Nieuwe band
"Het is een sneeuw wolf!?" Hoe kan dat hier noch leven? of komt dat ook net door het ijs? Vraagde tamara zich af. De sneeuw wolf liepte ineens langzaam dichter, naar tamara toe. "Huh blijf staan!" Riep tamara angstig. En kneep haar ogen toe. Ze voelde ineens aan haar benen geduw, "aah!" en ze viel op de grond. Ze deed haar ogen open. En zach de wolf langs haar staan. Ze steekte voorzichtig haar hand uit, En kneepte haar ogen terug dicht. De wolf ging met zijn snuit naar haar hand, en snuffelde. ......
Ze voelde de wolf niet meer, en deed haar ogen langzaam open. "Huh?" Ze zach de wolf liggen langs haar op de grond, en had zijn ogen dicht. Voorzichtig aaide ze de vacht van de wolf. En de wolf vond het fijn. Ze ging achteruit liggen op de grond. Ze had geen kou meer, en viel bij de wolf in slaap. ...........
De nacht viel al voorbij en het was weer een nieuwe dag.
"Clara opstaan het ontbijt is klaar." Huh?" Tamara ben jij dat?" Vroeg clara met spleetoogjes. "Nee ik luna." Ow oke, ik kom er zo aan." ......
Clara had zich aangedaan en ging naar de eetkamer. "Waar blijft tamara? Vroeg clara." Clara, tamara is gister nacht niet terug gekomen." Zei luna. "Wat? Nee kan niet!?" Riep clara geschokt. Ze stond op en liep de eetkamer uit. "Wat maken onze prinsessen toch veel mee." Zei palmo. "Ja zeg dat wel," zei stella.
Clara liep door de gangen, naar tamara's kamer. Ze deed de deur open, en liep naar het bed. En ze gooide de lakens open. Maar het bed was leeg. "Nee! Het is allemaal mijn schuld!" Tamara waar ben je!?" Mmh" ze denkt na. "Ooh! De schommel!" Riep ze blij. Ze liep de kamer uit. En dan naar buiten. Maar ze stopte, ze was niet op de schommel. Ah als ze niet op de schommel is? Dan is er echt iets gebeurd!? Riep clara met angst. En ze begon te schreeuwen, tamaraaaa!!!
Tamara wert wakker. Ze zag de wolf nog langs haar liggen. "Goedemorgen wolf," zei tamara. De wolf deed zijn ogen open, en keek naar tamara. De wolf begon te lekken aan haar hand. "Hihihi." tamara lachte. "S-stop dat dat kietelt!" Hihi." De wolf stopte en stond recht. Tamara ging ook recht staan. Ze liep naar de uitgang van het hard. Ga je mee wolf? Vroeg tamara. De wolf keek haar aan, en ging naar haar toe. Samen liepen ze door de ijzige doolhof. "Hoe kom ik hier nu uit?" Vroeg tamara. De wolf liep ineens voor tamara. Hij begon te snuffelen. Tamara volgde gewoon de wolf, en hoopte dat ze er uit geraken.
Even later waren ze eindelijk bij de uitgang. "Wolf we zijn er geraakt!" Ze omhelsde de wolf, en streelde zijn vacht. "Ik ga je een neem geven." Tamara dacht na welke naam. ....... "ik noem je jesse!" Is die mooi?" Jesse keek haar aan. En maakte een geluid. Dat betekende dat hij het mooi vind. "Oke je bent mijn nieuwe vriend, we gaan een mooie band hebben." Tamara liep verder naar het paleis. "Jesse blijf jij buiten, ze liep het paleis binnen.
Clara zat terug aan tafel met de andere. Tamara kwam de eetkamer binnen gelopen. Iedereen hoorde de deur open gaan en zagen tamara. "Tamara!" Riep clara. Ze ging van tafel en liep naar tamara toe. Ze gaf haar een knuffel. "C-clara?"... "Mmh?" Clara keek haar aan "Ja?" Het spijt me dat ik tegen je schreeuwde over zo iets." Het geeft niet, het is mijn schuld." Ik heb je weg laten lopen." En ik maakte me zorgen." En trouwens waar was je?" Uuhm ik was weg gelopen." Zei tamara. Naar waar dan?" Vroeg luna. "Door een bos" wat!? Tamara je weet dat je niet door het bos mag!? Riep palmo kwaad. "Het het spijt me. "Ik kon eigelijk niet anders." Want er liep iemand achter mij aan." Ik was zo bang." Daarom mag je dus niet naar het bos gaan." Je raakte meschien de weg kwijt." Of wert ontvoerd door de volger?" Zei palmo. "Ja nogmaals sorry" En ze wandelde naar haar kamer. Ze was bezig met iets te maken. .........
Toen ze klaar was ging ze haar kamer uit. Opweg naar buiten. Toen ze naar buiten was, ging ze op de schommel zitten. "Jesse, jesse?" Jesse waar ben je?" Kom dan?" Ah waar zit die nu toch? Dacht tamara na. "Ik heb iets voor je gemaakt!" Hij kwam maar niet. "Jesseeee!...................?
Zo dat is weer af. Sorry dat het lang duurde, ik weet niet snel iets. Maar ik doe ieder maand 1 of soms 2 hoofdstukken. En wat vonden jullie van dit stuk? Zou jesse nog terug komen? Zeg wat jullie denken. Dus reactie en stem. Dat zou ik fijn vinden :) tot volgende maand Byebye xxxx lise ♡
JE LEEST
the ice queen
FantasyHet gaat over prinses Tamara. Ze zit graag op haar lievelings schommel. Ze heeft een zusje, Clara. Op een dag gebeurde er iets. Haar ouders kwam om, door een ongeluk. Maar ze krijgt verdriet zonder tranen. En dat vind haar zusje niet leuk. Nu...