the prince

24 3 1
                                    

De prinsen.

Tamara wert wakker. Ze stond op en pakte haar blauwe kleed. En ging haar kamer uit......

Paar uren later kwamen de ander uit hun kamer. Ze verzamelde zich in de ballzaal. ..... 'waar blijft tamara toch?' vroeg clara. 'De prinsen kunnen hier op ieder moment zijn!' riep luna.

....Ding-dong. 'Oneee! de prinen zijn er al! riep stella in paniek.

James ging op weg naar de deur. En liet de prinsen binnen. De prinsen volgde james naar de ballzaal.

Het muziek en eten stonden al klaar. Ze hadden de prinsen al verwelkomt. Behalve tamara, zij is er nog steeds niet.

Een prins ging naar clara toe. 'Neem me niet kwalijk maar waar blijft de troonprinsses?' Uuh ik zal haar wel buiten gaan halen.

Clara liep naar buiten. 'Waarom zit je hier op de schommel?'wat is dat erg?' Je moet naar de zaal de prinsen zijn er al.' Moet dat echt?' Ja. 'Huhhh' er zijn knappe.' Zei clara. 'Mm....Oke dan.'

Ze liepen de zaal in. 'Tamara wat heb je aan?'Vroeg stella. 'Uuhm....mijn jurk?' Zei ze verwart. Heb je wel in je kast gekeken?' Nee. Ik had een jurk voor je gemaakt.' Ooh!? Echt! Zei ze met een brede lach. Ze liep meteen te trap op en ging naar haar kamer.

'Wouw deze jurk is echt prachtig!' Een rode. Ze trok het meteen aan. Met haar juwelen. Dan kwam een dienstmeisje haar haren opsteken en de tiara plaatsen. En dan liep ze terug richting de zaal.

De prinsen waren met elkaar aant praten. Tot ze ineens stopte en staarde naar de trap. Waar tamara bovenaan stond.

'Wow ze is zo mooi' jah....zeg dat wel. 'Hopelijk kiest ze mij.' Nee ze moet mij kiezen.' Zijde de prinsen tegen elkaar geruzied.

Tamara kwam naar beneden. .....Ineens kreeg ze een vizioen. En Op dat moment was ze de kluts kwijt en viel ze naar beneden van de trap. Iedereen stond stil bevroren van angst. En keken met bange ogen.

'Tamara! 'Tamara!' Tamaraaaa!' Riep luna, stella en clara. Ze keken Hoe ze van de trap naar beneden vloog. Voor dat ze hard op de grond geraakt.' kwam jesse onder haar op tijd. En ze lag op zijn rug. Tamara deed haar ogen open, en keek naar de witte vacht. 'Jesse?' Iedereen was opgelucht en begonnen weer te praten.

'Is alles oké? Uwe hoogheid?' Vroeg een prins. 'Ja nu wel, Dank u.' Geen danke prinses.' en hij glimlachte. De prinses glimlachte terug. En de prins hielp haar recht staan.

'Goed, dan is het nu tijd voor de prinses haar dansen met alle prinsen! Riep luna. Wat? Alle prinsen? Dacht tamara.

'Mach ik deze dans?' Vroeg de prins die haar hielp. met zijn hand naar haar uit. 'Natuurlijk.' Tamara legde haar hand op de zijne. En ze begonnen te dansen. Ze was aant praten over haar zelf. En hij ook over hem. Zodat ze elkaar beter leren kennen. ........en zo ook met alle andere prinsen.

Na dat ze gedanst heeft met de prinsen gingen ze eten van Palmo's lekkere gerechten. Tamara ging naar jesse.

'Jesse wat dee je binnen?' awoo. Maakt niet uit. 'Dankje dat je me redden.'

'Hey kijk! De koningin praat met een wolf haha!' Riep een prins. 'Hahahaha!' de prinsen begonen haar uit te lachen. een prins ging naar tamara. hey koningin zegt hij iets terug? haha. 'Stop! ik wordt geen koningin!' Hij trok haar handschoen uit. 'Geef terug. Zei ze mompelend.

'hahaha!!'

'genoeg!' ......ik zei genoeg! Door de woede kwam er ijs uit haar hand. En deed perongeluk ijspegels op de grond. En tamara liep weg naar buiten met jesse langs haar zijde.

Iedreen stond met grote ogen te kijken.

'Wie is zij?'...... en wat is zij?' ......Ze is een heks!?' zeide prinsen. 'Wist jij hier iets van?' vroeg luna aan clara. Nee dat niet. Dus daarom draagt ze al van kleins Afaan handschoenen.

Ondertussen liep ze het bos in. En alles rond haar heen wert van ijs.
Ze ging naar de doolhof. toen ze er door heen ging vranderde haar kleed in zwart van het kwaade. Haar haren ging los. En jesse veranderde ook terug zwart met gele ogen. 'waarom geloven ze me niet!' ik weet het zeker dat ze nog leven. 'En ik heb helemaal geen prins nodig!' Awooo' ik ben blij dat ik jou ontmoet heb, jesse.' Jou kan ik vertrouwen.

'We moeten haar vinden.' zei clara. 'Oke iedreen ik moet et ball sluiten. Jullie mogen naar huis. Ik stuur een brief wie als prins voor tamara wordt uitgekozen.

Iedereen verliet de zaal. En de prinsen gingen terug naar hun eigen paleis.

Clara ging naar buiten. Kijken of tamara op de schommel zat. Maar nee ze zat daar niet. 'Tamara waar ben je heen gegaan?' tamara!' tamara kom terug! riep clara naar buiten. tamaraaaa!!......

Zo dat is het. Hopelijk vinden jullie het spannend? schrijf reactie wat jullie er van vonden. En stem ook. Byebye xxxx lise

the ice queenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu