De speciale dag of meschien niet?
10 jaar later ..............
Het is vroeg in de morgen, en clara is al als eerste wakker. "Ik ga ins naar tamara!" Riep ze blij. Ze liep haar kamer uit, en ging op weg naar tamara's kamer. Stil deed ze de deur open, en ging naar binnen,............"tamara?" Zei ze fluistert. Ze kroop op het bed. Ze keek naar haar gezicht, maar haar ogen zijn noch toe. Ze slaapt noch, dacht ze in haar eigen. En toen begon ze op het bed te springen, en riep : "tamara!"........."Tamara!" Wordt wakker!"......"Huh?" Tamara wert wakker. Ah ga terug slapen," Zei tamara met de ogen noch toe. "Maar je moet op staan!?" Riep ze blij. "Nee ik ben noch moe clara," zei tamara, en zwaaide met haar hand op en neer, omdat ze weg moet. "Maar het is een speciale dag?" Het is je 17de verjaardag. Zij clara droevig. Tamara zij niks en sliep verder......... "huhhh" clara zuchte. Oke dan" zei clara met een zucht, en liep haar kamer uit. "Ah wat moet ik nu gaan doen?"......."oo meshien ins kijken bij Stella en luna," ze kunnen me meshien helpen? En ze liep van de kamer weg. ..........
"Stella pak ins de blauwe glazuur," zei luna. "Oke," ze pakte het en gaf het aan luna. "Dankje." Ze maakte het romig, en deed het in de spuitzak, toen spuite ze het op de rand van de taart. ........."zo, de witte taart met licht blauwe glazuur is klaar." Stella neem je de snoepjes in de kast?" Ja," ze nam de snoepjes uit de kast, en gaf ze aan luna. "Nee stella, jij mach het doen." Oke dankjeee," zei stella blij, en versierde de taart met de snoepjes. "Zo de snoepjes liggen er op luna," zei stella. "Oke nu noch de neppen witte rozen er op voor de versiering."
Clara kwam de gang ingelopen waar de keuken is...... "Huh?".......toen zach Clara palmo voor de keukendeur staan. "Palmo? Waarom sta je voor de deur?" Vroeg clara. "Oowh goeimorgen prinses," zei Palmo zenuwachtig.........."Kom ins dichter," fluisterde palmo. "Oke." Clara ging dichter naar palmo toe. Palmo buigt zich naar clara's oor. "Dat is de verassing," fluisterde palmo, en hij boog zich terug recht. "Oooh ik weet het al, hihi," lachte clara. "Maar ze wil niet uit bed komen." Mmmh palmo dacht na. "Aha Als zij niet naar de verassing komt, dan brengen wij haar naar de verassing he." Zei palmo. "Ooh Ja dat kan ook, dat is een goed idee" zei clara. "Als het ons lukt? zei clara. "Ja met z'n allen zal het ons wel zeker lukken,"knipoogde hij. "Ik hoop het maar zei clara. ........."Palmo! Doe de deur maar open!" Riep stella achter de keukendeur. "Oh oke!" Riep hij terug, en Palmo deed de deur open. Luna duwde het karretje met de taart de deur uit, samen met stella. "Oke het is klaar, dan kunnen we het gaan brengen naar tamara's kamer," zei Palmo. "Oke" maar waar is james? Vroeg clara." Hij loopt hier vast ergens rond," zei palmo. "Oke dan" we liepen allemaal (behalve james dan) naar tamara's kamer. ....... Luna zette de taart eerst effe op de grote tafel, in de grote zaal. Daarna ging ze mee naar tamara's kamer.
Ze deden de deur van tamara's kamer stilletjes open, en ze gingen stil naar binnen. Het licht deden ze aan. "HAPPY BIRTHDAY!!!" Riep iedereen............ "Tamara?" Clara deed de dekens omhoog. "Huh!?" Ze keken met grote ogen, ze zagen alleen kussens liggen. "Ze was ons de slim af!" Riep Palmo. "Wat als het geen grap is!? Maar ontvoert!?" Riep luna met angst....... "Kom laten we haar dan zoeken!" Riep stella. "Oke!" Riep iedereen, en liepen de kamer uit...........
"James!" Stella kwam James in de gang tegen. James hoorde zijn naam, en zach toen stella naar hem toe gelopen. "Ja? Wat is er stella?" Vroeg James. "heb jij toevallig tamara gezien?" Vroeg stella snel. "Uuh vandaag noch niet nee." Waarom? Is ze zoek? Vroeg James. "Ja erg zoek, want iedereen is haar aant zoeken." Maar ik vind haar niet" Zei stella. "Oja is het niet haar verjaardag?" Vroeg James. "Ja maar ze was niet meer op haar kamer?" Er lagen alleen maar kussens onder de deken." Ooh meschien is het een goeie grap van haar?" Zei james. "Bu Nee, ze is meschien in de problemen!?" Riep ze. "Help je mee zoeken?" Vroeg stella. "Uuuhm ja natuurlijke ik heb wel tijd."zei james. "Ooh oke gelukkig, met hoe meer we zijn hoe sneller we haar vinden."zei stella blij. En ze splitste zich op.
Ze zochten en roepen, overal door de gangen heen, tot ze haar eindelijk vinden.
Clara: "tamara!" ....."Zus!"......."Waar ben je!?"
Luna: "prinses!"........"kom je!?......." Er is een verassing!"
Palmo: "prinses!"........"we hebben iets lekkers voor u!"
Stella: "prinses!"........"kom te voor schijn!"...."we zoeken u!"
James: "prinses tamara!"......."we maken ons zorgen om u!"
Tamara: "huh!" ..."Wie is daar!!"....."ik beveel dat je nu weg gaat!!" Vreemde!"................
Zo dat was het weer. Hopelijk was het spannend? Weten jullie waar ze is? ;) en wie is de vreemde? zecht het me wat jullie denken. Reactie + stem Pleas :) antwoord lezen jullie in het volgende hoofstuk. Tot weer ins. Byebye xxxx lise ♡
JE LEEST
the ice queen
FantasyHet gaat over prinses Tamara. Ze zit graag op haar lievelings schommel. Ze heeft een zusje, Clara. Op een dag gebeurde er iets. Haar ouders kwam om, door een ongeluk. Maar ze krijgt verdriet zonder tranen. En dat vind haar zusje niet leuk. Nu...