Merhabalaaaaar. Biliyorum uzun zamandır yeni bölüm bekliyorsunuz ama size önce vermem gereken haberler ve konuşmamız gereken konular varrr.
İlk önce haberden başlıyorum.
Daha öncede bahsetmiştim yeni bir kitap üstünde uğraşıyorum diye. Onu yayınlamaya başladııım. Adı İntihar İpi ve ona da bir göz atıp değerlendirmenizi çok isteriim. Daha sadece 4 bölüm yayınladım ve her hafta pazartesi yeni bölüm yayınlayacağım.
İntihar İpi'nde de desteğinize çok ihtiyacım var ve size güveniyorum :')))
Şimdi gelelim sizinle konuşmam gereken meseleye.
İkizler benim için çok çok ayrı ve özel. Bu hikaye için aklımda çok güzel sahneler ve olaylar var ama şuan İkizler'e bölüm yazamıyorum.
Alena'yı, Meriç'i, Dolunay'ı, Ege'yi, Uzay'ı, Emre'yi, Asrın'ı ve Ecrin'i kesinlikle bırakmıyorum. Hepsi birer sonu hak ediyorlar ki ben bu kitabın devamını yani ikincisini yazmak istiyorum.
Ama dönüp eski bölümlere baktığımda sürekli kendimi eleştiriyorum. Çünkü aşırı özensiz yazdığımı düşünüyorum.
Yazın oturup en baştan olay döngüsüyle çok oynamadan ama akışını düzelterek yazmak istiyorum. Sizin fikirleriniz de çok önemli ama.
İsterseniz arada bölüm atabilirim ya da şimdi bırakıp yazın en baştan bomba gibi, karakterlerimizin hakkını vererek dönebilirim.
Yani yazın kesinlikle yeniden yazacağım ama bölüm atma olayını size bırakıyorum.
Beni tanıyanlar hep gece bölüm attığımı ya da açıklama yaptığımı da bilirler :'))
Yine başka gecelerde görüşmek üzere☀☀
Sizi seviyoruuuum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ikizler
Teen FictionKapak tasarımı @tuannimia "Hani bitkilerin yaşamak için suya ve güneşe ihtiyacı var ya benim de sana ihtiyacım var" ...