Ijs krachten.
Tamara keek ineens naar haar jurk. 'Huh!? Zwart!? Hoe komt dit ineens??' Zei ze verwart. Ze deed haar andere handschoen ook uit. Ze ging naar een witte roos en raakte het aan. Het veranderde in ijs. "Wat!?" Dee ik dat net?"" Jesse, zag je dat ook?" jesse keek op met zijn hoofd naar mij. Awoo? jesse keek me aan. Met denk ik een vraagde blik. Hij zou het ook wel raar vinden.en nu ben ik dus koningin......Clara ging wenend naar binnen. En stond dan bij stella en luna in de zaal. Stella en luna zag haar tranen, en omhelste haar. "Ze komt wel terug."ze had gewoon paniek en angst," vertellde luna." Was mama en papa maar hier." En er rolde nog meer tranen over haar wang. "Ja dat zou een droom zijn wat uit komt voor je, maar helaas kan er niemand iets aan doen. Je hebt ons en de anderen van het paleis aan je zijde om voor je te zorgen," Zei ik. "Ja dat weet ik. Maar niemand kan de plaats van hun innemen!" Schreeuwde Clara. "En ik hou heel veel van mijn zus." Ze deed haar hoofd omlaag tegen luna haar arm. En zei nog: "hopelijk is er niks met haar gebeurt........
Pov Tamara:
"Wat is dit toch!?" Ik zat vol met vragen wat ik echt niet begrijp. Waarom ik?? Waarom juist nu op dat moment, op mijn speciale dag. Niet dat het mij interseerde die prinsen, of wat ze over mij gaan zeggen. Het was gewoon jenant! Dacht ik in mijn eigen. Wie weet wat er nog allemaal had kunnen gebeuren. Ik wil er niet aan denken! En toch gebeurt het......
Pov Jesse:
Tamara zou wel vol met vragen zitten. En ik ook, maar hoe zou ik haar kunnen helpen? Ze kan mij niet verstaan met mijn wolven geluiden. Ik kan niet praten tegen mensen. Alleen maar huilen. Maar ik versta wel de mensen taal. This zo spijtig dat ik niet met haar kan praten. Het zou een droom voor me zijn die uitkomt! Ik geef veel om haar. Heb altijd naar haar gekeken toen ze klein was. Ze zat altijd op haar schommel. En ben blij dat ik haar echt hebt ontmoet. Ik zal haar altijd blijven beschermen, maakt niet uit wat!......
Clara keek terug omhoog. Haar tranen waren gestopt. En ze lieten elkaar los. "Zullen we naar de anderen gaan? Vroeg luna. "Ja dat is goed," zeiden ze tegelijk. En ze liepen samen terug naar de ballzaal.....
Alleen kok palmo staat nog in de ballzaal. Hij ziet er bezorgt uit. "Hij chef palmo!" riep Stella met haar hand naar hem toegezwaaid. Palmo keek op, en zach Stella, luna en Clara naar hem toe komen. "Daar zijn jullie!" Riep palmo. "Ik maakte me al zorgen. Want ik dacht dat jullie allemaal mee weg loopte." Nee alleen Tamara is weg," zei luna moet een bedroefd gezicht. "En ze zal voorlopig niet meer terug komen, zei Stella er nog achteraan. "Hoe moeten we haar nu vinden?" Zei palmo geschrokken.
"Ik heb mss wel een goed idee." We hoorde een stem, en keken rond wie dat zei. opeens zagen we achter ons James staan. "James wat voor idee heb je om mijn zus terug te kunnen vinden? Zei ik. "Ik zal het je uitleggen Clara.".........
"Oke genoeg over dat denken!" Riep Tamara tegen haar zelf. Jesse schrok omdat hij zelf ook aant denken was. "Ik wil hier effe weg uit deze doolhof, ben anders zo opgesloten hier." Ga je mee Jesse? Vroeg ze. Ik was aant denken, maar eigenlijk kan ik niet met haar mee gaan. want ik moet naar mijn wolven team maatjes, voor een opdracht. Hoe laat ik het haar weten dat ik niet mee kan gaan?
"Je kan precies niet?" hoorde ik Tamara zeggen. Kan ze mij horen denken? Nee dat is toch onmogelijk! "Oke je denkt nu misschien hoe ik dat weet. Maar ik kan je niet horen, of weten wat je zegt, ik kan je wel zien denken. Want als je mee ging had je allang al een geluid gemaakt." Jesse keek op in haar ogen. "Ik snap het, ga maar toen wat je moet doen." Awooo" Jesse keek droevig en knuffelde tegen haar been op. "Maak je maar geen zorgen om mij." Ik ga niet ver weg. En voor je het weet ben je al sneller terug." Awooo" Jesse knuffelde nog ins haar been. Tamara aaide zijn hoofdje, en ze verlieten dan haar doolhof.........."Oké, leg het maar uit James," zei palmo. "Zal ik doen," en hij begon te vertellen. "Het gaat over de prinsen van het ball." Ik stuur er een paar een brief met erop geschreven:
Beste prinsen.
Herinner jullie nog de ball van koningin Tamara?
Ze is erna weg gelopen.
Ik wil dat er een paar haar gaat zoeken.
En wie haar vind, wint en wordt de toekomstige koning van Tamara.
Met hofelijke groetjes,
Butler James."Ik stuur het naar vijf prinsen."
Clara keek geschrokken. Want sommige prinsen hebben haar uitgelachen. "Gaan ze het wel doen na die gebeurtenis?" Vroeg ik. "Ja zeker ze denken alleen aan geld en liefde. Als je weet wat ik daar mee bedoel." "Ze is nog jong dat begrijpt ze niet," "Onee luna ben bang dat ik het wel weet," ze keek nog meer geschrokken, en maakte haar al zorgen. Ze macht die prinsen niet, Dit gaat nog gevaarlijk uitkomen, dacht Clara..................Ik heb terug inspiratie! Maar hopelijk blijft het. Sorry ervoor. Hopelijk lezen jullie mijn boek nog. En past het liedje erbij? Byebye xxxx lise 💙
JE LEEST
the ice queen
FantasyHet gaat over prinses Tamara. Ze zit graag op haar lievelings schommel. Ze heeft een zusje, Clara. Op een dag gebeurde er iets. Haar ouders kwam om, door een ongeluk. Maar ze krijgt verdriet zonder tranen. En dat vind haar zusje niet leuk. Nu...