MISROŞUMUZ MEDYADA [~_~]..
Yine mal gibi bir şekilde uyandım.Rüzgar,Su ve Emir üzerimde tepiniyorlardı çok alkış.Çok bravo.
Yarın Arda&Mısra,Nil,Gizem,Mert geri dönecekler.Bizde twister oynayalım yeniden dedik.Sonuçta Mısra yengemiz gelmiş açılın yha.s.s.s.
Mert ağır abimiz olduğu için o çark meselesini şey etti.-Bu arada bu şeyin çok anlamı var ya çok da şeyimde,şu şeyi uzat,birşey,şey rica etsem gelir misin?,bana şeylik taslama- Gerçekten çok anlamı var valla.Her neyse Nil bacağını atmış bir şekilde tam ortada duruyordu.Sıra Mısra'ya gelince Nil'in bacak arasına eğildi.Gizem cenabet en köşede duruyor bu kızda birşeyler var valla.Rüzgar Gizem'e yakın bir el salladı.Gizem tırsık şuan nıhnıhnıh.
Su köprü vaziyetinde götü açılıyor diye Rüzgar eliyle sürekli donunu çekiştiriyor Su'yun.
Emir şuan bana dayamakta oh kebap.*Çek lan şu götünü az.Mısra yengemizin ilk konuşması gerçekleşti.
*Gel Emir gel kardeşim sik iyice.
*Bu pozisyondayken yapıp yapmama arasında gidip geliyorum diyince herkes hayvanlaşarak gülmeye başladı.Arkamı dönüp Emir'e delici bakışlar attım.
*Emir bir tur versene diyerek sırıttı Rüzgar.
*Ben senden bir dal alıcam merak etme sen diyip tehdit parmağımı devreye soktum Rüzgar'a doğru.
*Rüzgar lan Rüzgar çek şu elini.
*Gizo sus iki dakika şu sinir bozucu sesini duymak istemiyorum lütfen.
*Bacağın yamulsun Rüzgar.
*Töbe de kız ayrıca yere düşersem ilk senin bacağına asılcam.
*Su bu bana asılcam felan diyor ya.
*Ben seni asacam şimdi merak etme.
*Naptım şimdi ben ya diyerek ofladı Rüzgar.
*Sus.
*Tamam aşkım.
Evet yeni pozisyon ve Emir'den kurtuldum.Ama Rüzgar öldürücü bakışlar sergiliyor ortalığa.
Çünkü tam arkasına yerleştim dedim ben bir dal alıcam diye oh iyi oldu.Kızlar da o kadar kötü halde değiller sadece birbirlerine dayayıp gülüyorlar.Çok meraklılar böyle şeylere çok.Sonra Nil'in bir hareketiyle hepimiz yere kapaklandık.
*Yapacağın işi senin ben Nilo.
*Aynen Nilo ya siktiler belimi ay belim belim.
*Abanın lan abanın ahahah.Karnını tutarak Arda'nın üstüne tekrardan abandı Emir.
*Lan gevşekler kalk kalk gitti ya la belim kullanılmaz haldeyim çok sağolun.
*Herrr zamann diyip elini göğsüne vurup başımı hafif öne eğdi Rüzgar kekoluk taslayarak..
*Allah belanı versin kalk git lan burdan diyerek kafasına jenga tahtası fırlattım.
*Nefes alamıyorum diyen Gizo'nun yüzünden herkes ayaklandı.Çünkü;
Gizem astım hastası nefes alamıyorum diyorsa bizde akan sular durar-ben gülürsem herkes gülür şeyindendi bu-tamam sustum -_-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizlerin Aşkı
Teen Fiction"Gökyüzünden farkı yoktu gözlerinin,deniz gibiydi daha fazla,her tonu vardı mavinin gözlerinde.."