3.BÖLÜM-İzmir Yolcuları.

626 22 3
                                    

MEDYADA ARDA VAR.

10 HAZİRAN 2014 İSTANBUL;

Babam öleli 1,5 hafta olmuştu.Bütün akrabalarımız ziyarete gelmişti.Bizim tayfada aileleri de tabii ki.

Herşeyin eskisi gibi olmasını beklemeyin.Ev sessizdi.Annem o olmadığı için odasından ihtiyaçları dışında çıkmamaya başlamıştı.
Emir in solgun bir yüzü vardı artık benimde Emir den pek farkım yoktu.Okula gitmiyor
duk.Zaten okul bitmek üzereydi ama babam öldüğünden beri hiç gitmemiştik.Zaten bizim tayfayla dışarıda buluşuyoruz niye okula gideyim ki.Evde boş boş gezip dururdum.Yatağımda yatardım uzanırdım ya da.Saat daha 10.46.Kapı çaldı.Salak Emir uyuyo tabii ki.Demiştim ya size kıyamet kopsa yarın gelsin diye uyumaya
devam eder.O kapıya bakamadığı(!)için kapıyı açtım.Arda karşımdaydı.

*Kardeşim nasılsın günaydın?

*İyiyim gel içeri".dedim gözlerimi ovuştururken.

*Ooo bakıyorumda herkes uyuyor yeni mi uyandın? Koltuğa geçip otururken.

*Olum görmüyorsun sanki belli değil mi yüzümden hortlak gibi.bende tekli koltuklardan birine yerleşirken.

*Kardeşim o senin her zamanki halin derken gülüyordu salak salak.Şaka yapıyorum lan Emir nerde??

*Aradığınız aboneye şu anda ulaşılamıyor.Güldüm.

*Ulaşırız diyerek merdivenlerden yukarı çıkarken bir iğne almıştı eline.

Nerden buldunuz felan demeyin o bizim evi bilir ne giydiğimi,facebook ta kaç arkadaşım olduğunu,intagramımı,bütün şifrelerimi,telefondaki özelimi (gerçi özel birisi yoktu ama telefon özelimdi bana göre.),tuttuğum takımı,sevdiğim rengi tabi ki bir erkek olarak pembe sevecek değildim.Mavi,beyaz,siyah,lacivert,kırmızı.Favori renklerim..Yüzüme kullandığım bakım kremlerini vb.vb.Erkeğiz diye bakım kremi de kullanamayacaksak vay halimize
:))

Odadan girdi içeri Arda ve o hain oyununu gerçekleştirmek için hazır bir pozisyona geçti.Emir in yüzü pencereye doğruydu Arda onun yüzünü görmüyordu anlayacağınız.Arda Emir in burnuna doğru hafif eğilerek nefesini üflemişti.Emir kıpırdandı.Arda ya doğru yüzünü döndürdü yatakta tur attı.Rahat bir pozisyon bulup yine uyumaya devam etti.Bu Emir kendi ölümünü kendisi hazırlıyor valla.Ben öylece Arda nın yapacağı şeyi izledim.İğneyi alıp çarşafın kenarından Emir in bacağını gün yüzüne çıkarttı.

Ve beklenen an!

İğne bacakla birleştiğinde Emir kalkmaya çalışıyordu.Biraz kendine geldi.Arda yı görünce yere yatırıp üstüne atladı.

*Arda olum siktim belanı.Lan siz niye hiç akıllı durmazsınız.Bir gün Berk bugün sen.Şöyle bir öperek uyandıracak biri gelsin yanıma."ve üstüne oturdu.

Bende dayanamayıp "altta kalanın canı çıksın beyler diyip saldım kendimi".

*Lan ezildim ezildim azıcık düşünün arkadaşınızı be kalk kalk şimdi bişey olcak bi yerime sonra ileride çocuğum olmayacak diyerek attı üstünden ikimizi.

*Senden olacak çocuk neye benzer acaba lan pezevenk?"

*Abi çok yakışıklıyım bi kere bak bak yanaklarıma bak pembe pembe hangi kız dayanıyo elma şekeri gibi bu yanaklaaar!

İkizlerin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin