi, zei tamara lachend. Kom maar binnen. Tamara deed de deur open en kwam binnen, Ze zach clara samen met stella op het bed zitten. Ooo ? Stella is er dus toch, dat dacht luna al. Ze deed de deur terug dicht en ging langs clara zitten. Ben je noch verdrietig ? Vroeg tamara aan clara. Een beetje maar, stella heeft me getroost, en wat blijer gemaakt. Dan is het goed dat je al wat blij bent. Ja want morgen is een speciale dag, zei clara. Oja? Zei tamara verwart. Ja weet je dat dan niet ? Vroeg stella. Bu weet ik nu effe niet meer, maar daar kom ik morgen zeker wel achter. Zei tamara. Nouw this weer tijd om te slapen, zei tamara. Stella stond op. Dan moet ik ook al gaan slaapwel prinsessen. Slaapwel stella, En ze ging naar haar kamer waar luna ook al was. Wij gaan ook slapen he, zei tamara. Ja. Clara ging onder de tekens. Slaapwel zei tamara, ze liep ook naar haar kamer, en ging ook slapen. ................
Sorry dat het lang geduurt heeft. Ik had geen inspiratie meer. En ik schrijf noch een verhaal. Maar niet op wattpat. Want die heb ik heel lang. Hoplijk weet ik iets voor het volgende. Reacties, stemmen, of ideeën zijn altijd leuk. Byebye xxxx lise ♡♥
JE LEEST
the ice queen
FantasyHet gaat over prinses Tamara. Ze zit graag op haar lievelings schommel. Ze heeft een zusje, Clara. Op een dag gebeurde er iets. Haar ouders kwam om, door een ongeluk. Maar ze krijgt verdriet zonder tranen. En dat vind haar zusje niet leuk. Nu...